מפגש עם ליה דלאריה

Photo: Sophy Holland

המפגש יתקיים ביום חמישי, 2.6, ב 20:00 בסינמטק 2
החל מ 19:00 קוקטייל בחסות בירה מלכה.
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9
או דרך אתר הסינמטק

פסטיבל הקולנוע הגאה שמח להעניק פרס מיוחד לליה דלאריה
השחקנית והזמרת זוכת פרס ה SAG על תפקידה כקארי 'ביג בו' בלק, בסדרה הפופולארית של ערוץ נטפליקס "כתום זה השחור החדש" תגיע לפסטיבל הקולנוע הגאה ותשוחח עם הקהל על הקריירה ארוכת השנים ורבת ההישגים שלה כקומיקאית, שחקנית, זמרת ג'ז וסופרת.

ליה היתה הקומיקאית האמריקאית הראשונה שיצאה מהארון כלסבית, מה שלא הפריע לה לקבל תפקידים מגוונים רבים בקולנוע ובטלוויזיה. בין הסדרות הרבות שהופיעה בהן: "קליפורניקיישן", "וויל וגרייס", "חברים", "מטלוק", "חוק וסדר: מדור מיוחד" היא גם התארחה בשלל תוכניות אירוח ביניהן:
Today, Conan, The View, The Soup וגם בתוכניות האירוח של ארסיניו הול ורוזי אוד'ונל.
בינהםבין סרטי הקולנוע שהשתתפה בהן ניתן למצוא את "מועדון האקסיות" ו"כמעט 18".

בתאטרון היא זכתה בפרס Obie & Theater World Awards והיתה מועמדת לפרס Drama Desk nomination על תפקידה כהילדי במחזמר On The Town בברודווי. היתה מועמדת לפרס Ovation על תפקידה בהצגה The Boys From Syracuse. היא השתתפה בגרסה המוזיקלית האחרונה שעלתה בברודווי ל"מופע הקולנוע של רוקי" בו גלמה גם את אדי וגם את דוקטור סקוט.

כזמרת ג'ז היא הופעה על הבמות החשובות ביותר בעולם, ביניהם: קרגני הול, לינקולן סנטר, הסימפונית של שיקגו, הוליווד בול, רויאל אלברט הל ובית האופרה של סידני. המופע שלה היה אחד האירועים המרכזיים בחגיגות 50 השנה Newport Jazz Festival, מפסטיבלי הג'ז החשובים בעולם. עד כה היא הוציאה חמישה אלבומים בליייבל הג'ז של וורנר. בקיץ 2015 היא הוציאה את האלבום השישי שלה House Of David delaria+bowie=jazz. בנוסף היא פרסמה את רב המכר
"Lea's Book of Rules for the World"


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459