צוות השופטות והשופטים – פסטיבל 2016

יהודה סתיו
מבקר הקולנוע המיתולוגי של "ידיעות אחרונות", וחבר מערכת העתון מאז 1972.
כיהן כראש דסק תרבות ובידור ב"ידיעות אחרונות" בשנים 1986-1999.
סתיו הרצה לתולדות אמנות הקולנוע באוניברסיטת חיפה וזכה בפרס המרצה המצטיין מטעם נשיא האוניברסיטה. הוא כיום מרצה בפקלוטה לאמנויות בסמינר הקיבוצים. חבר באגודת העיתונאים ובתא מבקרי הקולנוע. ערך והנחה 67 פרקים בתוכנית הטלוויזיה "היו סרטים".


צילום: מיכל פתאל

מרלין וניג
חוקרת, מרצה, תסריטאית ומבקרת קולנוע.
ספרה "הקולנוע החרדי" בהוצאת רסלינג הגדיר את הז'אנר. וניג היא אחת המקימות של אתר "המבקרות". בשנים האחורנות היא כותבת ביקורות קולנוע לאתר "סלונה", בו היא יצרה את סולם מרלנה לייצוג של נשים בקולנוע. בנוסף היא פעילה וכהנה בתפקידים ציבוריים שונים, לרבות כחברת מועצת הקולנוע הישראלית, ולאחרונה פרסמם את ספרה השני "אז מה היה לנו פה?". בימים אלה היא כותבת יחד עם ערן ריקליס תסריט לסרט קולנוע חדש ומפתחת סדרת טלוויזיה עם מתן גוגנהיים.


פדאג'י
נולדו באיטליה, 1986 . מחשיבים את עצמם כנזילים מגדרית ושמם הוא לא מזוהה מגדרית.
הם שתפו פעולה עם במאים רומנים חשובים כגון ראדו יודה וקורנליו פורמבויו לפני שעברו לברלין בשנת 2014 . כשחקנים הם משתתפים בסרט הביכורים Touch Me Not של אדינה פינטילי. פדאגי מפתחים תסריט על המבוסס על השנים שהם חיו ברומניה.

באק אנג'ל
קולנוען טרנסג'נדר פורץ דרך. היה לראשון שהפיק וביים סרטים תיעודיים שעסקו במיניות של גברים טרנסים. הוא עצמו השתתף בשלל סרטים ועל הופעותיו הוא זכה בפרסים שונים בתחרויות של תעשיית הפורנו והיה לשחקן הטרנסג'נדר הראשון שהופיע בסרטי פורנו של גייז.
בשנת 2012 הוא ביצע תפינת מקצועית והתחיל לעבוד כמרצה לחינוך מיני. הוא מוזמן לקיים הרצאות ברחבי העולם בנושא נזילות ג'נדרית וזהות מינית פוליטית בין היתר באוניברסיטת ייל וב IdeaCity.


שירלי ברקוביץ
בוגרת המחלקה לקולנוע במדרשה בבית ברל. יוצרת קולנוע תיעודי בועט ולא מתפשר. סרטה "בדרך למעלה" משנת 2009 הוקרן בערוץ יס דוקו, הוצג בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם וזכה בציון לשבח לסרט תיעודי ב- TLVFest
סרטה "שקרים בארון" (2013) נמכר ל 15 מדינות, והוקרן בערוצים France- 4 , Rai-3 ,BBC הסרט הוצג בשלוש השנים האחרונות בעשרות פסטיבלים וזכה בפרס בחירת הקהל בפסטיבל IDFA.


מיגל ריביירו
מפיק סרטים צעיר, מנהל תוכן בפסטיבל DocLisboa , ושותף בניהול האמנותי בקטגוריות Cinema of Urgency ו- New Visions . מיגל הוא חלק מהקולקטיב האומנותי Rabbit Hole , אוצר אמנותי עבור transdisciplinary , ויזם של פרויקטים אמנותיים.

קולבי קלר
אמן, סופר, בעל טור בענייני סקס וכוכב פורנו.
בעל תואר ראשון באנתרופולוגיה מאוניברסיטת יוסטון ומאסטר לאמנות חזותית (MFA) ואמנות הבמה ממכללת מרילנד לאמנות.
הבלוג שלו The Big Shoe Diaries זכה בפרס WOWie לבלוג הטוב ביותר לשנת 2013 .הפרויקט האחרון הגדול שלו Colby Does America הוא אתר אינטרנט שנוצר בעזרת גיוס המונים. האתר משלב פורנוגרפיה, אומנות הצילום, טבע וכל מה שביניהם.


יעל פרלוב
זוכת פרס אופיר 2001 על עריכת הסרט "חתונה מאוחרת". זוכת פרס אמנות הקולנוע של משרד התרבות והספורט על תרומתה לתעשיית הקולנוע הישראלית.
ערכה שני סרטים של הבמאי יריב מוזר: סרט התעודה "המלחמה הראשונה שלי" ואת סרטו העלילתי "שבלולים בגשם" שפתח את פסטיבל הקולנוע הגאה 2013 . ב 2014- ערכה את הסרט "דוד פרלוב: דיוקן", אשר הוקדש לאביה כעשר שנים לאחר פטירתו.
יעל פרלוב מלמדת במכללת מנשר לאומנות ובמשך שני העשורים האחרונים מרצה באוניברסיטת תל אביב בחוג לקולנוע וטלוויזיה.


ג'ופרה קוט
למד 3 שנים ב- Le Cours Florent , והשתתף בשלל הצגות (לורקה, ברנהרדט, לארסון, Carriere)
הוא גם הקים להקת תיאטרון שהעלתה ברחבי צרפת הצגות שהוא עצמו כתב. מגדיר את עצמו כיְצִירָתִי ונלהב. ג'ופרה הוא גם רקדן ובמאי של סרטים קצרים ותיעודיים. מאז סיום לימודיו השתתף בסרטים קצרים ובסרט טלוויזיה.
בקיץ 2015 הצטלם לסרט "תיאו והוגו" שבפברואר האחרון זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות ה Teddy בפסטיבל ברלין ומאז כובש בסערה את עולם הפסטיבלים הבינלאומי.

Photo: Knut Bry

בארד ידן
בארד ידן הצטרף ל- Skeive Filmer - פסטיבל הקולנוע הלהט"בי היחיד בנורווגיה בשנת 2003 והפך למנהלו בשנת 2007 . הפסטיבל גדל גם בתוכנו וגם המוניטין הבינלאומי שלו התחזק.
בשנת 2015 לציון 25 שנה לקיומו, שם הפסטיבל השתנה ל Oslo/Fusion .
אחרי 14 שנה בארד החליט לפרוש מניהול הפסטיבל וכרגע הוא מחפש הזדמנויות חדשות בתעשיית פסטיבלי הקולנוע.


ויקטור מורקה
ויקטור מורקה, עורך דין במקצועו התחיל את הקריירה שלו בשנת 2000 כשקיים הקרנות שבועיות מיוחדות בוורשה.
מאז 2003 הוא עוסק בהפצה. הוא עבד בחברות מקומיות כגון Gutek Film and Mayfly . מאז 2010 הוא מנהל את פסטיבל הקולנוע הגאה בווארשה, במסגרת עבודה התנדבותית שלא נתמכת על ידי המדינה. הוא גם מתנדב בארגון לא ממשלתי בסגנון הועד למלחמה באיידס שפועל לחינוך ומניעה של Hiv / Aids.


אנדריי לוקה
מבקר קולנוע ומנהל תוכן בפסטיבל הקולנוע הקווירי-פמיניסטי הבינלאומי בבוקרשט, רומניה. עבד בעבר עם מספר פסטיבלי קולנוע, כגון פסטיבל הקולנוע הניסיוני הבינלאומי בבוקרשט, פסטיבל נקסט ופסטיבל "סרטים מקאן בבוקרשט". כתב מאמרים בנושא קולנוע למגזינים שונים.

תחרויות נוספות בפסטיבל:
תחרות התסריט הקצר ע"ש דן לחמן
שופטים: נדב לפיד, אביגיל שפרבר, ניצן גלעדי
תחרות הפיצ'ינג
שופטים (עלילתי) : דניאל דרייפוס, מישל אלן, יואב אברמוביץ’
שופטים (תיעודי) : אסנת טרבלסי, יריב מוזר, יואב אברמוביץ'


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459