אירוע נעילה וטקס חלוקת הפרסים 2017

יום שבת, 10 ביוני 2017 סינמטק תל אביב
19:45 קוקטייל חגיגי בחסות יקב בנימינה, שפגאט, עמדת דיג’י של Anna R
20:45 טקס חלוקת הפרסים בהנחיית מורן רוזנבלט . אורך הטקס כשעה.

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק
shpagat

בתום הטקס יוקרן הסרט: אבא של איטליה
Il Padre d’Italia
בימוי: פאביו מולו
הפקה: דונטלה בוטי | משחק: לוקה מראינלי, איזבלה ראגונסה
איטליה, 2017, 92 דקות, איטלקית עם תרגום לעברית ולאנגלית

ההקרנה בנוכחות הבמאי. בשיתוף המכון האיטלקי לתרבות.

מהמפיקה של “קסם הנעורים” מגיע סרטו השני של פאביו מולו אחרי ההצלחה של סרט הביכורים שלו, Il sud è niente.
פאולו , גבר בן 30, נמצא במשבר אחרי הפרידה מבן זוגו. הוא עובד בחנות רהיטים ומבלה את לילותיו בהשתכרות במועדוני לילה ובחדרי חושך בחיפוש אחרי סטוצים מזדמנים. בדירה קטנה, מנותק מהסביבה, נראה כאילו פאולו מעדיף את חיי הבדידות ורוצה להסתתר מהעולם. הוא אף פעם לא היה שלם עם עצמו והכאב מכרסם אותו מבפנים.
לילה אחד, באחד הביקורים שלו בחדר חושך, הוא פוגש במיה, צעירה חסרת בית, זמרת שבן זוגה זרק אותה. למיה נטייה להרס עצמי; היא מעשנת, שותה, צורכת סמים ונמצאת בחודש השישי להריונה. פאולו מרגיש מחויבות כלפי מיה, דואג לה ומנסה למצוא לה מקום בטוח. השניים יוצאים למסע ברחבי איטליה במהלכו יגלו מחדש את טעם החיים. המסע יגרום להם להתמודד עם המציאות ויאפשר לפאולו, לראשונה, לקבל אחריות על הפחדים שלו ולחשוב על עתידו.
לוקה מראינלי מספק הופעה מאופקת ומדויקת. איזבלה ראגונסה סוחפת כמיה בעלת הרוח החופשית, בסרט המספק לחובבי הקולנוע האיטלקי את הנופים המרהיבים של טורינו, רומא, נאפולי וקלבריה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520