מקבץ ישראלי ב’ – להיות אני

יום ראשון, 4 ביוני 2017, 18:30, סינמטק 1

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

61 דקות

מגרש
בימוי: איתמר קדושביץ
ישראל,2016, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

נער מסתובב באמצע הלילה בקיבוץ שלו ועושה גרפיטי פוגעני. כשיגיע למגרש הכדורסל ינסו לעצור אותו.

לשם שינוי
בימוי: קרן ניר
ישראל, 2016, 5 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

דוקו אנימציה. המתארת סיפור מחייו של עופר, בחור טרנסג’נדר הנאבק בגופו המתפתח ומגלה סממנים נשיים תוך חיפוש וניסיון להשלמה עצמית.

על קצות האצבעות
בימוי: מתנאל לוסטיג וירדן קשטן
ישראל, 2016, 10 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אליעזר ליבוביץ’ הוא בחור חרדי אשר קרוע בין עולמו הדתי לבין נטיותיו ותחביביו אשר אותם מסתיר מתחת למיטה. הוא נחשף לפרסומת לאודישן לריקוד. הוא מחליט להירשם תחת השם “אלי” .
במהלך הריקוד באודישן הוא מצליח לפרוץ את עולמו הדתי, אך האם הוא באמת רוצה להתקבל?

לכל החיים
בימוי: לאון ליבשיץ
ישראל 2017, 10 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

בחיפושיה אחר טבעת אירוסין יחד עם ארוסה, יסמין פוגשת את האקס המיתולוגי שלה.

על הקרקע
בימוי: אילה שיפטן ואנדראס פלאק
ישראל 2017, 4 דקות, אנגלית עם תרגום לעברית

אמה שהתייאשה כבר מחיפוש אחר האהבה, מוצאת עצמה במערכת יחסים מדהימה ולא שגרתית. הקשר מתרומם מהר אבל החיים מפרידים ביניהם והיא נותרת שוב על הקרקע. היא מגלה שאולי שם מקומה ומוצאת אהבה חדשה, עוד פחות שגרתית.

מזייפים את עצמי
בימוי: רוני צידון
ישראל, 2017, 6 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

למיכאל יש לפנות בגוף רבים. מיכאל, אמנים ג’נדרקווירים שבוחנים איך לבטא את האני הפנימי, כשהוא לא תואם לחיצוני. הסרט עוסק בביטוי עצמי בהוויה הטרנסית, הקווירית והאנושית בכלל.

אני, אנחנו
בימוי: מורן שינה
ישראל, 2017, 3 דקות, עברית בתרגום אנגלית.

סרטון אנימציה דוקומנטרי קצר על אהבה, אימוץ והורות, המלווה את תהליך האימוץ של זוג גאה מישראל מפיו של אחד האבות.

לילה טוב אליס
בימוי : רום שדה
ישראל, 2016, 9 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

מבוסס על סיפור אמיתי של במאי הסרט.
סרט קצר העוקב אחר אליס, נערה מבולבלת הסובלת משיתוק שינה עקב המאבק שלה להסתיר את זהותה המינית בסוד.

הבחירה הטבעית
בימוי: אנה פוזדניאקוב
ישראל, 2017 , 10 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אחרי שראה את בן זוגו לשעבר, גיא נזכר בחייהם המשותפים יחד ובתרופה שאמורה להפוך את כל הקהילה הגאה להטרוסקסואלית, והפכה את חייהם לגיהינום ואת הזוגיות והאהבה שלהם לאסורה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520