מקבץ ישראלי ד’ – מחשבותיה

יום שלישי, 6 ביוני 2017, 18:00, סינמטק 1

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

61 דקות

קוקו בלוף
במאית: מורן נקר
ישראל 2016, 9 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

אדווה בת ה-17 נוסעת בטרמפים מביתה שבשומרון למסע של לילה אחד בעקבות הפנטזיה שלה. היא נכנסת למסיבת נשים ולעולם זר ומנסה לממש את הפנטזיה, אך המציאות מתנפצת לה בפנים. היא חוזרת הביתה, לחיים בין גדרות, בהבנה שאין ביכולתה לשלוט בכל.

צחוק
בימוי: מעיין סגמן
ישראל 2017, 8 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

דני היא ליצנית רפואית המתמודדת עם טיפול בבן, ילד שמועמד לניתוח לב פתוח. עם כניסתו לניתוח חוזרת דני הביתה וחוסר הידיעה משגע אותה. לצידה נמצאת בת זוגה נדיה, המנסה לעזור לה להעביר את השעות המתוחות.

שכונה קהילתית
בימוי: יעל מפציר- בוצר
ישראל 2016 , 9 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

שני זוגות נלחמים על וילה מהחלומות בשכונת פאר, ומאותגרים ע”י סוכנת נדל”ן מפולפלת, המחפשת להוסיף לשכונה זוג דיירים רב גוני.

בשרות עצמי
בימוי: רן עזרא
ישראל 2017 , 5 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

יעל בדר״כ בשירות עצמה. היא משוטטת. אולי בחיפוש אחר בית בתוך תל-אביב האורבנית שיכולה להיות כזאת קרה כשהיא רוצה. היא הולכת והולכת עד שהיא מגיעה למכבסה בשירות עצמי, בתקווה למצוא מקלט וחום אנושי.

עקירה
בימוי: לירון ברכט
ישראל 2016, 10 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

אפרת מגיעה לעקירת שן הכרחית במצב נפשי מעורער. המפגש הבלתי צפוי עם הרופאה העוקרת יסחף אותה לפנטזיה שתפיח בה כוחות נעלים ואופטימיים.

נרקיס
בימוי: תום לי זיגלמן
ישראל 2016, 9 דקות. אנגלית עם תרגום לעברית

זוג נשים צעירות מנהלות מערכת יחסים יוצאת דופן. הן מעבירות את כל יומן בבית כאשר האישה המקומית מלמדת את אהובתה הזרה מילים בשפת המקום. כשהאישה הזרה יוצאת יום אחד אל העולם שבחוץ, היא מגלה כי התרגום האמיתי ומשמעות כל מה שלמדה רחוק ממה שסיפרה לה בת זוגה.

אבנייר
בימוי: הילל ראטה
ישראל 2016 , 11 דקות. עברית עם תרגום לאנגלית

לאה, בחורה חרדית, קובעת להיפגש עם אח שלה, אותו לא ראתה שנים, במקום בו נהגו לשחק כשהיו ילדים. כשהיא מגיעה למקום המפגש היא מגלה כי אחיה כבר אינו מי שהיה ועכשיו עליה להחליט האם לקבל אותו או לא.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520