קאסה רושל

יום שבת, 3 ביוני 2017, 15:00, סינמטק 2
יום שלישי, 6 ביוני 2017, 22:00, סינמטק 2

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9
או דרך אתר הסינמטק

Casa Roshell
בימוי: קמילה חוזה דונסו
הפקה: חואן פאבלו באסטארחה, טונאלה לאב, מקסימיליאנו קרוז
בהשתתפות: רושל טראנובה, ליליאנה אלבה, ליה גרסיה
מקסיקו\צילה, 2017, 71 דקות. ספרדית עם תרגום לאנגלית

פסטיבל ברלין 2017 – בכורה עולמית

עם רדת החשכה מצלמת המעקב מחוץ לדלת המועדון “קאסה רושל” במכסיקו סיטי מציצה על אזור קבלה אפרורי ברחוב חסר ייחוד; אבל כאשר נכנסים פנימה העולם נראה אחרת לחלוטין.
בתוככי “קאסה רושל” נוריות אדומות מהבהבות, השולחנות עדיין ריקים. הבנות יהיו מוכנות בקרוב. הן עסוקות בהסרת זיפים, איפור כבד יסתיר עור קשה, פאות יסתירו קרחות, בגדי הגברים מוסרים ובגדי נשים מולבשים.
המצלמה של קמילה חוזה דונסו מכוונת לא על הגברים עצמם אלא על מה שהם רואים במראה. לפני שהערב מתחיל באופן רשמי יש עוד קצת זמן להתאמן בהליכה על עקבים, דיבור נשי, לחשוב על איזה סוג של בחורה אתה רוצה להיות.
הבר נפתח והגבולות האחרונים בין זכר לנקבה מטשטשים: ב”קאסה רושל” גברים גייז, סטרייטים ודו, יכולים להיות למספר שעות נשים. הן מרכלות סביב השולחנות או מחכות שגברים חובבי קרוס-דרסרס יגעו בהם בחדר חושך. ב”קאסה רושל” את\ה לעולם לא מרגיש\ה בודד\ה, לא משנה כמה האוטופיה קטנטנה, העולם הגדול מחוץ לדלת לא יכול לה.
הבמאית, קמילה חוזה דונסו מגישה יצירה קולנועית יוצאת דופן. התחושה המרכזית שהסרט מייצר היא של התבוננות בהתרחשות ומה שהיה יכול להיות מציצני הופך לוידוי אינטימי ומרגש.

לפני כן יוקרן הסרט הקצר:
יומנו הסודי של קרוס דרסר און ליין – Secret Diary of a Crossdresser On line
בימוי: פאולו מנזה  
גרמניה\ברזיל, 2016, 15 דקות, אנגלית ללא תרגום
כחלק מתזה עבור המאסטר של הבמאי, באנתרופולוגה חזותית, הוא נחשף במהלך התחקיר לקהילה מקוונת בבריטניה שבו קרוס-דרסרס ומעריציהם יכולים לשוחח בחופשיות ולקיים מפגשים מיניים .


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459