שוב שלום

יום שני, 5 ביוני 2017, 19:00, סינמטק 3

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9
או דרך אתר הסינמטק

Hello Again
בימוי: טום גוסטפסון
הפקה: טום גוסטפסון, קורי קרוקברג
משחק: אודרה מקדונלד, שאיין ג’קסון
ארה”ב, 2017, 105 דקות, אנגלית ללא תרגום

בכורה בינלאומית! הקרנה יממה אחת אחרי הבכורה העולמית בטקס הנעילה של פסטיבל הקולנוע הגאה בטורונטו!

מיוזיקל חדש ומרהיב של טום גוסטפסון, הבמאי של המחזמר, “לו העולם היה שלי” והמפיק של הדרמה “להשיג את גו” שהוקרנו בהצלחה מסחררת בפסטיבל הקולנוע הגאה בשנים עברו.
“שוב שלום”, שנעשה בהשראת המחזה השערורייתי של המחזאי והסופר היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר, “המעגל”, מורכב מעשרה סיפורים שונים המתרחשים בתקופות שונות לחלוטין בעיר ניו-יורק ומביאים למסך הגדול סיפורים על תשוקה, אהבה ובגידה. כל שחקן ושחקנית מגלמים דמויות שונות מתקופות שונות במשחק של זהויות בשני סיפורים לפחות.
צוות השחקנים הנוצץ והמרשים כולל את הדיווה מספר אחת של ברודוויי, זוכת 5 פרסי טוני, אודרה מקדונלד (היפה והחיה), ט.ר. נייט (האנטומיה של גריי), שאיין ג’קסון (אימה אמריקאית), מרת’ה פלימפטון (The Real O’Neals), יאנה אושקוביץ (Glee), רומר וויליס (הבת של דמי וברוס) והדוגמן\שחקן\זמר  נולן ג’רארד פאנק (רידיק, הסדרה “החץ” והפנים של מותג האופנה ורסצ’ה לצידה של ליידי גאגא).

“המעגל” DER REIGEN שכתב שניצלר ב- 1896 הפך בשנת 1950 לסרט מאת מקס אופולס בשם LA RONDE. בשנת 1994, העניק לינקולן סנטר מלגה למלחין מייקל ג’ון לצ’יוסה וביקש ממנו להפוך את המחזה למחזמר. הקהל הישראלי יהיה השני בעולם שייחשף לתוצאה המרהיבה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520