מקבץ אנטוניו דה סילבה

יום חמישי, 8 ביוני 2017, 22:00, סינמטק 1
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק
75 דקות

In conversation with Antonio Da Silva
בשיתוף שגרירות פורטוגל

הכניסה מגיל 18 ומעלה בשל סצנות מין נועזות.
אנטוניו דה סילבה הוא אמן ויוצר קולנוע פורטוגזי מוערך וזוכה פרסים ויש לו מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם העוקבים אחר אתר האינטרנט שלו. את סרטיו הוא מצלם ברחבי העולם וגם בארץ מולדתו, פורטוגל. הסרטים הקצרים של דה סילבה מעניקים מבט סקסי על חיי הגייז בעידן הטכנולוגי. סרטיו ברוב המקרים טומנים בחובם (ולעיתים קרובות לא טומנים בכלל אלא מבליטים) ביקורתיות על עידן האפליקציות, הפיכת גוף הגבר לאובייקט והתעלמות כמעט מוחלטת מהאלמנט האנושי. אסופת הסרטים צולמה בארץ מולדתו ומבליטה לא רק את יופיים של הגברים הפורטוגזים אלא גם את הנופים המרהיבים של פורטוגל.

שירה של פין
PENIS POETRY
בימוי: אנטוניו דה סילבה ואנדרה מדיירוס מרטינס
משחק: וולנטין בראון, מגוון פינים אנונימיים
פורטוגל, 2016, 14 דקות. אנגלית ללא תרגום

סרט פואטי על הזין שהופך ליומן עם סיפור מרתק בתוכו. שירת הפין נעשה בשיתוף עם אנדרה מדיירוס מרטינס שרשם על הזין של אהובו הראשון את מחשבותיו האישיות ביותר.

אקו-סקסואל
ECOSEXUAL
בימוי: אנטוניו דה סילבה
משחק: רולנד
פורטוגל, 2015, 11 דקות. אנגלית ללא תרגום

מונולוג פואטי המתרחש באלגארבה, רצועת החוף הפורטוגזית של האוקיאנוס האטלנטי. אהבה, ועשיית אהבה עם הטבע. הסרט מציג את גוף הגבר כאובייקט מיני אך גם כנשוא חושב ומרגיש.

סקס בפומבי
DOGGERS
בימוי: אנטוניו דה סילבה, מיגל דה ארוכה
פורטוגל, 2015, 16 דקות. אנגלית ללא תרגום

סרט תיעודי על חניון ציבורי שהפך לסצנת קרוזינג בולטת של קהילת ליסבון. מקום בטוח לגברים בגילאים שונים, הלוקחים פסק זמן משגרת היום יום ומממשים את הפנטזיות הפנימיות ביותר שלהם.

חוף 19
BEACH 19
בימוי: אנטוניו דה סילבה
פורטוגל, 2014, 13 דקות. ללא מילים.

סרט תיעודי. ללא מילים, מצליח הסרט להגיד הרבה, על המתרחש בחוף הגייז המפורסם ביותר בפורטוגל. גן עדן לנודיסטים שתיירים רבים רואים בו כמקום האולטימטיבי למנוחה, שכשוך במים, שיזוף וסקס.

רקדנים
DANCERS
בימוי: אנטוניו דה סילבה
פורטוגל, 2014, 10 דקות. ללא מילים

שלושים וחמישה רקדנים פורטוגזים מתפשטים אל מול המצלמה. הם הופכים לאובייקטים מיניים תוך כדי הופעה חושנית ופרובוקטיבית. הסרט סוקר את נקודת המבט החשפנית של העירום הגברי.

ג’וליאן
JULIAN
בימוי: אנטוניו דה סילבה
משחק: אנטוניו וג’וליאן
פורטוגל, 2012, 10 דקות. אנגלית ללא תרגום

סרט ביוגרפי אקספרימנטלי על שני גברים: ג’וליאן ואנטוניו. מכתב האהבה מציצני על ולג’וליאן – הגבר השוויצרי שיוצר הסרט פגש בלונדון לזמן קצר ומיד אחר כך הזמין אותו למסע מחוף לחוף בפורטוגל.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459