התחרות הרשמית 2017: קולנוע עלילתי

אפילו לאוהבים יש רגעים קודרים

דרמה עכשווית מולטי-סקסואלית. הסרט מתאר את התמודדותה של קבוצת חברים קרובה בעקבות מותו המפתיע בטרם עת של אחד מחברי הקבוצה. הסרט נפתח בסיקוונס סקסי סוחף, שלוקח אותנו למסע לתוך עולמם של בני השלושים פלוס החיים בעיר הגדולה. כאשר כל אחת ואחד מנסה למצוא את מקומו בעיר הגדולה – בריסל, המצטלמת נפלא.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

אקסולוטל אוברקיל

סרט הביכורים של הסופרת, שחקנית, מחזאית ובמאית התאטרון והאופרה, הלנה הגמן המבוסס על רב המכר המצליח אך השנוי במחלוקת פרי עטה Axolotl Roadkill. נערה בת 16, יפהפייה ופזיזה, גדלה אצל אחותה הגדולה שלא מצליחה לשלוט בה. הנערה מודעת לכוח המיני שיש לה ומנצלת אותו לא פעם. היא מתאהבת בשחקנית מבוגרת וחמקמקה, ובודקת את הגבולות דרך חיי הלילה בברלין והמסיבות הקיצוניות המתקיימות בה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

גוף חשמלי

כניסה מגיל 16 ומעלה.
אליאס חולם להיות מעצב אופנה ובינתיים עובד אצל מעצבת אופנה בעלת מתפרה גדולה. מנהל מחלקת משאבי האנוש, אינו רואה בעין יפה את מערכת היחסים החמה של אליאס עם הפועלים של המתפרה, אשר מכניסים עניין בחייו ואיתם הוא מעביר את הלילות במסיבות, שתייה ואף מוצא אהבה באחד הנערים הצעירים במתפרה. כל אלו מעמידים את אליאס בדילמה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

הלילה

כניסה מגיל 18 ומעלה.
במשך יותר מארבע שנים, הבמאי והשחקן אדגרדו קסטרו עבד עם שחקנים ושחקניות גייז וטרנסג’נדריות עובדי תעשיית המין בבואנוס איירס על יצירת הסרט הייחודי והנועז הזה. דרך מועדונים עלובים, בתי בושת מלוכלכים, מפגשים מיניים זמניים עם גברים, נשים, צריכת סמים, שתיית אלכוהול ללא הפסקה ובעיקר בדידות עמוקה המלווה בדמעות. “הלילה” הוא מסע בזרם תודעה של אדם שבור ואבוד המחפש חום ואהבה במקומות נטולי חסד.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מלך הנשף, 2010

יצירת הביכורים של כריסטופר שאפ, היא חלומו של כל הומו אוהב קולנוע. צ’רלי הוא סטודנט שמכור לאהבה. אבל המציאות היא לא קלאסיקה הוליוודית. צ’רלי מבלה את זמנו במציאת סטוצים וכמו כל אדם שאוהב להתאהב גם צ’ארלי מוצא את עצמו מתאהב בפרטנר הלא נכון. צ’ארלי חושש שזהותו המינית היא הגורם שימנע ממנו למצוא אדם שיגשים עבורו את הרומן ההוליוודי שהוא תמיד שאף אליו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

קשר קרוב

טומו, בת ה-11, בת לאם חד הורית לא מתפקדת. יום אחד האם נעלמת וטומו פונה לדודה מאקיו שמכניס אותה לביתו. טומו מגלה כי רינק, בת זוגתו של דודה, היא טרנסג’נדרית שחלומה הוא שיהיו לה ילדים. בין השתיים מתפתחת מערכת יחסים מרגשת של אם-בת. סדקים מתחילים לצוץ כאשר הסביבה והשמרנית ביפן מתערבת בתא המשפחתי החדש.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459