מפגשים וארועים מיוחדים 2017

Female Trouble ושיחה עם מינק סטול

תלמידת תיכון בעייתית, בורחת מהבית, נכנסת להריון מטרמפיסט, מנסה את מזלה כמלצרית וכחשפנית ופוצחת בקרירה כעבריינית עם שתי חברותיה מהתיכון. יום אחד עולמה משתנה לחלוטין כאשר היא פוגשת באהבת חייה, ספר בשם גאטור איתו היא מתחתנת למרות שדודתו מתנגדת לכך בגלל שהיא רוצה שהוא יהיה הומו.
לפני הסרט ייערך מפגש של כשעה עם מינק סטול אותו ינחה ג’ושוע גארנל מנהל פסטיבל סרטי האנדרגראונד של סן פרנסיסקו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מכונה בתולית

בנוכחות הבמאית מוניקה טרויט.
עיתונאית צעירה שמואסת במאהב שלה יוצאת לחקור את השאלה: האם אהבה רומנטית זהו צורך של נשים בלבד? היא מגיעה לסן פרנסיסקו, שם היא ממשיכה את מחקרה על ידי ראיונות עם שלוש נשים יוצאות דופן: דומיניק החצופה, סוזי, מומחית תענוגות מיניים, ורמונה, אשר מופיעה כדראג קינג בבר של לסביות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מסיבות הפסטיבל

2.6 – מסיבת הפתיחה בהנחייתה של פיצ’ס כרייסט, בעמדת ה- DJ גלוריה ויאגרה. הופעות חגיגיות: ג’ינקס מונסון, שרון נידלס, שרי ויין.
9.6- מסיבה קווירית אלטרנטיבית – הופעה ראשונה בישראל: להקת ה Squeezebox Berlin
ניתן לרכוש כרטיס משולב לשתי המסיבות

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מקבץ אנטוניו דה סילבה

כניסה מגיל 18 ומעלה.
אנטוניו דה סילבה הוא אמן ויוצר קולנוע פורטוגזי מוערך שמצלם את סרטיו הוא מצלם ברחבי העולם וגם בארץ מולדתו, פורטוגל. הסרטים של דה סילבה מעניקים מבט סקסי על חיי הגייז בעידן הטכנולוגי והופכים את גוף הגבר לאובייקט תוך שהוא מתעלם כמעט לחלוטין מהאלמנט האנושי.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

על נערות וסוסים

בנוכחות הבמאית מוניקה טרויט.
יצירה קולנועית שפונה לקהל בנות ובני נוער. אל תוך אווירה כפרית רגועה מגיעה אלכס בת ה-16. היא נשלחה על ידי אמה לחוות סוסים מרוחקת, אי שם בצפון גרמניה ליד הגבול הדני וקרוב לאוקיינוס, כדי שתשתקם משימוש בסמים ותתמודד עם הדיכאון שלה. המפגש שלה עם נשות המקום והסוסים בחווה עתידים לשנות את עולמה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פיתוי: האשה האכזרית

בנוכחות הבמאית מוניקה טרויט.
אבן דרך בתולדות הקולנוע הקווירי העצמאי.וונדה היא דומינטריקס שמנהלת גלריה בהמבורג. הקהל משלם עבור הזכות להתבונן בה משפילה את עבדיה. היא אשת עסקים, שמנפצת סטראוטיפים מיניים ואיסורים חברתיים עם שליטה עצמית חזקה וחיוך מסתורי. אבל כאשר הגבולות בין החיים האישיים והמקצועיים משתבשים, בעיות מתחילות לצוץ.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

ארועים מקצועיים נוספים:


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459