פנורמה 2017

Catfight

פגישה מחודשת בין שתי חברות לספסל לימודים, ורוניקה, שנישאה לגבר עמיד וזנחה את חלומותיה, ואשלי, ציירת לסבית דיכאונית שמשלימה הכנסה בעבודת מלצרות אצל בת זוגה. ורוניקה ואשלי הן בשנות הארבעים לחייהן, ולא ראו זו את זו מאז הלימודים. הן אף פעם לא חיבבו אחת את השנייה ובתוך דקות המפגש האקראי יחדש את היריבות, יפתח פצעים ישנים ויהפוך למעגל אלים ומדמם. קומדיה חריפה ונטולת מחסומים שלא משאירה פצועים בשטח.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

XX

יצירה קולנועית מצמררת המאגדת ארבעה סרטי אימה מורטי עצבים המציבים במרכזן דמויות נשיות המתמודדות עם משברים מסוגים שונים, חלקם פנטסטים וחלקם יותר ריאליסטים. את ארבעת הסרטים ביימו ארבע נשות קולנוע ואמניות מוכשרות ומוכרות. ארבעת הסרטים נעים בין הומור שחור שלוח רסן לסיטואציות מפחידות ומטרידות במיוחד.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

אימו – המחזמר

סרט נעורים מוסיקלי עם טאץ’ קווירי ושפע הומור. איתן, ילד רגיש בעל דמיון מפותח, מגיע לבית ספר תיכון חדש. הוא מצטרף ללהקה האימו בבית ספר המתחרה מול להקה של קבוצת נוער נוצרי שחברה בה טריניטי, נערה נוצרייה אדוקה. בין השניים ישנה משיכה הדדית אבל הסטיגמות והקבוצות החברתיות השונות בתיכון לא יאפשרו להם לממש את אהבתם.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

אלות הודיות זועמות

סרט הודי מרגש שכבש את לב הצופים בשלל פסטיבלי קולנוע ברחבי העולם. קבוצת חברות שלא התראתה מזה זמן רב נפגשת בבית חוף מרהיב בגואה אחרי שכולן הוזמנו על ידי אחת מהן בהודעה פתאומית ודחופה: “אני מתחתנת”. הפתעה לא פחות גדולה מצפה לחברות כאשר הן מגיעות: חברתן יוצאת מהארון ומודיעה להן שהיא מתחתנת עם בת זוגה עליה הן כלל לא ידעו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

דייט למרי המשוגעת

דרמה קומית עם הומור יבש ושנון. מרי, שמשתחררת ממוסד לעברייניות בגין תקיפה אלימה ואכזרית של תלמידה בבית הספר התיכון, באה לעזור לחברתה הטובה ביותר, שרלין, בהכנות לחתונה עם בחיר ליבה. על מרי נופלת המשימה למצוא צלמת לחתונה. היא פוגשת בג’ס, שמעוררת בה רגשות שהיא עצמה לא ידעה שקיימים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

הודעות מעורבות

הסרט מתאר את סצנת הרווקות הלסביות הקוויריות בשכונות קרויצברג – נויקלן, דרך עיניה של רן, צעירה בריטית לסבית שעברה להתגורר בברלין. ויכמן מצליחה ליצור קומדיה המורכבת מעשר אפיזודות משעשעות אך מלנכוליות בו זמנית המתארות  בעדינות את עולמה של רן המחפשת אחרי אהבה בכל המקומות הלא נכונים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

המהפכניות

הכניסה מגיל 18 ומעלה.
סרט מלא בהומור ואירוניה וחסר כל תקינות פוליטית. אם במנזר, השולטת ביד רמה בתלמידותיה, מתכננת, יחד עם סגל ההוראה, את המהפכה הגדולה הבאה: לחטוף גברים ולהפוך אותם לנשים. אבל מה קורה כאשר אחת התלמידות, המסתירה סוד גדול בנוגע לזהותה, מחליטה לעזור לחייל פצוע הנמלט מהצבא ואף מתאהבת בו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מהלך אופייני

אחד הסרטים הלסביים המהנים ביותר של שנת 2017. זיינאב, עורכת דין מוסלמית פקיסטנית המתגוררת בשיקגו, פוצחת ברומן חדש עם אלמה, מקסיקנית-אמריקאית החיה מחוץ לארון. אמה של  זיינאב עברה לגור אצלה ומבלה את ימיה בצפייה בדרמות טלוויזיה פקיסטניות וחיפוש אחר בעל פוטנציאלי לבתה. זיינאב מנסה לשמור בסוד את מערכת היחסים החדשה מאמה השמרנית ולשחרר אנרגיות בעזרת היאבקות, מה שיוצר רצף של סיטואציות קומיות משעשעות ומבדרות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מוזרים

דרמת נעורים קסומה. סרט מסע המתרחש כולו בסוף שנות השבעים על רקע פסקול נוסטלגי המצולם כולו בשחור. קיט ואליס, זוג תלמידי תיכון, יוצאים להרפתקה לאורך החוף המזרחי בקנדה. קיט מעוניין לעבור לגור עם אמו, אמנית שגרה בקומונה ועבדה עם אנדי וורהול, שמופיע בפנטסיות ובחלומות של קיט. אליס המאוהבת בקיט, מנסה להבין למה הוא מתעניין בבנים ולא בה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מי שעושה חצי מהפכה חופר\ת לעצמו\ה קבר

כניסה מגיל 18 ומעלה.
זוכה פרס הסרט הקנדי הטוב ביותר בפסטיבל טורונטו 2016. יצירה שהיא פיוז’ן מסעיר בין קולנוע עלילתי, תיעודי וניסיוני. הסרט נעשה בהשראת ההפגנות שנערכו בקוויבק בשנת 2012 אחרי הניסיון לעלות את שכר הלימוד. זוג סטודנטיות לסביות, צעירה טרנסג’נדרית ובחור קוויר יוצרים תא טרוריסטי שכוונתו לעורר מהומה במונטריאול.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
©Universum Film+Tom Trambow

מרכז העולם

רמת נעורים גרמנית המבוססת על רב מכר גרמני. אחרי חופשת הקיץ, עם תחילת שנת הלימודים, מגיע תלמיד חדש – ניקולס היפה והמסתורי. פיל, מתאהב בו ממבט ראשון והוא נרגש כאשר ניקולס מחזיר לו אהבה. “מרכז העולם” מתאר בצורה נוגעת ללב אהבה ראשונה, על כל התמימות שבה, האושר והכאב הנלווים אליה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מתחת לשפתיה

כניסה מגיל 18 ומעלה.
דרמה נועזת וסקסית. עורכת במגזין אופנה, המאורסת לבחיר ליבה, יוצאת למסיבה שם היא פוגשת את דאלאס, לסבית שיצאה לא מכבר ממערכת יחסים. דאלאס מתחילה עם העורכת שבהתחלה דוחה את ניסיונותיה אך בסופו של דבר נסחפת עם דאלאס לרומן פנטסטי. השתיים תאלצנה גם להתמודד עם ההשלכות של הרומן שלהן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

נשים שרוצחות

זוכה פרס התסריט בפסטיבל טרייבקה 2016. קומדיה שחורה על פחד ממחויבות, פחד מאהבה ועל נשים שאוהבות נשים. למורגן ולאקסית שלה יש פודקאסט העוסקת ברוצחות סדרתיות. על אף שיש להן עדיין רגשות אחת כלפי השנייה, הן ממשיכות לעבוד יחד, עניין המעורר שלל סיטואציות לא נוחות. כאשר מורגן מתחילה לצאת עם בחורה חדשה, מנסה האקסית למצוא הוכחות שהיא אדם שונה לחלוטין ממה שהיא מציגה למורגן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

סקינס

כניסה מגיל 18 ומעלה.
“סקינס” השערורייתי הצליח להוציא מהקהל במהלך הצפייה בו צחוק מתגלגל, קולות זעזוע וקריאות התלהבות בסופו. לגיבורי הסרט יש גוף שונה לחלוטין ממה שהעין האנושית רגילה לראות ולא אחת אנשים נרתעים מהם. סרט הביכורים של קזנובה חוקר את חייהם של האנשים הנעלמים בשולי החברה, אלו שאין להם אף פעם בטחון והסביבה תמיד תראה בהם פריקים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פלואידו

כניסה מגיל 18 ומעלה.
השנה היא  2060 ומחלת האיידס נעלמה. עם זאת, נגיף ה- HIV עבר מוטציה לגן שממנו ניתן ליצר סם שהוא האבקה הלבנה של המאה עשרים ואחת. עם מערכת סריקה ייחודית, המשטרה החשאית מנסה לזהות מי נושא את הגן שממנו ניתן לייצר את הסם הממכר. בינתיים, באתר סודי, גברים צעירים מחוברים למערכת של כבלים שעוזרת להם לייצר זרע ממנו ניתן לזקק את הסם.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

קחי אותי לנסיעה

דרמת נעורים מפתיעה מאקוודור. בתחילת שנת הלימודים האחרונה בתיכון, לשרה אין הרבה חברים. היא מרגישה חוסר נוחות בבית הספר וסובלת מהמתח בבית. ואז, יום אחד, אנדריאה, תלמידה חדשה בכיתה נכנסת לחייה. ידידות קרובה מתפתחת בין השתיים, אבל מאחורי דלתות סגורות מתפתחת מערכת יחסים אינטימית. כאשר מערכת היחסים נחשפת, חייה של שרה עתידים להשתנות מהקצה אל הקצה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520