קולנוע ישראלי גאה 2017

Gay in a Day

הפסטיבל לקולנוע גאה הזמין את חברות וחברי הקהילה לתעד את עצמם במהלך ה- 11.11.2011 . מכול החומרים שנשלחו נוצרה שעה שהיא פסיפס עשיר ומגוון שבו שולבו טעימות מתוך שלל הקולות כפי שנחוו בעיניי העדשה של חברות וחברי הקהילה הגאה בישראל.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

בֶּבֶּה

מתוך טרילוגיית הביוגרפיות המוקומנטריות של yes דוקו. סיפור חייה המטלטל של בֶּבֶּה עובר דרך כל תלאות המאה ה-20: ניצולת שואה שהוסתרה כילד מחופש לילדה במנזר בפולין; הגירה לישראל; עבודה בזנות לצרכי פרנסה; הדרה מאולמות התיאטרון; שוב הגירה לאירופה, חזרה לישראל ועוד. הכישלונות ותעצומות הנפש שהרימו אותה מעפר והביאו אותה ליצור קברט שמשפיע עד היום על יוצרי אוונגרד בפולין.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

ההמתנה לחיים – הסיפור של אמיר פרישר גוטמן

כשאמיר פרישר גוטמן נמצא בשיאן של החזרות למופע האיחוד של להקת “היי פייב” הוא מקבל את הבשורה הנוראה מכול: הוא חולה בסרטן הלימפה וסיכויי ההחלמה קלושים. מה שמתחיל במסע להצלת חיים הופך עם הזמן למסע של הסתכלות פנימית וחיפוש אחר שאלות וחיפוש אחר תשובות על מקומנו בעולם הזה כבני אדם.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

הוא גם האלוהים שלי

אסי עזר, שהתחתן בקיץ האחרון בברצלונה עם בן זוגו יוצא לבדוק האם אפשר לגשר על המתח שבין חד מיניות ויהדות. האם ייתכנו בחתונה סממנים יהודיים? מה קרה בעימות בין אסי לבין מנהיג ארגון להב”ה בנצי גופשטיין?

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

זה גילה, זה אני

סרט הפולחן התיעודי של אלון ויינשטוק עם קהל שחוזר מדי שנה וממלא את האולם במטרה אחת: ליהנות מהגיגיה של גילה גולדשטיין ולהתרגש מסיפור חייה של אחת הטרנסג’נדריות הראשונות בתולדות ישראל ואייקון תל אביבי שהפכה לאגדה עוד בחייה. הסרט צולם במהלך השנים 1997–2010 ומתאר את עולמה של גילה, שלמרות הקשיים הרבים והשנים שחלפו עדיין שמרה על אופטימיות והרגישה תמיד צעירה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

ילדים טובים

מני, נער בן 17, לובש רק בגדים אופנתיים, מתעניין במוזיקה עכשווית, אוהב קולנוע ועובד בזנות. יש לו תינוקת משותפת עם מיקה, זונה צעירה ונרקומנית, אמא מאמצת שהיא גם זונה טרנסג’נדרית מזדקנת ולקוחות שיוצרים אתו קשר דרך הטלפון הנייד. לילה אחד הוא פוגש את טל, גם הוא זונה ממין זכר. השניים מחליטים להעביר את הלילה ביחד מה שמעניק להם נקודת מבט אחרת על החיים שלהם ותקווה, קטנה, למערכת יחסים רגשית.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מיסטר גאגא – הקרנה חגיגית לכבוד 130 אלף צופים

באמצעות שפה קולנועית מהפנטת, שמורכבת משהייה אינטימית בחדרי החזרות, מקטעי מחול ממגנטים ומחומרי ארכיון נדירים – משרטט תומר הימן את דמותו ואת סיפור חייו המרתק של אוהד נהרין, מנהלה האמנותי של להקת בת-שבע ומי שהמציא את שפת הגאגא.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פאק יו ג’סיקה בלייר

שתי חברות טובות חוששות מהאפשרות שסוף העולם הגיע ומנסות למצוא את עצמן, אך רק מוצאות את עצמן יותר ויותר אבודות. שני חברים טובים מנסים להוכיח, בעיקר לעצמם, שהם בוגרים ואמיצים. שרשרת אירועים גורמת לארבעה ללכת לאיבוד יחד, בעולם ריאליסטי-סוריאליסטי.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פרדי היקר

תיעודי. פרדי הירש היה יהודי גאה, ציוני והומוסקסואל, שחי באפלת השואה. הוא היה מורה נערץ על חניכיו לפני הכיבוש הגרמני והמשיך בפעילות למען ילדים גם בגטו טרנזינשטט. אף כשהגיע אל מחנה המשפחות באושוויץ פרדי לא נכנע לייאוש והעניק רגעי אושר אחרונים לכ 600 ילדים. הוא תכנן עם אנשיו מרד שמעולם לא התרחש בעקבות מותו הפתאומי, שנותר בגדר תעלומה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459