תחרות הפיצ’ינג התיעודי

יום ראשון, 4 ביוני, 15:00 סינמטק 5

שופטי ושופטות התחרות יפגשו עם עם העולים לשלב הגמר המתמודדים על פרס בשווי 15 אלף ש"ח. הכניסה ללא תשלום.

באדיבות קרן רבינוביץ'

צילום: אילן בשור

קלאודיה לוין
קלאודיה לוין היא מפיקה זוכת פרסים בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בתעשייה. לוין נולדה בארגנטינה ועברה לישראל ומשם לניו יורק וחזרה ארצה. לוין הקימה את חברת ההפקה העצמאית קלאודיוס, ששמה לה למטרה לקדם קולות שאינם נשמעים דרך עולם הקולנוע, טלוויזיה, תאטרון וניו מדיה. מאז נוסדה החברה ב- 2005, היא מביאה לקדמת הבמה נושאים שנויים במחלוקת ואפלים ליצירת סרטים משמעותיים ומלאי חיות. בין הפקותיה, ארבע שנים של חושך, Paper Dolls , גבעות גורל וסרטים נוספים.

מוניקה טרויט
מוניקה טרויט היא קולנוענית פורצת דרך שתרמה רבות לייצוג מיניות להט”בקית לאורך השנים. טרויט היא לא רק במאית בעלת קול ייחודי, אלא גם מפיקה ותסריטאית מאז ראשית שנות ה-80 השפיעה על הקולנוע הפמיניסטי לסבי ובאופן כללי על הקולנוע הגרמני העצמאי. בזכות שלל הישגיה נחשבת טרויט לאחת הקולות החשובים והמובילים של הקולנוע הקווירי המודרני.מאז הקרנת סרט הקולנוע הראשון בבימויה בשנת 1985 -“פיתוי: אשה אכזרית”, הוצגו יותר מ 12 מסרטיה בפסטיבל ברלין. סרטה התיעודי “ג’נדרנאוטס” משנת 1999 זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בתחרות ה Teddyy ועד היום נחשב לסרט התיעודי החשוב ביותר על טרנסג’נדרס.

עידית פנקס
עידית פנקס היא סמנכ”לית התוכן של ערוץ 8 (HOT), הערוץ הדוקומנטרי המוביל בישראל. פנקס אחראית על הפקות המקור ורכישת התוכן, לצד תכנון אסטרטגי של לוח השידורים ומייצגת את הערוץ בפסטיבלים שונים בעולם תוך כדי שמירה על קשר קבוע עם יוצרים מקומיים ומפיצי תוכן מובילים בעולם.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459