תחרות התסריט הקצר ע”ש דן לחמן

יום ראשון, 4 ביוני, 11:00 סינמטק 5

שופטות התחרות: מייסלון חמוד, הדס בן ארויה, הדר מורג יפגשו לשיחות אישיות עם העולים לשלב הגמר בנוכחות שרון שמיר מנכ"לית קרן גשר.

מענקי הפקה ופיתוח בסך 150 אלף ש"ח. תחרות התסריט הקצר מתקיימת באדיבות קרן גשר. הכניסה ללא תשלום.

gesher

הדר מורג
מורג למדה קולנוע באוניברסיטת תל אביב. סרט הסטודנטים שלה “שתיקה” הוקרן בהקרנת בכורה במסגרת פסטיבל קאן 2008 ובפסטיבלים רבים ברחבי העולם בהם זכתה בפרסים בקטגורית “הבמאית המבטיחה” ו”סרט הביכורים הטוב ביותר”. סרטה הארוך הראשון “למה עזבתני” הוקרן בהקרנת בכורה בפסטיבל ונציה 2015 ופסטיבלים נוספים ברחבי העולם. כיום מורג עובדת על הפיצ’ר החדש שלה. היא פעילה חברתית, מתגוררת ביפו ומתנדבת עם משפחות ערביות במצוקה וכן עם נשים במעגל הזנות.

הדס בן ארויה
זוכת פרס ״תגלית השנה״ של פורום מבקרי הקולנוע בישראל. בוגרת ביה״ס לקולנוע וטלוויזיה ע״ש סטיב טיש, אוניברסיטת תל אביב. ב-2013 ביימה את הסרט הקצר ״סקס דול״ שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים של שנגחאי. ״אנשים שהם לא אני״, סרט הביכורים של בן ארויה, הוקרן בבכורה בפסטיבל לוקרנו 2016, זכה בפרס הגדול בפסטיבל מר דל פלאטה, הוקרן בעשרות פסטיבלים ונרכש להפצה בינלאומית. בימים אלו עובדת בן ארויה על סרטה השני, ״נימפי״ אשר פותח במעבדת התסריטים של מכון סאנדנס, 2017.

מייסלון חמוד
יוצרת קולנוע בעלת קול ייחודי ביותר. מייסלון חמוד היא בימאית פלסטינית ישראלית, בוגרת מחלקת הקולנוע ב”מנשר לאומנות” שביימה בשנת 2016 את הסרט “לא פה, לא שם” המציג אורח חיים שונה מאורח החיים הערבי המסורתי. הסרט הוצג ברחבי העולם וזכה בפרסים רבים בהם פרס הביכורים בפסטיבל חיפה 2016. מייסלון חמוד, שנרשמה ללימודי מזרח תיכון באוניברסיטה העברית, נשאבה אל האקטיביזם. היא עברה לגור ביפו, צללה ללימודי הקולנוע, ופתחה בקריירה חדשה.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459