תחרות הפיצ’ינג העלילתי

יום ראשון, 4 ביוני, 13:00 סינמטק 5

שופטי ושופטות התחרות יפגשו עם העולים לשלב הגמר המתמודדים על פרס בשווי 25 אלף ש"ח. הכניסה ללא תשלום.

בחסות קרן רבינוביץ'

Photo: Margarethe Strandberg

בארד ידן
בארד ידן הצטרף ל- Skeive Filmer – פסטיבל הקולנוע הלהט”בי היחיד בנורווגיה, בשנת 2003 והפך למנהלו בשנת 2007 . הפסטיבל גדל גם בתוכנו וגם המוניטין הבינלאומי שלו התחזק. בשנת 2015 לציון 25 שנה לקיומו, שם הפסטיבל השתנה ל Oslo/Fusion. אחרי 14 שנה בארד החליט לפרוש מניהול הפסטיבל וכרגע הוא עובד בפסטיבל כיועץ ומנהל תוכן אומנותי. בשיתוף שגרירות נורווגיה.

מוניקה טרויט
מוניקה טרויט היא קולנוענית פורצת דרך שתרמה רבות לייצוג מיניות להט”בקית לאורך השנים. טרויט היא לא רק במאית בעלת קול ייחודי, אלא גם מפיקה ותסריטאית מאז ראשית שנות ה-80 השפיעה על הקולנוע הפמיניסטי לסבי ובאופן כללי על הקולנוע הגרמני העצמאי. בזכות שלל הישגיה נחשבת טרויט לאחת הקולות החשובים והמובילים של הקולנוע הקווירי המודרני.מאז הקרנת סרט הקולנוע הראשון בבימויה בשנת 1985 -“פיתוי: אשה אכזרית”, הוצגו יותר מ 12 מסרטיה בפסטיבל ברלין. סרטה התיעודי “ג’נדרנאוטס” משנת 1999 זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בתחרות ה Teddyy ועד היום נחשב לסרט התיעודי החשוב ביותר על טרנסג’נדרס.

יואב אברמוביץ
סמנכ”ל קרן רבינוביץ’ לאומנויות והמנהל האמנותי של הקרן בנושאי התמיכה בסרטים עלילתיים באורך מלא. לפני כן, היה המנהל האמנותי של סרטי גמר סטודנטיאליים ומנהל ההפקות של קרן רבינוביץ’. אברמוביץ’ עסק רבות בביקורת סרטים למגוון עיתונים ומגזינים ועסק כמרצה לתסריטאות.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459