TLVFest Drag Star Search 2018

TLVFEST DRAG STAR SEARCH 2018

   

מוצאי שבת, 2 ביוני, סינמטק תל אביב
בשעה 20:00 – קוקטייל חגיגי עם DJ Natisha לרוכשי כרטיסים בלבד
בשעה 21:00 – התחלת האירוע – בהנחייתן של גלינה פור דה ברה וטלולה בונט
מופע אמצע – יוני ליבנה, חנן בן סימון והפתעות נוספות
בשעה 23:00 – מסיבה חגיגית במלון NYX עם DJ Daniel Assulin והופעות של גלינה פור דה ברה, אנה טאצ’מנט, עסיס ד’אורנג’, גלורי הוליווד והזוכה בתחרות הדראג 2018.
כניסה חינם למסיבה במלון NYX – הרכבת 29 ת”א.
 מחירון:
שורות 2-8 : נמכרות ב- 200 ש”ח
שורות 11 עד 19 שורה אחרונה- 150 ש”ח
המכירה היא רק בקופות הסינמטק או בטלפון 03-6060800, שלוחה 9. אין מכירה אונליין.
הכניסה למנויים בתשלום, כל ההנחות והחינמים לסוגיהם מבוטלים

TLVFEST DRAG STAR SEARCH 2017

השופטות:
Miss Peppermint – משתתפת בעונה ה-9 של המירוץ לדראג של רו-פול. הגיעה למקום השני. היא יצאה מהארון הטרנג’נדרי במהלך התכנית. נחשבת למלכת הדראג המצליחה ביותר בניו-יורק בשנים האחרונות.
ב-23 ביוני 2018, תקיים את הופעת הבכורה שלה בברודווי במחזמר Head Over Heels בהשראת השירים של להקת The Go-Go’s בהפקתה של גווינת’ פלטרו. פפרמינט תהיה האישה הטרנסג’נדרית הראשונה שתככב בתפקיד מרכזי על במות ברודווי.

Alexis Michelle – משתתפת העונה ה-9 של המירוץ לדראג של רו-פול. הגיעה למקום החמישי. הזוכה של So You Think You Can Drag, העונה ה-5 של תחרות הדראג הפופולארית בברודווי. היא מופיעה באופן קבוע במועדונים המבוקשים ביותר בניו יורק, ביניהם: Barracuda, The West End ומופע היחיד המצליח שלה ‘Alexis Lives!’ מתארח באופן קבוע ב-The Green Room, שם ניתן לראות אותה שרה בלייב. אפשר לכתוב בבטחה שהיא המומחית מספר אחת בכל הקשור לעולם מחזות הזמר בברודווי.

מיס לילה קרי – אייקון הדראג האוחזת בקריירה של 20 שנה, מחליפה דמויות במהירות וירטואוזית ומשלבת ביצירותיה הומור, סאטירה, וויזואליות מדהימה. הנוכחות שלה בכל אירוע או הופעה הוא אטרקציה חד פעמית ובלתי נשכחת. השתתפה בשלל תכניות טלוויזיה, מופעי בידור בכיכובה (“השניליות”, “לילה טוב ישראל”, One – המופע של ריטה ועוד…) ובסרט הקולנוע, “אנטרקטיקה”.

המנחות:
גלינה פור דה ברה – למדה מחול ותאטרון.  היתה חברה בהרכב המקורי של “פאות קדושות”, לאחר שפרשה ממנו הקימה את בית הספר הראשון לדראג בישראל. הקימה את ליין הדראג המצליח WERK ונחשבת לאם הרוחנית של מלכות ומלכי הדראג בישראל מופיעה, מנחה ושופטת בתחרויות דראג ברחבי הארץ מהדרום עד הצפון. מתפקדת כרבנית ומנחה בחתונות להט”ביות. מנחה באופן קבוע את מצעד הגאווה בירושלים, פעילה חברתית ומשמשת בעבודתה היום יומית כדוברת ארגון “אמנסטי” בישראל. לפני כשנה חברה ליאיר הוכנר, המייסד והמנהל האומנותי של פסטיבל הקולנוע הגאה ויחדיו הקימו את תחרות ה TLVFest Drag Star Search.

טלולה בונט – חברת ההרכב “פאות קדושות” שהייתה ממקימותיו, אחת ממלכות הדראג המוכרות והעסוקות בארץ. שחקנית במקצועה, כיכבה בין היתר בתיאטרון הלאומי הבימה ובתיאטרון גשר ובמופע היחיד שלה “מלכת הכמעט” בתיאטרון צוותא, שהפך לקאלט. במשך עשר שנים היתה אחת המנחות הקבועות של ליין הדראג באוויטה ושל הגעוואלד בירושלים. המקצועיות, הניסיון, היכולת והכישרון שלה הם ללא עוררין ואפשרו לה לפרוץ את גבולות סצנת הדראג ולקדם אמנים ואמניות מהתחום ברחבי הארץ.

מופע אמצע חגיגי: יוני ליבנה וחנן בן סימון
יוני ליבנה – הוא זמר וכותב שירים. הלחנים באלבומו השני, הרופא לשבורי לב, זכו בפרס אקו”ם. שיריו מתארים בכנות ובהומור יחסים בין גברים. שיתף פעולה עם שורת יוצרים ומבצעים של פופ ישראלי (רותי נבון, דניאלה ספקטור ואחרים) בליווי המתופפת יעל רוזנבלט
חנן בן סימון – נמצא על קו תפר מעניין שבין שוליים למיינסטרים. מצד אחד, הוא מוכר כפיינילסט העונה הראשונה של “The Voice”. מצד שני, הוא חבר בהרכבים אקספרימנטליים אמנותיים ותיאטרליים. מתוך איזור הביניים הזה נוצר אלבום הבכורה המבטיח שלו, “Toy Store” בהפקת רע מוכיח.

צילום: מיקה חזן

המתחרות:

זאזה

אמנית רב-תחומית, מפזרת נצנצים ביקום, מפענחת את הדרמה של הפאייטים ומשככת את ייסורי המחוכים.

The Artists Formerly Known as Anton

אין שפה או מגדר שהוא לא מבין, אבל הוא הכי אוהב לשלב את שניהם כדי לדבר בשפת הגוף. נכנע להכל תחת לחץ מתון.

קריסטינה פוקס

פצצת האנרגיה הצעירה משתוקקת לבמה במימדי ענק, אקרובטית לשעבר, מסוגלת ללפסנק ולרקוד תוך איזון כסאות על האף, עגילים על הציפורניים ואלכוהול בדם.

Fluid Snow

כשהחל לעסוק בדראג, זה דחף אותו לגלות את הזהות שלו, וכיום האמנות הזו משמשת אותו כפלטפורמה למתוח את הגבולות, למרוד במגדר ולגלות את עצמו מחדש בכל פעם.

ג'ואנה ראס


ילדת מושבים שהפכה לליצן בעיר הגדולה, אוהבת לטייל עם ילדים בטבע, עם מברשות בצבע, ותמיד תמיד - עם בוריטו בסביבה.

מאמאשה קוראז'

לממאשה יש חמישה עקרונות בחיים: ממאשה תמיד צודקת; אם היא אינה צודקת - ראה עיקרון ראשון; אם יש לך מחלוקת עם ממאשה - עדיף להעמיד פני מת; ככה אף פעם לא תקלקלו את הידידות עם ממאשה; אם לכם קשה ואין אושר בחיים - תחשבו על ממאשה. לה הרבה יותר קשה!

מיס אינדיה

רקדנית הודית בסגנון בוליווד עתירת הישגים ומוכרת ברחבי העולם, עושה את צעדיה הראשונים בסצינת הדראג הישראלית - וכבר ממהרת לכבוש לבבות ובמות.

המתחרות :
⭐️זאזה Oded Zaza Zadok⭐️
אמנית רב-תחומית, מפזרת נצנצים ביקום, מפענחת את הדרמה של הפאייטים ומשככת את ייסורי המחוכים.

⭐️The Artist Formerly Known as Anton Zoya Bronshteyn⭐️
אין שפה או מגדר שהוא לא מבין, אבל הוא הכי אוהב לשלב את שניהם כדי לדבר בשפת הגוף. נכנע להכל תחת לחץ מתון .

⭐️קריסטינה פוקס – Edo Abranyi⭐️
פצצת האנרגיה הצעירה משתוקקת לבמה במימדי ענק, אקרובטית לשעבר, מסוגלת ללפסנק ולרקוד תוך איזון כסאות על האף, עגילים על הציפורניים ואלכוהול בדם.

⭐️Fluid Snow – Lee Arnon⭐️
כשהחל לעסוק בדראג, זה דחף אותו לגלות את הזהות שלו, וכיום האמנות הזו משמשת אותו כפלטפורמה למתוח את הגבולות, למרוד במגדר ולגלות את עצמו מחדש בכל פעם.

⭐️ג’ואנה ראס – Joanna Russ⭐️
ילדת מושבים שהפכה לליצן בעיר הגדולה, אוהבת לטייל עם ילדים בטבע, עם מברשות בצבע, ותמיד תמיד – עם בוריטו בסביבה.

⭐️מאמאשה קוראז’ – Артём Мозговой⭐️
לממאשה יש חמישה עקרונות בחיים: ממאשה תמיד צודקת; אם היא אינה צודקת – ראה עיקרון ראשון; אם יש לך מחלוקת עם ממאשה – עדיף להעמיד פני מת; ככה אף פעם לא תקלקלו את הידידות עם ממאשה; אם לכם קשה ואין אושר בחיים – תחשבו על ממאשה. לה הרבה יותר קשה!

⭐️מיס אינדיה – Natanel Apteker⭐️
רקדנית הודית בסגנון בוליווד עתירת הישגים ומוכרת ברחבי העולם, עושה את צעדיה הראשונים בסצינת הדראג הישראלית – וכבר ממהרת לכבוש לבבות ובמות.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520