טקס פרסים וסרט נעילה – “גלויות מלונדון”

יום שבת, 9 ביוני, 2018, 21:00 סינמטק 1
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9
או דרך אתר הסינמטק

טקס חלוקת הפרסים בהנחיית גלינה פור דה ברה, אורך הטקס כשעה.

Postcards from London
בימוי: סטיב מק’לין
הפקה: סולדד גאטי-פאסקל
משחק: האריס דיקינסון, לאונרדו סלרני, בן קורה
בריטניה, 2018, 88 דקות, אנגלית עם תרגום לעברית

פסטיבלים:
פסטיבל הקולנוע הגאה בלונדון 2018 – בכורה עולמית וסרט נעילה

בכורתו העולמית של “גלויות מלונדון”, התקיימה בערב הנעילה של פסטיבל הקולנוע הגאה בלונדון ב-31 במרץ. הסרט הטרי בכיכובו של השחקן הצעיר, האריס דיקינסון (שמשחק את הבן של הילארי סוונק והנכד של דונלד סאת’רלנד בסדרה “נאמנות” של דני בויל) ינעל באופן חגיגי וסקסי במיוחד את פסטיבל הקולנוע הגאה של תל אביב.

ג’ים יפה כל כך עד שהוא נראה כמו פסל יווני שהתעורר לחיים. הנער התמים, שגדל בעיירה קטנה שהיא מדבר תרבותי אי-שם באסקס, מחליט להשאיר את הוריו מאחור, וכמו המון נערים מסוקסים לפניו הוא מחליט לנסות את מזלו בשכונת סוהו הצבעונית בלונדון, שם הוא חושב שהמראה הפוטוגני שלו יעניק לו סיכוי לתהילה. כבר בלילה הראשון הוא נשדד ונשאר ללא פרוטה. בין-לילה חלום חייו מתנפץ והוא הופך להומלס. אבל אז הוא נתקל ב-Raconteurs, קבוצה מצליחה של נערי ליווי לגברים, שחבריה משתמשים בידע הנרחב שיש להם בתולדות האמנות כדי למכור את מרכולתם לשלל גברים בעלי ממון. העבודה שג’ים מבצע בצורה מושלמת עלולה להביא לנפילתו, אבל גם יכולה לפתוח פתח להזדמנות חדשה, אם רק יהיה חכם מספיק לתפוס אותה בזמן.
הבמאי/תסריטאי סטיב מק’לין יוצר יצירה בעלת שפה קולנועית ייחודית עם מראה בוהק של אורות ניאון, עיצוב המזכיר סרטי גנגסטרים משנות ה-50, ואין-ספור התייחסויות ויזואליות ומילוליות למיטב יצירות האמנות הגאות, בפרט אלו של הצייר האיטלקי קאראווג’ו. “גלויות מלונדון” מספק לקהל הצופים שיעור קליל ולא-מחייב בהיסטוריה של האמנות, אבל בעיקר בידור קולנועי עם מיטב השחקנים הצעירים, המוכשרים והיפים ביותר הפועלים כיום בלונדון.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459