קצרים לסביים

יום רביעי, 6 ביוני, 2018, 18:00 סינמטק 2
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

אורך המקבץ כ-90 דקות

יחידת ההצלה למכתבי אהבה
בימוי והפקה: מייגן רוסמן
משחק: דבורה אדל
ארה”ב, 2017, 7 דקות, אנגלית ללא תרגום

דבורה אדל וג’ואן נסטל ייסדו את הארכיון ההיסטורי של הקהילה הלסבית, אוסף הגדול בעולם של חומרים שנוצרו אך ורק ע”י לסביות. אחרי למעלה מ-40 שנה, דבורה חייבת לקבל החלטות לגבי עתיד הארכיון.

נַערות
בימוי: מיה ארמון
הפקה: לינדה פילקובה
משחק: רות שמידיטובה
הרפובליקה הצ’כית, 2017, 08:16 דקות, צ’כית עם תרגום לאנגלית

החלטה שגויה משנה את הידידות בין אנה ללינדה.

אמיליה ג’יין השובבה
בימוי: רישטה אגרוואל
הפקה: רישטה אגרוואל, ואנדאנה אגרוואל
משחק: מליקה האני אברארד, פגי אברהארד
הודו, צ’כיה, 2017, 11:30 דקות, אנגלית ללא תרגום

סיפורן של שתי נשים שאולי היה ביניהן קשר הוא סאטירה על הצביעות של החברה כלפי כל דבר שנוגד את הסדר החברתי הקונבנציונלי.

Y
בימוי והפקה: ג’ינה וונזל
משחק: מאלה ג’ובאנטי, ג’ינה הלר
גרמניה, 2017, 23:36 דקות, גרמנית עם תרגום לאנגלית

לורה היא צעירה בטוחה בעצמה, בת דור ה-Y. היא מתנהלת ללא מטרה או אידיאלים. לילה אחד היא פוגשת את סאפי, שברחה ממולדתה. המפגש נותן לה חומר למחשבה.

האם תסתכלי עליה
בימוי: גוראן סטולבסקי
הפקה: דימיטר מינוב, טומי סלקובסקי
משחק: שרה קלימוסקה, איגור אנגלוב
מקדוניה, 2018, 19 דקות, מקדונית עם תרגום לאנגלית

זוכה פרס הסרט הבינלאומי הקצר בפסטיבל סאנדנס 2018

נערה עקשנית וקשוחה רואה בהשתתפות בטקס דתי גברי את הפתרון הבלתי-סביר לכל בעיותיה.

שלוש
בימוי ומשחק: פאביה קסטרו
הפקה: Runtun Films
ספרד, 2017, 3 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית

מנואלה היא שחקנית שמוכנה לעשות כל דבר כדי לקבל תפקיד.

אדלה
בימוי: אוונגלינה מונטס
הפקה: מארינה וילאלבה
משחק: פיה אוריבלאריה, סילביה גייגו
ארגנטינה, 2017, 14 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית.
אדלה, אשה בודדה בת שישים, היא גזברית המועדון המקומי. למעשה, היא מתגוררת במועדון מבלה את הבוקר שלה ואת אחר הצהריים עם החברה היחידה שלה נואמי. חג המולד מגיע עם זיכרונות של גיל העשרה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520