מקבץ ד’ – לחטט בפצע

יום שלישי, 5 ביוני, 2018, 18:00 סינמטק 4

רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

אורך המקבץ כ-65 דקות

נלה
בימוי: ברית ברקת
ישראל 2017, 16 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

זוג בנות יוצאות לחגוג את יום השנה שלהן בטבע יחד עם הכלבה שלהן, נלה. הכלבה מובילה אותן לחורשה נסתרת על שפת אגם יפהפה. אט-אט הן מתמסרות לטבע וזו לזו, עד שמגיעים זוג גברים שאונסים אותן במקביל. עומר נאבקת, לי משתתקת, ונלה בורחת.
(מחוץ לתחרות)

בית
בימוי: איתמר קדושביץ
ישראל 2017, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

חיים ועידני חוזרים לביתם אחרי הדקירה במצעד הגאווה בירושלים. חיים רק רוצה לשכוח את היום הזה אבל עידני מחליט שהם צריכים לשכב.
(מחוץ לתחרות)

חוד של נעץ
בימוי: מיכל כהן
ישראל 2017, 16 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אמילי נמנעת מלפתח קשרים. כשהיא נקלעת לסיטואציה חברתית החרדה משתלטת עליה והיא פוגעת בעצמה. הדברים משתנים כשהיא פוגשת באמה, שמושכת אותה ממבט ראשון. אמילי ואמה נכנסות למערכת יחסים בה אמילי נעה בין הצורך בהסתגרות לבין הרצון בקרבה.

(c)עמית חכמוב
(с)עמית חכמוב

בן ממשיך
בימוי: יובל אהרוני
ישראל 2016, 25 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אבא של נועם נפטר. נועם, שחי מחוץ לארון, נדרש למלא את מקומו בבית, מול אימו ואחותו. הוא מגלה שאביו ניהל רומן סודי עם גבר נשוי, אורי. הוא פוגש את המאהב של אביו ושוכב איתו. הסוד של אביו הופך לסודו.
(מחוץ לתחרות)


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520