ערב הוקרה לגל אוחובסקי

יום ראשון 3 ביוני, 2018, 20:00 סינמטק 1 לרכישת כרטיסים
הקרנה נוספת: יום רביעי, 6 ביוני, 16:00. סינמטק 2 לרכישת כרטיסים
רכישת כרטיסים גם בטלפון 03-6060800 שלוחה 9

 

יוצרים: גל אוחובסקי ואילן פלד
בימוי: איתן פוקס
הפקה: סימון איסטולאינן, אנטואן שטיבי
משחק: אלון גולד, אמנדה בארי, דן קלארק, אילן פלד, סהר לב-שומר, נוי שליין
הופעות אורח: אליעד כהן, רותם אבוהב, גיליה שטרן, עומר פרלמן, אורי לייזרוביץ’
ישראל, 2017, מקבץ קטעים מן הסדרה, 75 דקות, עברית/אנגלית עם תרגום לאנגלית

“הבר מצווה” היא סדרת רשת בינלאומית שיצרו גל אוחובסקי ואילן פלד עבור חברת blackpills. בערב מיוחד יציג אוחובסקי לראשונה קטעים מתוך הסדרה.
הסדרה מספרת את סיפורם של זוג הומואים אמריקאים שנוסעים לישראל כדי לחגוג בר-מצווה לבנם. מי שמנהלת בגאון את הביקור בישראל היא לילי (אילן פלד), מדריכת טיולים מיוחדת במינה. הם משוכנעים שהילד ינצל את הטיול כדי לצאת מהארון; כשמתברר שהוא סטרייט, פורצת מלחמת עולם.
בנוכחות יוצרי הסדרה.

גל אוחובסקי היה שותף לשלל פרויקטים קולנועיים וטלוויזיונים שהשפיעו על התרבות הלהט”בית בישראל ובעולם, ביניהם הסדרה “פלורנטין” והסרטים “יוסי וג’אגר”, “בעל בעל לב”, “ללכת על המים”, “הבועה” ו”בננות”.
הנוכחות הקבועה שלו כאישיות ציבורית מחוץ לארון, השתתפותו ב”כוכב נולד” האגדית, התכנית שהגיש עם מרגול, ותפקידו כשופט בתוכניות “אייל גולן קורא לך” ו”גולסטאר” תרמו רבות לנראות גאה מחוץ לארון בלב הפריים טיים. זהו רק חלק מהמעורבות החברתית והתרבותית של אוחובסקי בקהילת הלהט”ב בארץ ומהתרומה שלו לה. רק נזכיר כי גל הוא נשיא ארגון הנוער הגאה, איגי, אותו הקים ביחד עם יניב ויצמן.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459