הקרנות חגיגיות 2018

באדיבות בתי קולנוע לב

120 פעימות בדקה

בתחילת שנות ה-90 בפריז, קבוצת המחאה ACT UP פועלת למען טיפול באיידס ולמניעת הדבקה. נתן הוא חבר חדש בקבוצה. מי שתופס את עיקר תשומת ליבו הוא שון חסר המעצורים. בין ההפגנות, פעולות המחאה, והמסיבות הלוהטות, מתפתח סיפור אהבה מרגש בין השניים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(c)יוני המנחם

25 שנה לחסד מופלא – בנוכחות המשפחה ושחקני הסרט

יונתן עוזב את המושב ועובר לגור בתל אביב כדי להיות עם מיקי, חייל שבוגד בו בלי הפסקה. השגרה של יונתן משתבשת כאשר גבר מסתורי בשם תומאס חוזר מניו יורק כדי לבקר את אמו וסבתו, המתגוררות באותו בניין. תומאס מסתיר מיונתן סוד – הוא חולה במחלה סופנית וחושש לפגוע בצעיר המאוהב בו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

באהבה, סיימון

הקרנת בכורה לקומדיה הרומנטית המבוססת על ספרה של בקי אלברטלי “סיימון מוצא את דרכו”. לכל אחד מגיע סיפור אהבה גדול, אבל בשביל סיימון בן ה-17 זה קצת יותר מסובך: הוא עדיין בארון והוא לא יודע את זהותו של חברו לכיתה שבו התאהב דרך האינטרנט. הפתרון לשתי הבעיות מצחיק, מפחיד, ומשנה-חיים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

היורשות

צ’ילה וצ’יקיטה חיות כבר שנים ביחד. חייהן מתואמים לחלוטין. כאשר צ’יקיטה נשלחת לכלא בעקבות חוב, צ’ילה נותרת ברשות עצמה. היא מחליטה להשתמש ברכב האספנות שברשותן כדי להסיע את הנשים המבוגרות והעשירות בשכונה. בדרך למשחק קלפים היא פוגשת את אנג’י הצעירה ומלאת החיים, ומתחילה לגלות-מחדש את הרצונות שלה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

הרחק מגן עדן

ג’וליאן מור, באחד מתפקידיה הטובים ביותר, מגלמת את קאת’י, עקרת-בית בפרברי הרטפורד, קונטיקט, בשנות ה-50. עולמה קורס כשהיא מגלה שבעלה מנהל חיים כפולים. היא מתנחמת בידידות עם הגנן האפרו-אמריקאי שלהם, מה שמעורר רכילויות בשכונה הלבנה והשמרנית. אף שהעלילה מתרחשת בעבר היא עוסקת בסוגיות עכשוויות כמו גזע, נטייה מינית, ומעמד חברתי.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

טינטה ברוטה

פדרו מתפרנס מהופעה בחדרי צ’אט ארוטיים. מול מצלמת האינטרנט הוא טובל את אצבעותיו בדליי צבע, שאותו הוא מורח אט-אט על גופו הערום, והופך ל-Neon Boy. ערב אחד הוא מבין שמישהו מחקה את הופעותיו. הוא יוצר קשר עם היריב המסתורי ומסכים לפגוש אותו. למפגש יהיו השלכות מרחיקות לכת. (18+)

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

טקס פרסים וסרט נעילה – “גלויות מלונדון”

ג’ים, נער יפה להדהים, מחליט לנסות את מזלו בשכונת סוהו הצבעונית בלונדון. כבר בלילה הראשון הוא נשדד ונשאר ללא פרוטה, אבל אז הוא מצטרף ל-Raconteurs, נערי ליווי שמשתמשים בידע שלהם בתולדות האמנות כדי למשוך גברים בעלי ממון. העבודה עלולה להביא לנפילתו של ג’ים, אבל גם יכולה לפתוח פתח להזדמנות חדשה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מרסי

בכורה ישראלית לסרטה האמריקאי הראשון של טלי שלום עזר (“פרינסס”, “סרוגייט”). לוסי ומרת’ה הן משתתפות קבועות בהפגנות לביטול עונש המוות. באחת ההפגנות לוסי מבחינה במרסי, בתו של קצין משטרה. מבט אחד בין השתיים יוביל לקשר מפתיע, עוצמתי ומלא תשוקה. האם אהבתן הצעירה והלוהטת תוכל להתגבר על ההבדלים האידיאולוגים העזים?

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(C) רונן אקרמן

ערב הוקרה לגל אוחובסקי

“הבר מצווה” היא סדרת רשת בינלאומית שיצרו גל אוחובסקי ואילן פלד. הסדרה עוסקת בזוג הומואים אמריקאים שנוסעים לישראל כדי לחגוג בר-מצווה לבנם. מי שמנהלת את הביקור בישראל היא לילי (אילן פלד), מדריכת טיולים מיוחדת במינה. ההורים משוכנעים שהילד ינצל את הטיול כדי לצאת מהארון; כשמתברר שהוא סטרייט, פורצת מלחמת עולם. (צילום: רונן אקרמן)

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

ערב שבת בכנסיה

דרמה מרגשת מפסטיבל טרייבקה. יוליסס בן ה -14 הוא נער ביישן, המתמודד עם שאלות על זהותו, הוא מוצא מפלט על ידי בריחה לעולם של פנטזיה, ריקודים ומוסיקה. הוא מגלה שבערבי שבת בכנסייה השכונתית מתקיים מפגש מיוחד לצעירים להט”בים, ואף מתאהב לראשונה בחייו. כאשר דודתו הדתייה מגלה את זהותו האמיתית, הוא צריך לבחור בין חיים בשקר בארון או להיות אמיץ ולהתמודד עם התוצאות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פרופסור מרסטון ונשות החייל

סרטה החדש של אנג’לה רובינסון מספר את סיפורו של ויליאם מרסטון, ממציא מכונת האמת ויוצר גיבורת-העל ונדרוומן. השנה היא 1920. ויליאם ואליזבת’ מרסטון הם אקדמאים צעירים ומבטיחים. הסטודנטית אוליב נמשכת לשניהם, בפרט לאליזבת’. היא הופכת לעוזרת מחקר ולשותפה לחיים הפרטיים של השניים. ההשראה שוויליאם מקבל מהשתיים תשנה את עולמם לנצח.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459