קולנוע ישראלי גאה 2018

(c)יוני המנחם

25 שנה לחסד מופלא – בנוכחות המשפחה ושחקני הסרט

יונתן עוזב את המושב ועובר לגור בתל אביב כדי להיות עם מיקי, חייל שבוגד בו בלי הפסקה. השגרה של יונתן משתבשת כאשר גבר מסתורי בשם תומאס חוזר מניו יורק כדי לבקר את אמו וסבתו, המתגוררות באותו בניין. תומאס מסתיר מיונתן סוד – הוא חולה במחלה סופנית וחושש לפגוע בצעיר המאוהב בו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(c)אל-עד כהן

איך מסמנים אהבה

כשאל-עד היה קטן, אמו אמרה לו: “לגדל אותך זה כמו לגדל שלושה ילדים”. מאותו רגע הוא הרגיש אשם על כך שהוא חירש. ההבנה שהוא שונה התעצמה אחרי מותה הטרגי של אמו. אל-עד הקים לעצמו משפחה חדשה שבמרכזה הילד שהוליד בהורות משותפת עם יעלי, שגם היא חירשת, ומסביב – חבריהם החירשים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

האופה מברלין

תומאס, קונדיטור מברלין, מנהל רומן עם אורן, גבר ישראלי נשוי. כשאורן נהרג בתאונת דרכים, תומאס נוסע לישראל. הוא פוגש את ענת, אלמנתו של אורן. תומאס מתקבל לעבודה בבית הקפה של ענת, שמתחיל לשגשג תודות למאפים המופלאים שלו; אך הוא נעשה מעורב בחייה של ענת הרבה יותר ממה שציפה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(c)איתן חתוכה

מונטנה

בעקבות הבשורה על מות סבה מחליטה אפי לחזור לעכו, עיר הולדתה. היא פוגשת את קרן, נשואה ואם לשניים, ומתאהבת בה. כשאפי פוגשת במאיה, בתה הקטנה של קרן, היא מתחילה לגלות מה ומי גרם לה לעזוב את העיר לפני כל-כך הרבה שנים. סיפור האהבה הופך למסע סגירת חשבונות ישנים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מות המשוררת

לני שדה, אשת אקדמיה תל-אביבית, יוצאת למסע אורבני אפל שנפרש על פני יממה. יסמין נאסר, אחות סיעודית מיפו, עוברת חקירה צולבת שמטלטלת את עולמה. יד המקרה מפגישה בין שתי הנשים לערב אחד וקושרת את גורלותיהן לעד. סמירה סרייה זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קולנוע ירושלים 2017 על משחקה בסרט.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מעבר לקשת – השקת קמפיין ופאנל

יום ראשון 3 ביוני, 2018, 16:00 סינמטק 2 רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק אורך האירוע כ-90 דקות הפרויקט נוצר ע״י אריאל מדינה, רוני ארצי, רועי ליטן ושירן ברי – במסגרת סטודיו פה, עבור עמותת מעברים. כולנו נעים על הקשת המגדרית, בין הנשי לגברי, בין ההומולסבית להטרו, בין האישה לגבר ובין הנקבה לזכר. יש חוויות וזהויות

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

משפחה בטרנס

בגיל 40, עמית מנהריה יוצאת מהארון הטרנסג’נדרי במפתיע. לגלית, בת הזוג של עמית ואם ארבעת ילדיה, לקח זמן לעכל את הדברים. לאחר מחשבות והיסוסים גלית מחליטה לתת לזה סיכוי. אבל דווקא כשנדמה שהמסע המגדרי של עמית הגיע ליעדו בשלום, מאיים המסע האישי של גלית, בת הזוג התומכת, על הזוגיות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
(C) רונן אקרמן

ערב הוקרה לגל אוחובסקי

“הבר מצווה” היא סדרת רשת בינלאומית שיצרו גל אוחובסקי ואילן פלד. הסדרה עוסקת בזוג הומואים אמריקאים שנוסעים לישראל כדי לחגוג בר-מצווה לבנם. מי שמנהלת את הביקור בישראל היא לילי (אילן פלד), מדריכת טיולים מיוחדת במינה. ההורים משוכנעים שהילד ינצל את הטיול כדי לצאת מהארון; כשמתברר שהוא סטרייט, פורצת מלחמת עולם. (צילום: רונן אקרמן)

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

שמנה

הלית שמנה כל חייה, זה מעולם לא הפריע לה. יש לה קריירה מוצלחת כיוצרת, וכעובדת עם נוער בסיכון, היא חיה בזוגיות עם אישה אקטיביסטית גאה, אבל בעיני העולם היא קודם כל שמנה. לקראת גיל 40, הלית מחליטה לצאת למסע אישי בו היא מתמודדת שאלת השמנות הפרטית שלה, ועם המשמעות של להיות שמנה בעולם בו כולם רוצים להיות רזים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

שתי הפולניות האהובות שלי

טלי יוצאת למסע ללודז’ שבפולין בעקבות שורשיה והזיכרון הקולקטיבי. במרכז המסע נמצאות שתי אהובותיה הפולניות: מגדה, בת-זוגה, וסבתה המנוחה, סילביה, ניצולת שואה שרוחה מלווה את הזוג במסען. השתיים מסיירות בעיר בחיפוש אחר רחובות שנשכחו, מבקרות בגטו שבו עברו על סילביה נעוריה, ומגלות קווי דמיון בין המורשת של כל אחת מהן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459