פנורמה 2018

ארנב לבן

סופיה לי, ילידת קוריאה, מקדישה את חייה לאמנות המייצג. כדי לשלם את החשבונות היא עובדת בעבודות מזדמנות. לאחרונה בת זוגה מזה שנים נפרדה ממנה. מפגש עם ננה, אמנית מדרום אפריקה שחיה בלוס אנג’לס, מאפשר לה לראות את האור בקצה המנהרה. אבל סופיה טוטלית לא רק באמנות, אלא גם באהבה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

החתונה האיטלקית הגאה שלי

אנטוניו ופאולו, זוג בחורים איטלקים, מתגוררים באושר ועושר בברלין. כאשר אנטוניו מציע נישואים לפאולו, התנאי של בן-זוגו לחתונה הוא שאנטוניו צריך לצאת מהארון בפני הוריו. אמו של אנטוניו תומכת בכוונותיו ומודיעה להם שהיא תהיה אחראית על החתונה, שתיערך אצלם בכפר. לעומתה, בעלה, ראש העירייה, זומם לסכל את החתונה בכל מחיר.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

לדיאן יש את הצורה הנכונה

דיאן לא היססה כאשר חבריה תומא וז’אק ביקשו ממנה להיות האמא של בנם. היא בשנות השלושים לחייה, מסרבת להתבגר, ועדיין חוגגת כמו נערה מתבגרת; כעת עליה לשנות את דרכיה. דווקא בחודשים האחרונים להריונה היא מתאהבת בשיפוצניק השרמנטי שלה, פבריציו. איך יגיב זוג חבריה לרומן המתפתח, שאותו הם מגלים במקרה?

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

להמציא-מחדש את מרווין

מרטין קלמן, שנולד כמרווין ביז’ו, נמלט מהכפר הקטן שלו בהרי הווז’. הוא בורח ממשפחתו ומההתעללות שספג בהיותו חריג. מדלן קלמן, מנהלת בית-הספר, מעודדת אותו לממש את כשרונו בתיאטרון. הוא מאמץ את שם משפחתה כסמל לישועתו. הנער הצעיר והמורכב רוצה להמציא את עצמו מחדש, אבל לא מסוגל למחוק את עברו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מחפשים אחרי מקלט

ג’וויד הוא פליט מאזרביג’אן המתחיל במסע כדי להפנות תשומת לב רבה יותר לזכויות של פליטים להט”בים, לאחר שניסיון התאבדות שלו במחנה הפליטים אליו נשלח נכשל. בוריס, פליט מרוסיה, מגיע למקלט הראשון והיחיד מסוגו בגרמניה, המיועד אך ורק לפליטים להט”בים. מליסה, פליטה טרנסג’נדרית מסוריה, מוצאת דרך ייחודית לעודד פליטים הנמצאים במשבר.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מריו

מריו מתאהב בפעם הראשונה בחייו – בליאון, שחקן חיזוק חדש בקבוצת הכדורגל שבה הוא משחק. הם מתחרים על הבכורה בקבוצה, אבל במקביל מאוהבים זה בזה. השמועות עושות את שלהן. לפתע הקריירה של מריו נמצאת בסכנה והוא חייב לקבל החלטה גורלית. האם יוותר על הסיכוי לסיפוק רגשי עבור רווח מקצועי?

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

נשקי אותי

אוסאן וססיל נפגשות במקרה בפארק. אוסאן מתאהבת ממבט ראשון ומשוכנעת שססיל היא האהבה הגדולה של חייה. אבל אוסאן, שהיא גם פיזיותרפיסטית מיומנת שחברות הקהילה אוהבות מאוד את מגע ידיה, ידעה המון אהבות ויש לה רשימה שחורה ארוכה של חברות-לשעבר. האם היא תוכל להוכיח לססיל המאופקת שהיא האחת והיחידה עבורה?

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

סנאפשוטס

רוז היא קשישה חביבה המתגוררת מזה 50 שנה בבית מקסים על שפת אגם פסטורלי. בתה היחידה, פאטי, מודאגת מכך שרוז לבדה. ביחד עם הנכדה אליסון הן מגיעות לביקור של סוף שבוע. עימות בין פאטי לאליסון ותצלומים מהעבר הרחוק-מאוד מציפים זיכרונות וחושפים סודות שרוז הסתירה ממשפחתה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459