סנאפשוטס – הקרנה חגיגית בנוכחות הבמאית והמפיקה

הקרנה חגיגית של TLVFest
לסרט הזוכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל הקולנוע הגאה 2018

יום ראשון, 24 ביוני, 2018, 21:30 סינמטק תל אביב להזמנת כרטיסים
רכישת כרטיסים גם בטלפון 03-6060800 שלוחה 9

בנוכחות הבמאית מלאני מיירון והמפיקה קטלין אדמס

מלאני מיירון
קטלין אדמס

מלאני מיירון היתה שחקנית צעירה ומצליחה בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 היא השתתפה בסרטים זוכי פרסים כגון “Girlfriends” ו”נעדר” עם ג’ק למון וסיסי ספייסק. היא הפכה לכוכבת בין לילה בזכות הופעתה בסדרה המצליחה “שלושים ומשהו” מסוף שנות ה-80. על תפקידה כצלמת מליסה סטדמן היא אף זכתה בפרס האמי. כיום ניתן לראות את מלאני משחקת בסדרה “ג’יין הבתולה” והיא גם מביימת בסדרה זו פרקים כמו כן גם בסדרות אחרות, כגון “Glow” ו “גרייס ופרנקי” בכיכובן של ג’יין פונדה ולילי טומלין, שתיהן סדרות מאוד מצליחות של Netflix .

קטלין אדמס היא מאמנת שחקנים, יועצת תסריט, במאית, מפיקה, סופרת ושחקנית. בהוליווד, היא ידועה בשם “הנשק הסודי” לשחקנים רבים ביניהם: זוכת פרס האוסקר ניקול קידמן, נעמי ווטס, רייצ’ל וייס, איימי אדמס, בראד פיט, קייט בקינסייל, ג’וש הארטנט, אהרון אקהרט, לילי טומלין, זואי סלדנה ועוד רבים.
“היא הנשק הסודי שלי, למרות שאני שונאת לחלוק אותה “, אומרת זואי סלדנה.
היא עובדת גם עם במאים רבים כולל דארן ארונופסקי. “קטלין מדמיינת את התהליך, מפרקת אותו ומלמדת איך להפוך את הטכניקה לאמנות”.
בגיל 14 היא הפכה לחברה הצעירה ביותר בסטודיו של השחקן לי שטרסברג ולמדה אצלו עד מותו. היא גם עבדה עם מורים אחרים, ביניהם סטלה אדלר, הרולד קלורמן, לי גרנט, גארי אוסטין ואלן בורסטין. קטלין היא חברה מייסדת של קבוצת הקומדיה האימפרוביזיונית שזכתה להצלחה, The Groundings.
בפילמוגרפיה שלה ניתן למצוא : “The Jerk” עם סטיב מרטין, “זמר הג’אז” עם הזוכה באוסקר סר לורנס אוליבייה ו”מלחמת האופל” עם קייט בקינסייל.
כבימאית קטלין ביימה את סרט הטלוויזיה “מבוקש: בחור מושלם”, בכיכובו של בן אפלק הצעיר, שזכה בשני פרסי האמי. קטלין ביים את הקומדיה, “Sticky Fingers”, אשר כתבה יחד עם מלאני מיירון. בשנת 2013, פסטיבל Outfest הקרין אותו והכריז עליו כ”הקומדיה הטובה ביותר בשנות ה-80 שאף אחד לא ראה”,
כיום היא מלמדת “סדנאות כיתות אמן” בפאריס, ניו יורק, לוס אנג’לס ועוד. היא השתתפה בהפקת הסרט “סנאפשוטס”.
קטלין אדמס תעביר בזמן שהותה בארץ סדנת “מאסטר קלאס”. פרטים נוספים בקישור זה.

Snapshots
בימוי: מלאני מיירון
הפקה: ג’אן מילר קוראן
משחק: פייפר לורי, ברוק אדמס
ארה”ב, 2017, 95 דקות, אנגלית ללא תרגום

פסטיבלים:
פסטיבל הקולנוע הגאה בלונדון 2018
מעל ל-20 פסטיבלים קטנים בארה”ב מראשית 2018

הדרמה האינטימית ודלת-התקציב שביימה השחקנית ואשת הקולנוע זוכת פרס האמי מלאני מיירון (זוכרות אותה מ”שלושים ומשהו”?) מחזירה למסך הגדול את אגדת הקולנוע הוליוודית , פייפר לורי בת ה-86. השחקנית הוותיקה, שצברה שלוש מועמדויות לאוסקר, תשע מועמדויות לאמי, וארבע פרסי גלובוס הזהב, כבר הספיקה לזכות בפרסים צנועים בהרבה יותר על תפקידה בסרט קטן זה. היא מגלמת את רוז, קשישה חביבה המתגוררת מזה 50 שנה בבית מקסים על שפת אגם פסטורלי. בתה היחידה, פאטי, מודאגת מכך שרוז לבדה. ביחד עם הנכדה אליסון הן מגיעות לביקור של סוף שבוע. עימות בין פאטי לאליסון ותצלומים מהעבר הרחוק-מאוד מציפים זיכרונות וחושפים סודות שרוז הסתירה ממשפחתה.
את הבת המודאגת מגלמת ברוק אדאמס, שהייתה כוכבת בסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 וזכורה בעיקר מהמיני סדרה המצליחה “תחרה” ומסרטו הקלאסי של טרנס מאליק, “ימים ברקיע”.
לצד לורי ואדאמס משחקים שחקניות ושחקנים צעירים ומוכשרים שתזהו משלל סדרות טלוויזיה אמריקאית, כמו “ג’ין הבתולה” ו-Glee.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459