קצרים ישראלים א’ – לשבור מוסכמות

יום שישי, 7 ביוני, 2019, 16:30 סינמטק 1
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

אורך המקבץ כ-60 דקות

הפנינג
בימוי: שירי חבצלת
ישראל 2018, 14 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

רעות, מתנדבת שנת השירות, לחוצה מאירגוני ההפנינג הקרב, אולם ההתמודדויות עם מערכות היחסים המורכבות בקומונה דוחקות אותה לעסוק בעניינים אחרים.

בעיות בצנרת
בימוי: רגב ברקוביץ’
ישראל, 2019, 19 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יריב הוא אב מסור שעוזר לבנו דקל לעבור דירה עם בן הזוג החדש. כשמתעוררת בעיה בצנרת בבניין, יריב מבין שדקל עבר לגור מעל סאונת גייז.

בקשתך התקבלה
בימוי: איילת לרמן
ישראל 2018, 9 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

נוגה היא נערה מתבגרת בעלת רוח עוצמתית. היא פוגשת את היועץ שלה, אורי, שהוא טרנסג׳נדר. היא משתמשת בזה כתירוץ לברוח, אבל אורי לא מוותר עליה בקלות. ממה היא בורחת?

היום הראשון של החופש
בימוי: דור י. לוי, אורון גולן
ישראל 2019, 8 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

היום הראשון של החופש הגדול הגיע ויותם, נער מתבגר, נשאר לבדו בתוך וילה גדולה ומנוכרת. עד למפגש מפתיע עם פורץ בן כיתתו.

לזרוק את הזבל
בימוי: בר כהן
ישראל 2018, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

הילה, בחורה טרנסג’נדרית, מסתגרת בביתה ולא יוצאת החוצה. כשהשכן שלה דופק בדלת ודורש ממנה לזרוק את שקיות הזבל שהותירה במסדרון הבניין, היא נאלצת להתמודד איתו ועם העולם.

פְּריחָה
בימוי: אלמוג גנות
ישראל 2018, 11 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סטודנט צעיר חוזר לדירתו שבקיבוץ בשעת אחר הצהריים ומגלה שהוא לא מוצא את המפתח לדירתו. הסיטואציה לוקחת אותו להתאחד עם רגשותיו החבויים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520