קצרים ישראלים ב’ – סיפורי בנים

יום ראשון 9 ביוני, 2019, 18:00 סינמטק 1
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

אורך המקבץ כ-85 דקות

קרב כריות
בימוי: נועה שגיא
ישראל, 2019, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

מה שמתחיל כקרב כריות בין ארבעה חברי ילדות בטיול, מתפתח לעימות רגשי בין שני חברים.

אבסטרקט
בימוי: גל הרבון
ישראל 2018, 18 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

דיוקן לדמותו של עילאי, תל-אביבי מצליח בן 35, שאבוד לא-במודע בעיר בה גדל לאחר שנותר ללא הורים בגיל צעיר.

תנשק אותי
בימוי: ג’וני דוב
ישראל 2018, 7 דקות, עברית

אדם מחכה בדירתו לבחור שזה עתה דיבר עמו דרך האפליקציה, אבל כשאותו בחור מגיע ואדם מבקש ממנו לנשק אותו, אדם מגלה שהערב הזה הוא לא הערב לו הוא קיווה.

אמא שלך תאהב אותי
בימוי: עומר הראל
ישראל 2018, 12 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

שקד ופרי, זוג נערים, נתקעים עם רכבם באמצע שום מקום, בדרכם חזרה מחופשה רומנטית סודית. להפתעתם, מקדימה אימו של שקד את הגרר וגילוי יחסיהם יעמוד במבחן.

מיני די.וי.
בימוי: שאולי מלמד
ישראל 2019, 9 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

שאולי בן ה-12 מקבל מצלמת הוידאו הראשונה שלו. 14 שנים מאוחר יותר הוא מתבונן בניסיונות הקולנועיים הראשונים שלו ומגלה ביניהם את הסרטים ששכח שצילם עם חבריו, סרטים שהסתירו את הסוד הכי גדול שלו.

הומו ספיאנס
בימוי: בר פרידמן
ישראל 2019, 20 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

סטודנט שעוד לא התבגר מספיק וגם קצת בוּר, נאלץ ללמוד למבחן עם עמיתו הגיי לספסל הלימודים. עד מועד המבחן הוא ממצה את כל שגיאות הטקט האפשריות, אך בו בזמן מצליח גם ללמוד, ולא רק למבחן.

אל הלא נודע 
בימוי: דניאל אגמון 
ישראל 2019, 11 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית


מסע אל תוך התודעה של בחור שמתעורר בבוקר ומגלה שהסטוץ מאתמול בלילה, ״בחור החלומות שלו״, מת.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520