צוות השופטות והשופטים 2019

התחרות הרשמית - קולנוע עלילתי

חן שומוביץ
בת 35. תסריטאית ובמאית. בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל ובעלת תואר ראשון לקולנוע וחינוך. עובדת כעשור עם בני נוער ברחבי הארץ, בין היתר בעמותת “להב”, לקידום הערכים בחברה באמצעות עשייה קולנועית בשיתוף ערוץ הילדים. ביימה מספר סרטים קצרים, ביניהם סרטה הקצר- “מעבר לחלון”, שהשתתף בכ-40 פסטיבלים ברחבי העולם.
כיום כותבת מיני סדרה “דנוור” ופיצ’ר המבוסס על זכרונות ילדותה.

רון פוגל
מרצה ומבקר קולנוע בטלוויזיה, ברדיו וברשת. יועץ לחוג הבינתחומי לקולנוע ותרבות באוניברסיטת חיפה.
חבר ועדת סל תרבות ארצי תחום קולנוע, לקטור במספר קרנות קולנוע.
מנהל אומנותי של פסטיבל הקולנוע הקוריאני בישראל ומומחה בקולנוע אסייתי ועירוני.

תמי בצלאלי
ילידת הארץ, 1953. מרצה בכירה בבצלאל במחלקה לאמנויות המסך (ווידאו ואנימציה) כ 20 שנה.
מאיירת ספרי ילדים (לאחרונה ״הממלכה הקטנטנה״ מאת אתגר קרת, ״אנשים נגעו בירח״ מאת אורית גידלי).
אוצרת תערוכות. כתבה את הרומן ״תישארי״ שיצא בהוצאת כנרת זמורה לפני שנתיים, זכה להצלחה רבה ומאז יש לו מקום מכובד גם על מדף ספרות הגאווה בארץ.

התחרות הרשמית - קולנוע תיעודי

בודן זוק
מנהל תוכן במולודיסט – פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בקייב, הנחשב לפסטיבל הקולנוע הגדול ביותר באוקראינה ונוסד בשנת 1970.
מאז שנת 2014, הוא אוצר התוכן בתכנית הלהט”בית של הפסטיבל הנקראת Sunny Bunny, שהוקמה בשנת 2001 והיא המסגרת הקווירית הותיקה ביותר באוקראינה.

הדס איילון
במאית, תסריטאית ועורכת. סרט הגמר העלילתי שלה “פריז על המים” (2014) זכה באוסקר האמריקאי לסרטי סטודנטים ובפרס אופיר. בעשור האחרון עבדה בתור עורכת סרטים דוקומנטריים וביניהם: “שישה מיליון ואחד” של דוד פישר ו”ויטה אקטיבה” של עדה אושפיז. שני הסרטים זכו להצלחה בפסטיבלים ובביקורות.
בימים אלו היא מקרינה את סרטה הדוקומנטרי– “הדווקאים” וכותבת את “עוד דקה את נעלמת” – פיצ’ר עלילתי ראשון.

לאון לה
לאון עבר עם משפחתו לארה”ב בגיל 13. הוא רקדן\זמר\שחקן שהופיע בברודווי, סרטים וטלוויזיה. הוא גם קולנוען עצמאי וסרטיו הקצרים “שחר” ו”שיחה עם אמא”, שאותם ערך כתב וביים, זכו במספר רב של פרסים והוקרנו בלמעלה מ-80 פסטיבלים ברחבי העולם.
“סונג לאנג”, הפיצ’ר הראשון שלו משנת 2018 זכה עד כה ב-18 פרסים מפסטיבלי קולנוע בינלאומיים.
לאון מחלק את זמנו בין ניו יורק לווייטנאם.

התחרות הרשמית - סרטים בינלאומיים קצרים

פרדריקו אבריסטו
פרדריקו אבריסטו הוא אמן ברזילאי רב תחומי בעל קשת רחבה של יצירות קולנוע ווידאו, בהן הוא משתתף בכל שלבי היצירה. בהפקותיו האודיו-ויזואליות דלות התקציב, ביניהן סרטים קצרים עלילתיים ו-וידאו ארט, פרדריקו משמש על-פי-רב הן כבמאי, והן כתסריטאי, צלם, עורך ומפיק. פרדריקו צייר את הכרזה של הפסטיבל הבינלאומי ה-14 לקולנוע גאה.

גילי פורת
בוגרת ביה״ס לקולנוע וטלוויזיה ע״ש סטיב טיש, אוניברסיטת תל אביב וביה”ס לפיתוח תוכן ותקשורת, המכללה למנהל. במהלך לימודיה הפיקה עשרות וידאו קליפים, סרטים קצרים ואת הסרט באורך מלא “אנשים שהם לא אני” אשר הוקרן בבכורה בפסטיבל לוקרנו, זכה בפרס הגדול בפסטיבל מאר דל פלאטה, הוקרן בעשרות פסטיבלים ונרכש להפצה בינלאומית.
בעשור האחרון היא אוצרת תכניות קצרים לפסטיבלים בארץ ובעולם.

בן הנטקנט
יליד 1990, חיפה. אמן וידאו, צלם, ועורך וידאו. כיום בן מתגורר ויוצר בירושלים.
בסרטיו ובמיצגיו הוא בוחן היבטים של חברה, מגדר ומיניות, תוך שבירת ההגדרות הרגילות שלהם, וחשיפת האמיתות והכזבים שבהם. סיים בהצטיינות את לימודים במחלקה לאמנויות המסך בבצלאל.
זוכה בפרס הסרט הישראלי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הגאה 2018.

תחרות הסרט הישראלי הקצר

פפה רוילובה
פפה נולד במקסיקו סיטי. עבד כמתאם הפקה בקולנוע ובפרסומות לפני שהצטרף לפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בגוודלחרה, שם הוא משמש כמנהל ומתאם התחרות לקולנוע להטב״ק.
פפה הוא גם מבקר סרטים בעיתונים ״מורל״ ו״רפורמה״, שהינם חלק מחברת המדיה המודפסת השניה בגודלה במקסיקו ובאמריקה הלטינית.
לאחרונה שימש כשופט בתחרות הקווירית בפסטיבל קאן.

ראשיד ביילי
המייסד של Outcome LGBT, פלטפורמת ניו-מדיה, חדשה ומסעירה, המציגה את מיטב הבידור הלהטב״ק+ ברחבי העולם.
עם למעלה משמונה שנות ניסיון בעשייה קולנועית, ניהול אירועים, וכעת כמגייס בבתי הספר הטובים ביותר לקולנוע בלונדון, ראשיד פעיל כיום בעולם פסטיבלי הקולנוע. הוא שימש איש לקטורה ושופט בפסטיבלי סרטים להט”בים רבים ביניהם בטורונטו, סן פרנסיסקו, לוס אנג’לס ואוסטין.

האנה הומרישהאוזן
אחת המנהלות ושותפה בבחירת התוכן של פסטיבל הסרטים הבינלאומי הגאה בהמבורג, הפסטיבל הקווירי הגדול ביותר בגרמניה, שבו כל הצוות עובד בהתנדבות מלאה במטרה לקדם תרבות קולנועית קווירית. 
חברת מועצת המנהלים של QueerScope, איחוד של פסטיבלים קווירים עצמאיים בגרמניה.
בנוסף, האנה עוסקת באקטיביזם בנושא זכויות של פליטים ומהגרים.

תחרות סרטי הנוער

ד”ר איבנה רטנר

מרצה לתקשורת ומדיה, מומחית לקולנוע רב תרבותי מכללת גורדון ומשרד החינוך

מוני מדניק

מרצה בכיר במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.מנחה פרוייקטים בעיצוב אופנה ובתולדות הלבוש.
מנחה סמינר מחקר אקדמי. מעצב תלבושות לתיאטרון, מחול ואופרה.

אילן ליבוביץ

מורה לקולנוע כבר 25 שנה ומכין תלמידים לבגרות. הוא ממלא תפקידים כמחנך, רכז שכבות ורכז המגמות במהלך השנים.
קולנוע הוא אהבתו הגדולה מאז ילדותו, ועיסוקו המרכזי.

קארן גרינברג

חברת סגל במחלקה לחדשנות וטכנולוגיה ומרצה לתקשורת במכללת גורדון לחינוך.

עברי באומגרטן

בוגר בית הספר לקולנוע סם שפיגל בירושלים, מנהל אמנותי של פסטיבל מנורת לילה בתל אביב ורכז מגמת קולנוע בתיכון מיתר.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520