מקבץ גייז נועז בינלאומי

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

אחד האירועים המסורתיים, הסקסיים והכיפים בפסטיבל הקולנוע הגאה הוא המקבץ הנועז. אסופה של סרטים קצרים מכל רחבי העולם החוקרים בשלל גוונים קולנועים את המיניות של הגבר ההומו. בדרך כלל מגיעים לצפות במקבץ מאות אנשים היושבים יחדיו באולם הקולנוע הגדול של הסינמטק ונהנים משלל סרטים מצחיקים, מטרידים ולחלוטין בלתי שגרתיים. המקבץ מיועד אך ורק לבני 18 ומעלה וחלק מהסרטים מכילים ערום, מין בוטה וגם סצנות מין פורנוגרפיות.
אורך המקבץ כ-83 דקות

דיקס פיקס // Dix Pix
בימוי: סטיבן פרייזר
הפקה: סטיבן פרייזר
בריטניה, 2019, 4 דקות, אנגלית ללא כתוביות

‘דיקס פיקס’ הוא סרט תיעודי מונפש קצר המתבונן בגוף של הומו\טרנס\לא בינארי ומנסה להבין מדוע אנשים שולחים תמונות עירום באמצעות אפליקציות היכרויות. הסרט התיעודי נוקט בגישה ניסיונית בסגנונו הוויזואלי ומתמודד עם נושאים של גבריות, קוויריות, בדידות ומבני גוף שונים. 

מוטה // Motta
בימוי: ניש גרה
הפקה: מרטין קרדיט
בריטניה, 2019, 15 דק’, פורטוגזית עם תרגום לאנגלית

סרט תיעודי על עבודת ‘שעבוד עם פרחים’ של אמן הבונדג’ הברזילאי פאביו דה מוטה (Fabio da Motta). יצירה קולנועית שהיא בלדה על חתרנות, חבלים, פרחים, קשרים, גוף האדם ואהבה.

סרודיסקורדנטס // Serodiscordantes
בימוי: נואל אלחנדרו
הפקה: נואל אלחנדרו
משחק: אלחנדריה סינק, קאצ’ורו לוזאנו
ספרד\גרמניה, 2019, 23 דקות, ספרדית עם תרגום לאנגלית

זוג ספרדי צעיר עובר לגור יחד בברלין. במהלך המעבר לדירה, בזמן שהם מבצעים סיאנס לבדוק האם יש רוחות בדירה, נחשפים סודות מהעבר, סודות שעלולים לרסק את מערכת היחסים או לחזק אותה.

חוץ. טורונטו. לַיְלָה. // Ext. Toronto. Night.
בימוי: רוב סלרנו
הפקה: רוב סלרנו
משחק: רוב סלרנו, אריק מורין
קנדה, 2019, 7 דקות, אנגלית ללא תרגום

שני גברים חולפים אחד מול השני על גשר בטורונטו. הם מחליפים מבטים, מחליטים לעצור ולנסות להיזכר מאיפה הם מכירים.

הציצו וראו // Peep Show
בימוי: קלמנט דזאלוס
הפקה: מארי בורדז, קלמנט דזאלוס
משחק: אלנה סטאר, ז’אן בישה
צרפת, 2019, 9 דקות, ללא מילים

כולם מוזמנים למופע הפיפ שואו המרהיב ביותר בעולם. כאשר הלקוח מכניס מטבע כדי להתחיל, הוא מגלה מאחורי הזכוכית את התגלמות רצונותיו האינטימיים, המודחקים והבלתי אפשריים ביותר. החלון של פיפ שואו הופך למראה של הנשמה המתעמקת ברצונות הסודיים של הלקוח.

חוט דנטלי // Floss
בימוי: פופו פאן
הפקה: אמה לי טיאניו
משחק: אסן צ’ן, שיאו קיו
סין, 2019, 15 דקות, סינית עם תרגום לאנגלית

טינג הוא צעיר המתגורר בבייג’ינג. החבר החדש שלו מארק אוהב אותו מאוד, אבל הוא מתקשה להתחייב למערכת היחסים מכיוון שיש לו סוד שקשה לחלוק: יש לו פטיש לשיניים של מארק.

Free Fun
בימוי: פמי אוסטורק
הפקה: פמי אוסטורק
משחק: מוסטפה קינאלי, טובאנה טורקאי
טורקיה, 2019, 15 דקות, טורקית עם תרגום לאנגלית

כשקיקה נכנסת להשתעשע במשחק מחשב וירטואלי, היא נתקלת במישהו שמעולם לא ציפתה לו. שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520