תחרות הסרט הישראלי בחסות PRIDE tv – מקבץ ב’

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

בשיתוף PRIDE tv

אורך המקבץ כ-85 דקות

יונית יונתן
בימוי: אלון רטר
הפקה: ברק כהן, אלון רטר
משתתפים: יונית זיידנברג, עקיבא זיידנברג
צלם: מיה רודיך, אלון רטר, עורך: ברק כהן, עורך סאונד: טל שמחס, ג’אנגל סאונד
ישראל, 2020, 14 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יונית, זמרת טרנסג’נדרית צעירה, נוחתת בחבטה על קרקע המציאות אחרי הופעה טלוויזיונית מסחררת בתוכנית “הכוכב הבא”. בתוך הסאון הירושלמי, בין הבדלה במוצאי שבת עם אביה החרדי לבין מצעד הגאווה, בין חלומות על אהבה לבין היתקלות בלתי נמנעת בכוחה האכזרי של שנאת האחר – נדמה שיונית נידונה לקונפליקט מתמיד. האם המוסיקה שלה תעזור לה להגדיר את עצמה?

סדום וחזרה
בימוי: שיר הלנה רוזן
הפקה: טס השילוני
משחק: טס השילוני, לי מלכה, מירי אפרמוב, עדי שחם
עריכה: שאולי מלמד, טס השילוני, צילום: רועי קנבסקי, ע. צלם: בנט אוסקר שטרן, סאונד: אוולין רוזנפלד
ישראל, 2020, 12 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

רוני מפתיעה את אלי ליום הולדתה בחופשה קצרה בים המלח עם חברותיה הטובות. הניסיונות לשמח את אלי רק מעמיקים את הפערים ביניהן ורגע לפני המקום הכי נמוך בעולם, היא תצטרך להחליט.

פגם אירוטי
בימוי: איילה דנוך, חן לב ארי
הפקה: ולאדיסלב פסחוביץ’
משחק: מוטי רוזנצוויג, ולאד פסחוביץ’, איילה דנוך
צילום: יניב אסא, עריכה: כרמל ראובני, סאונד: חן לב ארי, עריכת סאונד: אייל לנזיני
ישראל, 2019, 9 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

זוג מחזאיות מעלות הצגה המבוססת על סיפורו של רוצח סדרתי אמיתי שהיה ונעלם. צירוף מקרים מפגיש בין השלושה.

בדרך
בימוי: ליהיא לובטקין
הפקה: ליהיא לובטקין
משחק: ענבל בר לב, שני קגן, עמרי בן עמי
עריכה: יותם רוטברד, צילום: מתן אברמוביץ, סאונד: אורי אריאל
ישראל, 2020, 18 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

ניצן בת ה-16, נערה מופנמת, מרגישה בלתי נראית. יום אחד מזמינה אותה נעמי, בת הזוג של אחיה הגדול ארז, להצטרף אליהם לטיול ביער. הבילוי המשותף מזמן לניצן התנסויות חדשות שסוללות לה דרך אל גילוי עצמי.

קלה כמו נוצה
בימוי: קורה ניימן
הפקה: קורה ניימן
משחק: אום ברהמס, מור דימרי
עריכה: קורה ניימן, צילום: מיאל לביא, סאונד: גיא המל
ישראל, 2020, 12 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יולי ומיקה, שתי תיכוניסטיות, נפגשות באחד הלילות של החופש הגדול בחורשה נטושה בדרום תל אביב כדי שיולי תעשה כישוף אהבה על מישהו בשביל מיקה. כשיולי מגלה על מי מיקה רוצה לעשות את הכישוף היא מסרבת להמשיך. מיקה לוחצת על יולי להמשיך בתכנית והכישוף משתבש.

לא הומו
בימוי: עמרי לרון
הפקה: לאה טוניק
משחק: מיקי קם, תום חגי, יעל פינקל
צילום: רני אבידן, עריכה: נעמי מרוז, מקליט: זוהר שפע, תאורן: גל לוזון
ישראל, 2019, 20 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

רותה תעשה הכל כדי להחזיר את בנה ואשתו לשעבר להיות יחד. אחרי שהיא חוטפת את הכלבה המשותפת של הזוג הפרוד, היא מצליחה סוף סוף להפגיש בין השניים וכעת כל שנותר לה לעשות הוא לשכנע את הבן שלה שהוא לא הומו.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459