המעגל

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

Der Kreis // The Circle  

בימוי ותסריט: סטפן האופט 
הפקה: אורס פריי
משחק: מתיאס הונגרבהלר, סוון שלקר, מריאן זגברכט
שווייץ 2014, 101 דקות, גרמנית, כתוביות בעברית

פסטיבלים:
פסטיבל ברלין 2014 – זוכה פרס הקהל מסגרת הפנורמה
פסטיבל ברלין 2014 – זוכה פרס הטדי לסרט התיעודי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה של טורינו 2014 – פרס הסרט הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה בלוס אנג’לס 2014 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה בלונג איילנד 2014 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה בבוסטון 2014 – פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר 

בשיתוף שגרירות שווייץ ו- SWISS FILMS


הזוכה בארבעה פרסי אקדמיה השוויצרית לסרט הטוב ביותר, שחקן ראשי, שחקן משנה והתסריט הטוב ביותר – הוא אחת היצירות הקולנועיות המוערכות שיצאו משוויץ בעשור החולף.

“המעגל” מביא אל המסך את סיפורם האמיתי של ארנסט אוסטרטאג ורובי ראפ. השניים נפגשו לראשונה במועדון קברטים סודי של הקהילה הגאה.
ארנסט הוא מורה ביישן ובורגני, רובי הוא אמן דראג וכוכב קברטים צבעוני. על אף שהשניים שונים לחלוטין הם מתאהבים ממבט ראשון. סיפור אהבתם מתרחש על רקע ניצניה של התנועה לשוויון זכויות בציריך של 1958.
כמעט שישים שנה לאחר מכן, השניים היו לזוג החד-מיני הראשון שנישא בשוויץ. עדיין מאוהבים, הם מספרים את סיפורו של “המעגל”, ארגון ההומואים שנחשב לפורץ דרך באירופה.
הסרט משלב עלילה דרמטית עם שחקנים (ובהם מריאן זגברכט הזכורה מ”קפה בגדד”) לצד קטעי ארכיון וגם ראיונות עם אנשים שחיו ופעלו באותם שנים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520