צוות השופטות והשופטים 2020

התחרות הרשמית - סרטים ישראלים קצרים בחסות PRIDE TV

שרי ויין
גדלה בקהילת האמיש, אך בגיל 16 גילתה שהיא יהודייה ומאומצת. היא ברחה מהבית והפכה ל”נערת שעשועים”. היא נדדה לניו יורק ובשנת 2002 החלה להופיע כמלכת דראג המבצעת את שיריה LIVE עם קריירה מגוונת הכוללת השתתפות בהצגות תיאטרון מצליחות ב אוף-ברודוויי, מופעי קברט ומועדונים, ותפקידים בסדרות טלוויזיה ובסרטי קולנוע, ביניהם “וויגסטוק”, “סטונוול”, “אימפריית הפטל” של ברוס לה-ברוס, Squeezebox ועוד עשרות סרטים.
שרי ויין הפכה לסנסציה עולמית בזכות ערוץ היוטיוב שלה הפעיל כבר 12 שנה ובו היא מעלה בקביעות פרודיות ללהיטים מוכרים של מדונה, ליידי גאגא, בריטני ספירס ועוד. הסרטונים זכו למיליוני צפיות ובזכותם היא מוזמנת בקביעות להופיע ברחבי העולם: בריטניה, אירלנד, גרמניה, אוסטרליה, איסלנד, אוסטריה, הונגריה, רומניה, צרפת, פינלנד, אסטוניה, קנדה ובכל מדינה ברחבי ארה”ב.
למרות ההצלחה העצומה שרי תמיד נשארה עם הרגליים על הקרקע. היא מופיעה באירועי התרמה של ארגונים להט”בים ועוזרת למלכות דראג צעירות.

c) Michael Poehlman)
Michael Poehlman (c)

רייצ’ל מייסון
רייצ’ל מייסון היא קולנוענית מלוס אנג’לס עם רקע נרחב באמנות חזותית ובמוזיקה.
סרטה העלילתי הראשון, “The Lives of Hamilton Fish”, הוא פנטזיה היסטורית שסיירה ברחבי העולם כקונצרט בהופעה חיה. מייסון ביימה לאחרונה וקיבלה מועמדות לאמי על סרטה התיעודי המקורי בנטפליקס “Circus of Books”, שהופק על ידי ריאן מרפי. הסרט מתאר את סיפורה הביוגרפי, כילדה שגדלה לזוג הורים שנהלו חנות למוצרי מין ופורנו עבור הקהילה הגאה. היא גם כתבה והקליטה את שיר הקרדיט הסופי של הסרט, “Give You Everything”.
בשנת 2019 מייסון נבחרה על ידי אתר חדשות הקולנוע Indiewire כאחת מ-25 יוצרות\יוצרי הקולנוע הלהט”בקים העולים של השנה החולפת.

ג’יימס קליינמן
הסופר, השדרן, השחקן והיוצר יליד בריטניה הוא המייסד והעורך של The Queer Review אתר התרבות +LGBTQ המבוסס בניו יורק. הוא כתב ביקורות וראיונות קולנוע לשלל אמצעי תקשורת, ביניהם: תחנת הרדיו הנשמעת ביותר בבריטניה BBC Radio 2, מגזין הלהט”בקי הנקרא ביותר בבריטניה Attitude וגם ל- Gaydar Radio, Gaydio. ג’יימס הוא חבר ב- GALECA: אגודת מבקרי הבידור של קהילת הלהט”ב. בוגר אוניברסיטת קולג ‘בלונדון ודרמה סטודיו לונדון. הוא מבקר בתל אביב לעיתים קרובות ושמח להיות שופט בפסטיבל הקולנוע הגאה השנה.

התחרות הרשמית - קולנוע עלילתי

לימור שמילה
לימור שמילה היא אחת מהמלהקות הבולטות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל. בין הפרוייקטים שליהקה: “יונה וולך” (ניר ברגמן), “מי מפחד מהזאב הרע” (נבות פפושדו ואהרון קשלס), “לאבד את אליס” (סיגל אבין), “סופת חול” (עילית זקצר) עליו זכתה בפרס אופיר לשנת 2016 ועוד.
בשנת 2017 כתבה וביימה את סרטה הראשון באורך מלא, ״מונטנה״, אשר הוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו וקטף את פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל חיפה ובפסטיבל מונטריאול באותה שנה. גם בימים אלה, הסרט משתתף בעשרות פסטיבלים ברחבי העולם.
השנה ייצא סרטה השני ״ככה את אוהבת״ אשר קטף את פרס העריכה בפסטיבל ירושלים 2019.
בימים אלו עובדת על סרטה השלישי ״שלושה לילות באלפא״ אשר עתיד להצטלם בשנה הבאה.

@hananssor

גל אוחובסקי 
גל אוחובסקי הוא יוצר הסדרה הדוקומנטרית “המהפכה הגאה” ששודרה השנה בכאן 11. כמו כן הפיק השנה את סרטו של איתן פוקס “סבלט”, שבכורתו התקיימה בפסטיבל טרייבקה 2020, ומוקרן כעת בפסטיבלים ברחבי צפון אמריקה.
אוחובסקי הוא עיתונאי, איש טלוויזיה וקולנוע ופעיל ותיק בקהילת הלהט”ב. הוא הקים (ביחד עם יניב ויצמן) את איג”י, ארגון הנוער הגאה, שהוא הגדול בארגוני הקהילה.
בין היתר כתב את התסריטים לסרטיו של איתן פוקס “בעל בעל לב”, “ללכת על מים” ו”הבועה”. הוא הפיק את הסרטים “יוסי וג’אגר” ו”בננות”. לפני שנתיים יצר ביחד עם אילן פלד את סדרת הרשת הבינלאומית “The Bar Mitvah”.
בין תוכניות הטלוויזיה שאותן הגיש לאורך השנים היו “המעגל הקטן” (רשת), “פסקול העשור” (24), ו”הזירה” (ערוץ 1). במשך 5 עונות היה שופט ב”כוכב נולד”. בעיתונות היה בין היתר עורך עיתון “העיר” של תל אביב, עורך המוסף “התוספת” ב”חדשות”, ועורך “תרבות מעריב”. כיום הוא מפרסם טור שבועי קבוע במאקו, מאתרי התוכן הגדולים בישראל.
גל אוחובסקי מתגורר בתל אביב עם בן זוגו מזה 32 שנה איתן פוקס.
אינסטגרם: @uchovsky
טוויטר: @UchovskyGal
פייסבוק: Gal Uchovsky

ליאור אלפנט
מאז שנת 2008 אלפנט פועלת לקידום נשים בקולנוע ובתקשורת. היא מנהלת את פסטיבל הקולנוע “לסבית קטלנית”, ממקימות פורום הקולנועניות ויוצרות הטלוויזיה בישראל וכיום עומדת בראשו, ומנכלית שותפה של עמותת נשים בתמונה. בנוסף, אלפנט היא ממקימות ומנהלות המיזם התקשורתי “פוליטיקלי קוראת”, מבקרת קולנוע בעברה וחוקרת את תעשיית הקולנוע בישראל במסגרת עבודת הדוקטורט שלה בחוג לסוציולוגיה באוניברסיטת בן גוריון.

התחרות הרשמית - קולנוע תיעודי

רועי גולדמן
במאי ועורך. למד באונ׳ מערב לונדון ובמנשר לאומנות. סרט הגמר התיעודי שיצר ״הרבנית פאלש״ זכה לפרסים בפסטיבלים ברחבי העולם ואף הוקרן בשנה שעברה בפסטיבל TLVfest. כיום רועי עובד כעורך תוכניות לרשתות טלוויזיה מובילות וכיוצר דוקו עצמאי. בין התכניות שערך: “בייק אוף ישראל”, “סוואגרס”, “ערב טוב עם גיא פינס” ו-“חדשות כאן”. בימים אלו עובד על פיתוח סדרה תיעודית חדשה.

שירלי צ’ארלי קליינמן
אקטיביסט.ית טרנס*: מרצה, איש.ת תקשורת ויועץ.ת לגיוון תעסוקתי טרנסי.
כ-13 שנה בעולם התקשורת, ומזה 5 שנים כותב.ת ב-Ynet בנושאי מגדר, הקהילה הגאה והקהילה הטרנסית בפרט. כיכב.ה בסידרת הרשת התיעודית “שירלי צ’ארלי”, וכותב.ת שני טורים פורצי דרך “טור דה טרנס” – סיפורים אישיים של א.נשים טרנסים; ו”הקשת של השכן” – על מצב זכויות האדם של הקהילה הגאה ברחבי העולם.
מרצה בינ”ל בנושא מין, מגדר ומיניות והחיים כאדם טרנס* עם ההרצאה “לא הבנתי, זה בן או בת?”. הקים.ה ומנהל.ת את קבוצת הפייסבוק “תעסוקה טרנסית – משרות לכל המגדרים” שמטרתה לספק הזדמנויות תעסוקה טרנספרנדליות. מייעצ.ת לחברות בנושא גיוון תעסוקתי טרנסי.

אביגיל עוזי (c)

דנה אולמרט
ד”ר דנה אולמרט היא חוקרת ספרות ומרצה בכירה בחוג לספרות באוניברסיטת תל-אביב ועורכת סדרת “מקור” בהוצאת אחוזת. היא פעילה למען זכויות להט”בק וחברת דירקטוריון בארגון “שוברים שתיקה”. ספרה הראשון, בתנועת שפה עיקשת – כתיבה ואהבה בשירת המשוררות העבריות הראשונות, זכה בפרס בהט לשנת 2009 מטעם אוניברסיטת חיפה וראה אור ב-2012.
ספרה השני, כחומה עמודנה: אימהות ללוחמים בספרות העברית, ראה אור ב-2018. הוא עוסק בדמויות של אימהות לחיילים ביצירות ספרות ובטקסטים מכוננים מסוגים שונים, שראו אור בין 1905 ל-2010.

התחרות הרשמית - סרטים בינלאומיים קצרים

שאולי מלמד
שאולי מלמד הוא עורך ובמאי קולנוע ישראלי. סרטו “מיני די וי”, שמורכב מקלטות המצלמה הישנה שלו מהילדות, זכה בפרס הסרט הישראלי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל הגאה 2019 וכן לקח חלק בפסטיבלים נחשבים בעולם ביניהם פסטיבל אטלנטה היוקרתי.
בימים אלה עובד שאולי על סרטו הראשון באורך מלא המבוסס גם הוא על חומרי ארכיון ביתיים שלו ושל להטבק”ים\ות נוספים\ות.
במקביל ליצירתו כבמאי, שאולי משמש כעורך בסרטים רבים ועובד בסטודיו “בן-מיור & פרג'” – במסגרתו לאחרונה כתב וערך את הסרט התיעודי המצליח “להאיר את יוסי” (הוט8) אודות יוסי בנאי.
בימים אלו מסיים שאולי את לימודיו בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע”ש סטיב טיש ועורך סרט תיעודי חדש אודות שושנה דמארי וכן סרט עלילתי גאה של הבמאי עידן חגואל.

ליעוז לוי
ליעוז, 35, פעילה חברתית טרנסית, דראגיסטית ושחקנית.
את תפקיד הבכורה שלה עשתה בסדרה ״המדובב״, בה שיחקה את שיי, חברת ילדות של הדמות הראשית. השנה, ליעוז גילמה את התפקיד הראשי בסרט הקצר ״ריקוד חסידי״ של הבימאית בר כהן, שיוקרן בפסטיבל כחלק ממקבץ “הדרך הביתה”.
בין היתר ליעוז מופיעה במסגרות שונות בדמות דראג בשם OZ וגם פעילה חברתית טרנסית מהמובילות של מחאת 2018.
כיום ליעוז מרצה מול עובדי משרד הבריאות על מתן טיפול הולם ומכבד בא.נשים על הרצף הטרנסי ורכזת חינוך באיגי.

ניצן קרימסקי (c)

רעות נגר
פנתרה ורודה ומפיקת אירועים חברתיים. מנהלת האסטרטגיה לקהילה הגאה בעיריית תל-אביב-יפו, יזמת ומפיקה בהתמחות נשים ולהט״ב, שותפה מייסדת אתר wdg חדשות הקהילה הגאה לצד ג׳ורג׳ אבני, חברה בוועד המנהל של האגודה למען הלהטבק, חברת בורד ב- LGBTech, מפיקה ראשית בפסטיבל הקולנוע הגאה 2015, שותפה מייסדת ומפיקת “לסביהונסט” – מופע תיאטרון – מערכונים ושירה גאה על נשים שאוהבות נשים לצד מיקה בן שאול, שותפה מייסדת של פורום חי.ה – הפורום הלהטבקי מזרחי, לשעבר מנהלת תחום דת ומדינה בעמותת הברית הישראלית, לשעבר מנהלת קהילת תשתית – בית הספר לאקטיביזם של עמותת ישראל חופשית להפרדת דת ומדינה, חברה בהפקת ״צעדת השרמוטות״ 2017 – חופש לנשים (מיני, כלכלי, חברתי, תעסוקתי), הפקת אירועים חברתיים בפוקוס להט״ב – ליל הסדר הגאה, כנס להט״ב זהב (ללהט״ב בגיל השלישי) בשיתוף האגודה למען הלהט״ב והמרכז הגאה, יוזמת קמפיין נשים בפרונט כנושא למצעד הגאווה 2016, בעלת תואר ראשון בכימיה בהתמחות תרופתית מאונ׳ בר אילן.

מלגה ליצירת סרט תיעודי חברתי ע"ש חן לנגר

סטפני אברמוביץ’
סטפני אברמוביץ-להב, נשואה לפרח ואמא לנועם ורומי.
בימאית ועורכת וידאו מזה 20 שנה. בוגרת המחזור הראשון של המחלקה לקולנוע “המדרשה” בית ברל. סרט הגמר שלה “להביט בך” הוקרן ב 40 פסטיבלים בינלאומיים וקטף חמישה פרסים ראשונים ואף זכה להפצה עולמית בדיוידי.
סטפני ערכה למעלה מ- 20 סרטים דוקומנטרים זוכי פרסים שהוקרנו בערוצי הדוקו בארץ ובעולם. שימשה כעורכת וידאו בתוכנית “עובדה” למעלה מעשור. היא חתומה גם על עריכת פרקים בסדרות “אבודים”, “סליחה על השאלה”, “מחוברים” ועוד.

Katarzyna Andersz (c)

מרלין וניג
מרלין וניג היא תסריטאית, מרצה, חוקרת, משוררת ומבקרת קולנוע. חרדית ואם לשבעה, נולדה באוסטרליה ומתגוררת בירושלים.
עבודת התזה שלה שנכתבה על הקולנוע החרדי ראתה אור בהוצאת רסלינג בשנת 2011. ספרה השני ״אז מה היה לנו פה״ (2015) נכתב בהשראת מבקר התרבות רולאן בארת’ וראה אור בהוצאת ספרא, ספרה השלישי “פאניקה בסגנון חופשי” (2017) ראה אור אף הוא בספרא. בימים אלו רואה אור ספרה הרביעי ״קולנוע משלהן״ (2020) העוסק בעשור השני של הקולנוע החרדי ומבוסס על עבודת הדוקטורט שכתבה באוניברסיטה העברית.
שמשה כחברת מועצת הקולנוע וכיהנה בוועדות ציבוריות רבות. בנוסף הקימה את הסטודיו הראשון למשחק בציבור החרדי, את מגמת הדרמה הראשונה בסמינר חרדי והרצתה במגוון אוניברסיטאות, מכללות, סמינרים ובכנסים בארץ ובחו”ל. לקחה גם חלק כשופטת בפסטיבלי קולנוע חשובים בארץ ובחו״ל ושמשה כיועצת ולקטורית במגוון גופי קולנוע ציבוריים.
בעשור האחרון שימשה כמבקרת הקולנוע של אתר “סלונה” ועיתון “נשים”, שידרה ביקורות ברשת ב׳ וככתבת שטח בתכנית ״מועדון תרבות״. לאחרונה מונתה למבקרת תרבות של התכנית ״סוכן תרבות״.

עופר לנגר
אחיו של חן, היה בעשור האחרון בתחום שיווק.
“חן הלך מאתנו ממש בחודש בו ציינו את אירועי הגאווה. אחי תמיד ראה במדיה הקולנועית כשופר להשמעת קולם של קבוצות שנדחקו לשוליים. ואני ראיתי בפרויקט גיוס ההמונים כלי להתמודדות האישית שלי – לקחת משבר ולהופכו למשהו שיגרום לי להיות עסוק בעשייה חיובית: גם להנציח את אחי בדרך יפה וגם להמשיך את דרכו על-ידי תרומה לקהילה”.

רינת קליין
אחת הנשים המשפיעות בתחום הטלוויזיה בישראל. קליין במקצועה עיתונאית ועורכת תוכן. היא העורכת הראשית של הוט 8. קליין היא מנכ”לית סלוצקי אפיקי תקשורת, המפעילה בין השאר את הערוצים הוט 8, הוט בידור, הוט ריל, ערוץ קידז (בהוט ויס) וזרוע הפקה. היא העורכת הראשית לסדרות פופלריות רבות ומגוונות.

(c) Mari Laukkanen

תומר הימן
תומר הימן הוא יוצר סרטים דוקומנטריים וסדרות דוקומנטריות כבר למעלה מ-20 שנה. הוא מוכר וידוע בעשייה הדוקומנטרית המקומית והעולמית.
תומר ואחיו ברק הם בעלי חברת האחים היימן. בשנת 2013 הם נבחרו להיות אחד מ”עשרת המשפיעים על התרבות הישראלית”.
יצירותיו עוסקות פעמים רבות במיעוטים ומאבקים חברתיים והוא מביא למסך חוויה תרבותית ייחודית. תומר הציג את סרטיו וזכה בפרסים על עבודותיו בפסטיבלים בינלאומיים רבים לרבות Berlinale, HotDocs, IDFA ו- LAFF. בין יצירותיו: “גשר מעל לואדי” (IDFA 2006), “בובות נייר” (זוכה 3 פרסים Berlinale), “איי שוט מיי לאב” (Berlinale 2010, Award winner- Hotdocs 2010), “למלכה אין כתר” (Berlinale 2011), “מי יאהב אותי עכשיו” (פרס הקהל- Berlinale 2016), “מיסטר גאגא” – הסרט הדוקומנטרי הנצפה ביותר בהיסטוריה של ישראל (פרס הקהל- SXSW 2017), “יונתן אגסי הציל את חיי” (פרס התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים וזוכה פרס אופיר).
תומר הוא מרצה בבתי ספר לקולנוע בארץ ועובד בימים אלו על פרוייקטים נוספים.
עמוד הבית

מענק פיתוח לסרט עלילתי קצר בשיתוף קרן גשר

בת-אל מוסרי
יוצרת, תסריטאית ושחקנית בוגרת סם שפיגל. הסרט הקצר שלה “יום רגיל” אותו כתבה ובו היא משחקת, זכה בפרס אופיר לשנת 2019. את הסרט “ברכה” שכתבה ושיחקה במסגרת סדרה של הוט “במרחק 100 מטר” (2020) מועמד היום לפרס אופיר. היתה מועמדת לפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע כשחקנית משנה על תפקידה בסרט “מוטלים בספק” (2017) ומועמדת לפרס האקדמיה על תפקידה בסרט הקולנוע “בוטיק פריז” (2020). בימים אלו מוסרי עובדת על סדרה חדשה עבור הוט ועל סרטה העלילתי הראשון.

ד”ר יסמין ששון
חוקרת ומרצה לקולנוע וטלוויזיה. עורכת תסריטים, ומרצה במנשר לאמנות, ובמכללת ספיר.
חברה בוועדה האקדמית של כנס “סקס אחר” ללימודי להט”ב ותיאוריה קווירית באוני’ תל אביב ובן גוריון.
עבודת הדוקטורט שלה עוסקת ב”רגעים של לסביות” בתרבות הוויזואלית הישראלית.

שי בלנק-משיח
במאי, תסריטאי, עורך ומורה לקולנוע מעשי בביה”ס ויצו-הדסים באבן יהודה. בוגר לימודי תואר ראשון ותעודת הוראה בקולנוע (B.Ed.F.A) בפקולטה לאמנויות- המדרשה, מכללת בית ברל. סרט הגמר העלילתי שלו “מאיר” זכה בפרס סרט הסטודנטים הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה 2017 והשתתף בפסטיבלים בינלאומיים בעולם ביניהם פסטיבל הסרטים הקצרים בבריסל, פסטיבל הקולנוע היהודי בווינה ופסטיבל הסטודנטים הבינלאומי במינכן.
סרטו הקצר “אין דלתות נעולות” הוקרן במספר מסגרות ביניהן בכורה ב- TLVFest 2014 ובכורה בינלאומית ב- TGLFF- הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע הומו-לסבי בטורינו, איטליה. בין עבודות העריכה שלו ניתן למצוא סרטים קצרים, דוקומנטריים, קליפים וטריילרים.
הסרט הקצר “סתמי” (תסריט ובימוי: נועה אהרוני, הפקה: 8 הפקות) אותו ערך, מועמד לפרס אופיר לשנת 2020 בקטגוריית הסרט הקצר.

תחרות סרטי הנוער

יותם דוד ציטר
תסריטאי, מפיק ובמאי. בוגר מסלול תסריטאות בבית הספר לקולנוע וטלווזיה סם שפיגל.
ב-2014 זכה למענק מטעם פסטיבל TLVFest על התסריט “סלואו ו’3”. הסרט, אותו הפיק וביים הוקרן בבכורה בפסטיבל ב-2015 ובפסטיבלים רבים ברחבי העולם (BFI ,FICGLB ועוד).
יותם ניהל את התכנית הישראלית ואת קשרי החוץ בפסטיבל TLVFest בשנים 2017-2018, והמשיך להיות מעורב בהפקתו עד היום. בשנה 2018, הקים את פסטיבל ‘קיטשקעס’ לסרטי קיטש, קאמפ וטראש, בסינמטק חולון. ב-2020 ניהל את תוכניית פסטיבל קולנוע דרום. נוסף על עבודתו בתחום הקולנוע, הוא משמש כמרצה בתחום הביולוגיה במכללת רידמן, וממשיך בעבודה שוטפת עם בן הזוג שלו, שחף מור, בחברת PUVIDELS Productions – חברה להפקת וליצירת קליפים, סרטוני שיווק בתחום האופנה וסרטים קצרים.

נעמה פלוקסמן
חלק מצוות פסטיבל TLVFest מאז שנת 2018, בו הייתה לקטורית במקבץ הלסבי ובשנה לאחר מכן קיבלה את תפקיד מנהלת המדיה של הפסטיבל.
נעמה למדה קולנוע במכללת ‘מנשר’ והקימה יחד עם שותפה (יעל נודלמן) את המיזם “בום בפריים”, ערב הקרנות לסרטי סטודנטים וסטודנטיות.
בימים אלה כותבת את הסרט הקצר הראשון שלה.

אסף רז
מפיק הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה 2020.
יוצר ומפיק וידאו וקולנוע.
בין תל אביב לברלין הפיק השנה את הסרט ״גוף שלישי״ שמוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל TLVFest.
במקביל מנהל מוצר בעולם התוכנה, בוגר לימודי הנדסה באונ׳ בן-גוריון.
מתגורר בתל אביב, התנדב ועבד בעבר באיגי – ארגון הנוער הגאה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520