שדה פרג

יום שישי, 11 ביוני 2021, 22:15 – לרכישה 
סינמטק תל אביב

Poppy Field
בימוי: יוג’ן ג’בליאנו
הפקה: ולוט מורארו
משחק: קונרד מריקופר, אלכסנדרו פוטוצ’אן, ראדואן לפלאחי
רומניה, 2020, 82 דקות, רומנית, אנגלית, צרפתית עם תרגום לאנגלית ולעברית

פסטיבלים ופרסים:
פסטיבל סרטי הלילות השחורים בטאלין 2020 – מועמד לפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר
פסטיבל טורינו 2020 – זוכה פרס השחקן הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של ג’יג’ון 2020 – זוכה פרס השחקן הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בסן פרנסיסקו 2021 – מועמד לפרס הבמאי לסרט ביכורים
פסטיבל הסרטים במיאמי 2021 – מועמד לפרס לסרט הביכורים הטוב ביותר
פסטיבל הסרטים בגלזגו 2021 – מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר
BFI Flare: פסטיבל הסרטים הלהט”ב בלונדון 2021 – מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר

בשיתוף המכון הרומני לתרבות

כריסטי עובד כשוטר בבוקרשט. אהובו האדי מבקר מפריס. האיחוד שלהם רומנטי ומרגש, אך עומד בסתירה מוחלטת לסביבת עבודתו של כריסטי ובכלל למציאות במדינה שעדיין נמצאת בתהליכים לא פשוטים בהכרה בזכויות הלהט”ב. כאשר קבוצה דתית של מפגינים הומופוביים מתפרצת לאולם קולנוע בו מתקיים פסטיבל קולנוע להט”בי, היחידה של כריסטי מוזעקת למקום והוא מוצא את עצמו לכוד בלב המאבק שממנו הוא כל כך ניסה להימלט בחייו הפומביים. מצד אחד המפגינים ומצד שני קהל הצופים של הפסטיבל כאשר אחד מהם הוא גם מאהב מהעבר.

“שדה פרג”, סרט הביכורים המרשים של יוג’ן ג’בליאנו, ממשיך את המסורת של הקולנוע הרומני כיצירה מרתקת ללא הנחות שמחזיקה את הצופה במתח גבוה. השחקן הראשי, קונרד מריקופר, המגלם את כריסטי יוצר דמות אנושית, מורכבת ומלאת קונפליקטים שמשלמת את המחיר הכבד של החיים בארון בסביבת חיים הומופובית ואלימה. את הסרט הזה לא תשכחו שבועות אחרי הצפייה בו. 


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459