תקנון תחרות הדראג

TLVFest Drag Star Search 2017

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה – TLVFest – יקיים זו השנה הראשונה את תחרות הדראג TLVFest Drag Star Search ששלב הגמר שלה יתקיים במסגרת ימי הפסטיבל עצמו, מתוך שאיפה שתהיה זו תחרות הדראג הגדולה בארץ. התחרות תיערך על פי כללי התקנון הבאים:

  • ועדת השיפוט המקדים:
    1. הנהלת הפסטיבל בחרה למנות את גיל נוה (גלינה פור דה ברה) לניהול השלבים המוקדמים של התחרות (ניסוח תקנון, קול קורא וכן הלאה) ולגיוס ועדת שיפוט (להלן: הוועדה)  לשלב הראשון של התחרות שתורכב מבכירי/ות אמני/ות הדראג בארץ ואישי/נשות ציבור מהקהילה הגאה שקשורים לאמנות הדראג (פירוט בסעיף 4).
    2. הוועדה נועדה להבטיח שבשלב הגמר של התחרות ישתתפו 7 המועמדים/ות המצטיינים/ות ביותר, שייצגו בכבוד הרב ביותר את אמנות הדראג בישראל, על פי שיקול חבריה וחברותיה של הוועדה.
    3. הוועדה תפעל בדרך הוגנת, אובייקטיבית, נטולת פניות ונקייה מניגוד עניינים. חברות וחברי הוועדה מתחייבים/ות לקיים הליך שיפוט אמנותי ומקצועי ללא משוא פנים וללא דעה קדומה, שפתוח לכל המגדרים, המינים וסוגי הדראג השונים, ללא הטיות בשיקול הדעת על סמך כל היכרות עם המתחרים/ות (אישית, עסקית או אחרת) ומתחייבים/ות לדווח ליתר חברי וחברות הוועדה על היכרות שכזאת.   
    4. הוועדה מייצגת כמיטב היכולת את מגוון הזהויות שמרכיבות את אמני/ות הדראג ואת הז’אנרים השונים שמתהווים על הבמות השונות בתחום זה. כמתחייב, לחברותיה ולחבריה יש הבנה ותפישה אמנותית מגובשת וניסיון מקצועי באמנות הדראג. חברי/ות הוועדה לשנה זו הם/ן: חברות הרכב “פאות קדושות” ציונה פטריוט (יובל אדלמן), טלולה בונט (טל קלאי), קיארה דופלה (ליאור כהן) ודיווה D (דני יאיר); מיס לילה קרי (נעם הוברמן), קיי לונג (א. קיפרמן), אלטע איגור (נטלי דובקין), רוני שוקרון (נונה שלנט), עינת ויצמן, מנהלות בית הספר לדראג דייזי ביץ’ (לינור בר גיל) וקלריסה סנואווייט (רועי ארביב), בלאדי מרי (גילי בסון), אסתי זקהיים, יאיר הוכנר ודניאל מריומה. יו”ר הוועדה: גלינה פור דה ברה (גיל נוה)
  • הקול הקורא לשלב השיפוט יפורסם עד ליום שני, 16 בינואר 2017.
  • שלב השיפוט המקדים יתקיים בסינמטק תל אביב ביום א’, 5 בפברואר 2017, בין השעות 9:00-15:00 שבו יצפו חברות וחברי הוועדה בהופעה חיה של המתחרים/ות ויראיינו אותם/ן במידת הצורך.
    1. למעט הבמה שתוענק למתחרים/ות וחלל להחלפת בגדים ולהנחת תיקים – הפסטיבל, התחרות, חברי וחברות הוועדה, או כל גורם אחר הקשור להם, אינם מתחייבים להעניק כל תמיכה שהיא (כספית או אחרת) למתחרים/ות בשלב השיפוט המקדים. דהיינו: כל הוצאה כספית או צורך שהוא שקשור לשלב המקדים – באחריות המתחרים/ות בלבד.  
    2. הוועדה תגיע להחלטותיה באמצעות התדיינות וחלוקת ניקוד למתחרים/ות על פי קריטריונים מקצועיים ואמנותיים שיפורסמו בנספח לתקנון זה. במידת הצורך בשבירת שוויון – יו”ר הוועדה יכריע לאחר התייעצות עם חברי וחברות הוועדה ועם הנהלת הפסטיבל.
    3. הניקוד שניתן ביום השיפוט וההחלטות בעניין המתחרים/ות – הינם סופיים לשנה זו.
  • הוועדה אינה מתחייבת שבשלב הגמר יהיה ייצוג מלא של מגוון הזהויות שמרכיבות את אמני/ות הדראג ואת הז’אנרים השונים שמתהווים על הבמות השונות בתחום זה, אלא רק של 7 המתחרים/ות שזכו לניקוד הגבוה ביותר בשלב השיפוט המקדים.
  1. הנהלת הפסטיבל והתחרות שומרות את הזכות להחליט על אופן הסיקור התקשורתי של השלב המקדים, לרבות הסרטתו ושידורו, ולדרוש מהמתחרים/ות להתראיין לכלי התקשורת השונים, בשלב השיפוט המקדים, בגמר ובתקופה שביניהם.
  • שופטי הגמר:
  1. שלב הגמר יתקיים בימי הפסטיבל במהלך יוני 2017
  2. השופטות בשלב הגמר (להלן השופטות) הינן אמניות דראג מהמוכרות ביותר בעולם. שמותיהן יפורסמו בהמשך, בהתאם למערך היח”צ והשיווק של הפסטיבל.
  3. השופטות נדרשות לאמות מידה מקצועיות ואמנותיות זהות לאלו של חברות וחברי ועדת השיפוט המקדים. הקטגוריות לשיפוט זהות.
  4. חברות וחברי הוועדה של השיפוט המקדים יעמדו לרשות השופטות לייעוץ – בשלב הגמר בלבד – ולא ישוחחו עימן על המתחרים/ות וביצועיהם/ן לפני כן.
  • המתחרים/ות:
  1. המתחרים/ות יירשמו להשתתפות בשלב המקדים עד למוצאי שבת 4 בפברואר 2017 בשעה 20:00.
  2. על המתחרים/ות להכין לשלב השיפוט המקדים קטע הופעה אחד (“נאמבר”) בן 3:00-6:00 דקות, להתכונן לשיחה קצרה עם הוועדה, ולהכין תלבושת אחת שונה מזו של ההופעה שמייצגת אותם/ן באופן המוצלח ביותר לטעמם/ן.
  3. התחרות פתוחה לכל סוגי ההופעות בתחום הדראג ולכל המגדרים.
  4. המתחרים/ות מתחייבים/ות להשתתפות נקייה, הוגנת, ראויה וייצוגית בתחרות. כל ניסיון להפעיל לחץ כלשהו על מי מחברי/ות הוועדה, או השופטים/ות, או המתחרים/ות האחרים/ות, בכל דרך שהיא יוביל לפסילה מן התחרות. כך גם כל ניסיון להשפיע על הליך השיפוט או התחרות וכל ניסיון לחבל בהם יובילו לפסילה מן התחרות.
  5. המתחרים/ות מתחייבים/ות לעשות כמיטב יכולתם/ן כדי להשתתף במאמצי הפרסום, היח”צ והתקשורת של התחרות, לרבות השתתפות ללא תמורה כספית וללא קשר למיקומם/ן בתחרות בראיונות, באירועים ציבורים ופרטיים שונים וכיו”ב.
  6. ההרשמה פתוחה למתחרים/ות בודדים/ות בלבד. לא יתקבלו צמדים, שלשות, הרכבים ועוד.
  7. עם זאת, כל מתחרה יכול/ה לצרף להופעה עד 8 מופיעים/ות ליווי, מכל תחום שהוא, למעט מופעי אש (לרבות זיקוקים), או כל סוגי מופע שמסכנים את בטיחות המופיעים/ות או הקהל ו/או את שלומם.
  8. האחריות האישית, המקצועית והכספית על מופיעי/ות הליווי, על ההופעה ותכניה, על שלום המופיעים/ות הינה על המתחרים/ות ועליהם/ן בלבד.
  • הפרסים:

רשימת הפרסים בתחרות TLVFest Drag Star Search תפורסם בהמשך השנה, לאחר שלב השיפוט המקדים

 


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520