Porny Days

תוכנית מיוחדת מפסטיבל הקולנוע בציריך

יום שני – 8 מאי, 2017, 21:00, סינמטק תל אביב
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9
או דרך אתר הסינמטק

“Porny Days” הוא פסטיבל קולנוע ואמנות המתקיים בציריך מאז 2012 ומתמקד במיניות.
הפסטיבל מציג סרטים משעשעים, חתרניים, הומוריסטיים, חושניים וקוויריים לצד מופעים חיים, ובכך מהווה אלטרנטיבה לתרבות המיינסטרים. הסרטים במקבץ מגיעים אלינו מארה”ב, נורבגיה, יפן, שוויץ, גרמניה, אוסטריה ובריטניה. הם כולם בשפת מקור ואלו שאינם דוברי אנגלית מתורגמים לאנגלית.
קישור לאתר הרשמי של הפסטיבל
דברי פתיחה: מנהלת הפסטיבל טליה שמיד אורך התוכנית הוא 86 דקות.
הכניסה לאירוע מגיל 18 בלבד. מחיר בקופות 42 ₪, למנויי הסינמטק 23 ₪

100 מציצות
בימוי: גבריאל לנארד
ארה”ב, 2016, 2 דקות, ניסיוני, ללא דיאלוג

זוכה בציון לשבח ב Porny Days 2016
איך להעניק את המציצה הטובה ביותר שלך?

העולם כולו גופים ארוגים
בימוי: טרוסל קראני מיבי
נורווגיה, 2015, 15 דקות, עלילתי, נורווגית עם תרגום לאנגלית

זוכה פרס הסרט הטוב ביותר ב Porny Days 2016
בסוף שנות ה -90 האינטרנט מגיע לצפון נורבגיה. המיניות של מאדס בן ה-12 רק מתחילה לפרוח. המפגש הראשוני עם הפורנו ומערכת היחסים הסבוכה עם הוריו הופכת את הבית שלהם לשדה מוקשים של אינטראקציות לא נוחות.

SUMMER’S PUKE IS WINTER’S DELIGHT
בימוי: סאוקו קאבוקי
יפן, 2016, 3 דקות, אנימציה, יפנית כתוביות לאנגלית

חוויה כואבת היא זיכרון החוזר על עצמו. ובכל זאת אנחנו מקיאים ואוכלים. החיים הם הד.

האטי יוצא לקרוזינג
בימוי: קונסטנטין בוק
גרמניה/ארה”ב, 2015, 18 דקות, אנגלית

האטי לואיז בן ה-70 הוא גבר גיי, אפרו-אמריקאי מפילדלפיה הלוקח אותנו למסע היסטורי במחוזות הקרוזינג.

אמהות על האש
בימוי: יוהאנה ריטל
שבדיה, 2016, 13 דקות, אנימציה, שבדית עם כתוביות לאנגלית

סרט אנימציה על הרחבת הסטנדרטים המקובלים של אמהות טובה.

יש לך דואר
בימוי: דני טאיארה
ארה”ב, 2016, 4 דקות, אנגלית

דוור מופתע לגלות שבאחד הבתים אליהם הוא מביא את הדואר מחכה לו הפתעה ידידותית במיוחד.

רגע השיא
בימוי: פולביו באלמר רבולידה
שווייץ, 15 דקות, 2016, עלילתי, צרפתית עם כתוביות לאנגלית
לארי פוגש בקליאו בבאר וחוזר איתה הביתה. הוא לא ציפה למה שיש לה בין הרגליים. זה מוביל אותו למסע לגילוי עצמי במסיבת סקס לוהטת שבה הוא יחקור את זהויותיו והעדפותיו המיניות.

משמרת אדומה
בימוי: Four Chambers
בריטניה, 2016, 10 דקות, עלילתי, ללא דיאלוג

נהיגה בלילה בעיר שלא מכירים תמיד מרגישה אחרת. עוקבים אחרי כל מה שמתרחש בחוץ, אבל מנותקים מהעולם החיצון כאשר חלון זכוכית מפריד בין הרחוב, למציאות הפרטית של הנוסעים.

מיטיוב: אוגוסט שר קרמינה בוראנה
בימוי: דניאל מושל
אוסטריה, 2014, 6 דקות, עלילתי, ללא דיאלוג

אחרי שאלפי ובנה אוגוסט הצליחו בגדול בסרטון היוטיוב הראשון שלהם, השניים חוזרים להרפתקה נוספת, הפעם הם יוצאים מהבית לרחוב והקליפ נועז, סקסי ואופראי יותר מתמיד.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520