הקרנות חגיגיות 2017

הפֶּצַע

הכף המזרחי, דרום אפריקה.  זולאני משתתף כמלווה בטקס חניכה לנערים מתבגרים בחיק הטבע שבמהלכו אמורים הנערים לכונן את גבריותם. זולאני משמש כמדריך של קוואנדה, בן למשפחת טובים מיוהנסבורג. קוואנדה מגלה במהרה את הסוד הגדול של זולאני: הוא מאוהב באחד המלווים האחרים. בין השלושה נרקם משחק כוחות על רקע נופים מרשימים המצולמים ביד אמן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

אירוע נעילה וטקס חלוקת הפרסים 2017

סרט נעילה: “אבא של איטליה” – פאולו, גבר בן 30, נמצא במשבר אחרי הפרידה מבן זוגו. לילה אחד, הוא פוגש במיה, צעירה חסרת בית ובעלת נטייה להרס עצמי. היא מעשנת, שותה, צורכת סמים ונמצאת בחודש השישי להריונה. פאולו מרגיש מחויבות כלפי מיה, דואג לה ומנסה למצוא לה מקום בטוח. השניים יוצאים למסע ברחבי איטליה במהלכו יגלו מחדש את טעם החיים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

אחרי לואי

יצירה קולנועית ניו-יורקית שמביאה למסך הגדול נושא קשה שלא מדובר: פוסט-טראומה של ניצולי מגפת האיידס. סם הוא אמן החי בלופט מלא מזכרות וזיכרונות ממאהבים לשעבר שנפטרו ממחלת האיידס. מפגש עם בחור צעיר בשם בראיידן עתיד לשנות את עולמו. רומן מתפתח בין השניים, אבל גם סוד שהסתיר בראיידן עתיד להשפיע על סם.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

החופש להתחתן

סרט תיעודי חשוב ואקטואלי, בית ספר לאקטיביזם עבור קהילת הלהט”ב בישראל 2017. הסרט חושף לצופים את האנשים שמאחורי התנועה ההיסטורית, “התנועה לחופש הנישואין”. זהו מסע מרתק המלווה את איוון וולפסון ומרי בונאטו, האדריכלים הראשיים של התנועה, ועמיתיהם מימיו הראשונים של המאבק ועד השלב האחרון בבית המשפט העליון של ארה”ב.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

זה הכל: ג’יג’י גורג’ס

יצירה תיעודית סוחפת ומרגשת של זוכת שני פרסי האוסקר,  ברברה קופל. בשנת 2008 גרגורי לאזאראטו, צוללן צעיר ממונטריאול בעל עתיד אולימפי, עבר מן הבריכה אל ערוץ יוטיוב. לאזאראטו, הפך להיות גרגורי גורג’ס, ויצא מהארון כהומו. הנאמנות שלו לעצמו עוררה השראה אצל מעריצותיו ומעריציו. ב-2013 תחת הכותרת “אני טרסנג’נדרית”, גרגורי הפכה לג’יג’י.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

טום מפינלנד

סיפורו של אמן הפולחן טוקו לאקסון, הידוע יותר בשם טום מפינלנד. אחרי מלחמת העולם השנייה לובשי המדים היו איום על לאקסון, השוטרים רדפו אחר הומואים ובמלחמה לובשי המדים היו סמל לרוע ואלימות. לאקסון הופך את לובשי המדים להומואים ומציג אותם בשלל מצבים מינים מפורשים. כאשר מו”ל אמריקאי רואה את ציוריו ומזמין את טוקו אל החוף המערבי חייו באמת משתנים. מצייר אנונימי הוא הופך לפתע לסמל של המהפכה המינית הגאה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

לעולם אל תנגבו דמעות ללא כפפות

בכורה ישראלית למיני סדרה השוודית המדוברת, בנוכחות השחקן סיימון ג’יי. ברגר בשיתוף שגרירות שוודיה והוועד למלחמה באיידס. ראסמוס, בן ה-19 עוזב את משפחתו הכפרית ובורח לשטוקהולם, שם הוא הופך לחלק מסצנת חיי הלילה. הוא פוגש בצעיר החבר ב”עדי יהוה” בשם בנימין. התקופה היא תקופת התפרצות מחלת האיידס ולהתפרצות הזו השלכות מרחיקות לכת על שני הבחורים.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

שוב שלום

בכורה בינלאומית! יממה אחרי הבכורה העולמית בטקס הנעילה של פסטיבל הקולנוע הגאה בטורונטו. מיוזיקל חדש ומרהיב של טום גוסטפסון שנעשה בהשראת המחזה השערורייתי של המחזאי והסופר היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר, “המעגל”. הסרט מורכב מעשרה סיפורים שונים המתרחשים בתקופות שונות לחלוטין בעיר ניו יורק ומביאים למסך הגדול סיפורים על תשוקה, אהבה ובגידות.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520