שיחה עם המפיקה כריסטין ואשון

יום ראשון 3 ביוני, 2018, 20:00 סינמטק 2
רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק

משך המפגש 90 דקות 

מבקרת הקולנוע יעל שוב תקיים שיחה עם המפיקה כריסטין ואשון.

בשנת 1995 הקימו כריסטין ואשון, זוכת פרסי ה-Independent Spirit וה-Gotham, ושותפתה פמלה קופלר את חברת ההפקה העצמאית המצליחה Killer Films.
מאז הפיקו השתיים למעלה מ-100 סרטים, ביניהם כמה מהיצירות האמריקאיות המוערכות ביותר של תקופתינו: “קרול” (מועמד לשישה פרסי אוסקר), “הרחק מגן עדן” (מועמד לארבעה פרסי אוסקר), “עדיין אליס” (זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר – ג’וליאן מור), “בנים אינם בוכים” (זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר – הילרי סוואנק), “לחיות בתמונות”, Kids, “הדוויג והשארית העצבנית”, “אושר”, “ולווט גולדמיין”, SAFE, “קאמפ”, “סטונוול”, “אני יריתי באנדי ורהול”, ו”אני לא כאן”, שהיה גם הוא מועמד לאוסקר.
בין סרטיה העכשוויים: Goat, Weiner Dog, White Girl, ו-Beatriz at Dinner, “מעשה פלאים” (סרטו האחרון של טוד היינס, שהשתתף בפסטיבל קאן), ו-First Reformed, סרטו החדש של פול שריידר. השנה (2018) התקיימה הפרמיירה של “קולט”, בכיכובה של קירה נייטלי ובהפקתה של ואשון, בפסטיבל סאנדנס.
ואשון הותירה חותם מכובד גם על המדיום הטלוויזיוני. היא הפיקה את המיני-סדרה “מילדרד פירס”, זוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב, עבור רשת HBO, ואת הסדרה Z: The Beginning of Everything עבור אמזון. כמו כן, ואשון מנהלת את תוכנית לימודי המוסמך באמנויות (MFA) באוניברסיטת סטוני ברוק.


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459