אובסקורו בארוקו
ריו דה ז’אנרו היא עיר המשתנה באופן תדיר: יערות ערפיליים, חופים זהובים, הרים ומישורים, טבע ועירוניות, עוני ועושר, מלנכוליה ואושר. הבמאית אוונגליה קראניוטי חוקרת את התרבות הקווירית המקומית, שמצליחה לחדור לזרם המרכזי רק בזמן הקרנבל המפורסם. בקרנבל, השוליים מתמזגים עם התרבות המקומית והופכים לחלק מהחגיגה, שהיא גם הפגנת מחאה נגד השלטון.
גיבורות שקטות
סרט תיעודי מרגש על הרופאות היחידות במדינת יוטה השמרנית, שהיו מוכנות לטפל במספר ההולך-וגדל של נשאים וחולים עם התפרצות מחלת האיידס. מטופלים אלה, שהיו בסכנת מוות בשנים הראשונות של המגיפה, נאלצו לשמור על מצבם בסוד, או להסתכן בנידוי מבני משפחותיהם, ממקומות עבודתם ומקהילותיהם הדתיות.
טראני ביטץ’
לין דה קברדה היא זמרת פופ טרנסג’נדרית שמהווה השראה לטרנסיות שחורות מהפאבלות של סאו פאולו. בעזרת שיריה היא יוצאת נגד המאצ’ואיזם וההטרונורמטיביות הלבנה של החברה הברזילאית. הצד העדין שלה נחשף דרך שיחות עם חבריה ועם אמה. אבל הפרטי הוא גם פוליטי אצלה; שיחות על אהבה הופכות לדיונים על גזענות ועוני.
כל מעשה בחיים
הישר מהבכורה העולמית בפסטיבל טרייבקה מגיע הסרט התיעודי המרגש של ג’ף קאופמן למסך הקולנוע התל-אביבי. “כל מעשה בחיים” הוא דיוקן חושפני ונטול-מסננים של חתן ארבע פרסי טוני, המחזאי טרנס מק’נאלי, במהלך שישה עשורים של קריירה בתיאטרון, השתתפות במאבק על זכויות הלהט”ב, וניצחון על התמכרויות לסמים ולאלכוהול.
מיס רוזווד
מיס רוזווד היא אמנית המיצג הנועזת ביותר בעולם כיום. היא טרנסג’נדרית גבוהה ומרשימה, אבל מאחורי הצד הפראי, העירום והאלימות שעל הבמה היא מתגלה כאדם רגיש מאוד, מהסוג הנדיר של אמנים שחיים בשביל האמנות שלהם. הבמאית היילי יאנסן מפגישה אותנו עם האמנית, גרושתה, אביה, אחיה, חבריה למקצוע, והמנתח הפלסטי שלה.
מר גיי סוריה
חוסין בן ה-24 הוא פליט סורי שחי באיסטנבול. הוא מסתיר סוד גדול ממשפחתו: הוא הומו. כדי לעורר מודעות בקרב הציבור הסורי הוא מחליט להשתתף בתחרות Mr. Gay Syria . הופעתו מזכה אותו בתואר ובהזדמנות לטוס למלטה כדי להתחרות על תואר .Mr. Gay World האם יצליח להשיג ויזה כדי להשתתף בתחרות הבינלאומית?
קוויר-קור: איך להפוך מהפכה לפאנקית
חוסר שביעות רצון מהיבטים בורגניים של תנועת זכויות הלהט”ב ומהמאצ’ואיזם בסצינת הפאנק של שנות ה-80 הולידו את תנועת ה-Queercore. יוני לייזר, הבמאי, מתאר את המהפך שבמסגרתו הפאנק והתרבות ההומואית חיבקו זה את זה. הסרט מעלה דילמה: האם הקהילה הקווירית הפכה לזרם מרכזי – והאם לא כדאי לעצור את ההיסחפות אחרי המיינסטרים?