מחווה לפסטיבל Chéries-Chéris

כדי להזכיר לקהל הישראלי שהקולנוע הצרפתי הוא לא רק קומדיות בורגניות ודרמות לגיל העמידה, החלטנו לערוך מחווה מיוחדת ל-Chéris-Chéries, פסטיבל הקולנוע הגאה בפריז. האירוע, שחגג בנובמבר האחרון 23 שנה לקיומו, הוא אחד מפסטיבלי הקולנוע הלהט”בים הוותיקים בעולם. הפסטיבל מציג סרטים מסחריים גדולים, כגון “קרא לי בשמך” ו”קרב המינים”, ובמקביל מקבל סרטים עצמאיים רבים שבועטים במוסכמות ואינם מתחנפים לקונצנזוס.
סיריל לגאן, מנהל ה-Chéries-Chéris, יתארח בפסטיבל הקולנוע הגאה וישפוט בתחרות הסרט הישראלי הקצר. כמו כן יצפה לגאן בסרטים הישראלים השונים שיוקרנו השנה כדי לאצור תכנית TLVFest במסגרת הפסטיבל הצרפתי, שיערך בנובמבר 2018.
המחווה ל-Chéries-Chéris תכלול את התכנים הבאים: French Extreme, מקבץ של שלושה סרטים צרפתיים נועזים במיוחד, ביניהם “האיים” של יאן גונזלס, זוכה פרס הדקל הקווירי בפסטיבל קאן 2017; סרטה החדש של אן פונטיין, “להמציא מחדש את מרווין” שזכה בפרס האריה הקווירי בפסטיבל ונציה 2017; הקומדיה הלסבית “נשקי אותי“; והסרט “לדיאן יש את הצורה הנכונה“, העוסק בבחורה המסרבת להתבגר בשנות ה-30 לחייה, שמסכימה לשמש אם פונדקאית לזוג חברים הומואים שלה.

 


Warning: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459