קולנוע ישראלי גאה 2019

15 שנה

יואב, אדריכל הנמצא כ-15 שנים בזוגיות עם עו”ד צעיר ממנו, רגיל לשלוט בכל אספקט בחייו.
עד לרגע שחברתו הטובה מכריזה שהיא בהריון, בדיקה רפואית שהוא עובר מערערת אותו
ובנוסף בן זוגו מתחיל לדבר על ילדים. יואב מאבד את השליטה בחייו. מכאן הוא צריך להחליט, להציל את חייו המוכרים או לצאת למסע של הרס עצמי.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

הרבנית פאלש

יצירה תיעודית נטולת מסכות על שחר, תלמיד ישיבה שנישא, גילוי היותו הומוסקסואל מוביל לסילוקו מביתו לפני שהכיר את ביתו.
אחרי שנים של המנעות, שחר מחליט להתעמת עם העולם החרדי ולהתאחד עם בתו.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

זה גילה, זה אני

סרט הפולחן התיעודי של אלון ויינשטוק עם קהל שחוזר מדי שנה וממלא את האולם במטרה אחת: ליהנות מהגיגיה של גילה גולדשטיין ולהתרגש מסיפור חייה של אחת הטרנסג’נדריות הראשונות בתולדות ישראל ואייקון תל אביבי שהפכה לאגדה עוד בחייה. הסרט צולם במהלך השנים 1997–2010 ומתאר את עולמה של גילה, שלמרות הקשיים הרבים והשנים שחלפו עדיין שמרה על אופטימיות והרגישה תמיד צעירה.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »
Photo by Addie Reiss

יונתן אגסי הציל את חיי – הקרנה חגיגית לכבוד 50000 צופים

יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם, חולק את חייו בין ברלין לישראל. אגסי בונה את תהילתו ואת הצלחתו במה שעל פני השטח הוא טאבו עולמי – אך בפועל מענג מיליונים. מבט נדיר על עולם הפורנו והליווי, שמעולם לא תועד בפירוט אינטימי ומפוכח כל כך, כמו גם על יחסים מפתיעים בין אם ובנה שבאומץ וברגישות מעזים לבחון מחדש את גבולות התא המשפחתי. בהקרנה זו יחשפו לראשונה קטעים לא מצונזרים. בנוכחות הבמאי תומר הימן וכוכב הסרט יונתן אגסי.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

מחווה לסם שפיגל

30 שנה לסם שפיגל – 5 קצרים להט”בים יום חמישי, 6 ביוני, 2019, 16:00 סינמטק 2 רכישת כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9 או דרך אתר הסינמטק אורך המקבץ כ-95 דקות חשבון טלפון בימוי: אהב פלנץ ישראל, 1993, 20 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית היפוכונדרית רוחנית, בולמית פסיכולוגיסטית, צייר פרוורטי, טרנסווסטייט קאמפי, צפונית היסטרית, רכלן כפייתי וסתם כלבה, מתלבטים באמצעות טלפונים

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

פרה אדומה

בני (בנימינה), בת יחידה, חיה לבד עם אביה יהושוע בהתנחלות בסילואן שבמזרח ירושלים. כשבאה לעולם עגלה אדומה כשרה, אביה רואה בזה אות וסימן לתחילת בניין בית המקדש השלישי. על בני מוטל התפקיד של לדאוג לפרה, עליה מושלכת משמעות הרת גורל. כאשר בני מתאהבת ביעל, בת שירות לאומי, הקשר הקרוב שלה עם אביה מתחיל להיסדק. ככל שהמתיחות הולכת ומתלהטת, בני מנסה בנואשות ליצור לה וליעל עתיד משל עצמן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים »

Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520