אליס ג’וניור

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

Alice Júnior

בימוי: גיל בארוני
הפקה: גיל בארוני, אנדראה טומלרי
משחק: אן סלסטינו, עמנואל רוזט
ברזיל, 2019, 87 דקות, פורטוגזית עם תרגום לעברית ולאנגלית

פסטיבלים:
פסטיבל ברלין 2020 – בכורה אירופאית
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של סן סבסטיאן 2020
פסטיבל ריו דה ז’נרו 2019 – פרס Félix לסרט הקווירי הטוב ביותר, פרס Generation לסרט הטוב ביותר
פסטיבל מיקס ברזיל 2019 – פרס חביב הקהל, פרס ציון לשבח לשחקנים ולבימוי
פסטיבל הקולנוע בברזיליה לסרטים ברזילאים 2019 – פרס השחקנית, שחקנית משנה, עריכה ומוסיקה
פסטיבל הקולנוע הגאה בלוס אנג’לס 2020 – ציון לשבח לסרט הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע הגאה בסן פרנסיסקו 2020
פסטיבל הקולנוע הגאה בניו יורק 2020

אליס ג’וניור בת ה-17 היא יוטיוברית מצליחה. במהלך צילום סרטון לערוץ היוטיוב שלה, שבו היא מספרת על הנשיקה הראשונה לה היא כל כך מחכה, אביה נכנס לחדר ומודיע מול המצלמה שהם עומדים לעזוב את העיר רסיפה הברזילאית התוססת ולעבור לעיירה קטנה ושמרנית בדרום.
אליס צריכה להכין את עצמה לחיים אחרים לחלוטין. אליס היא נערה טרנסג’נדרית המורגלת לחיי העיר הגדולה ולסביבה פלורליסטית. בדיוק ההפך מהתיכון הקתולי השמרני שאליו היא מגיעה ומנהלת צרת האופקים שעומדת בראשו.
“אליס ג’וניור” קטף בארץ מולדתו פרסים רבים ובצדק רב. מדובר בקומדיה מפתיעה ברעננותה ופשוט אי אפשר שלא לעמוד בקסם הבלתי נדלה של הכוכבת אן סלסטינו שכמו גיבורת הסרט התגלתה גם היא ביוטיוב.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520