תחרות סרטי נוער – מקבץ ב’

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

מאז הפסטיבל השלישי במספר אנחנו מקיימים באופן מסורתי את תחרות סרטי הנוער. אלו לא סרטים על נוער אלא סרטים שנוצרו על ידי בני נוער במסגרות חינוכיות שונות. מטרת התחרות היא לאפשר במה חופשית לבנות ובני הנוער ברחבי הארץ המתעניינים בנושאים שונים על כל צבעי הקשת הלהט”בקי להציג את פרי יצירתם. יש עדיין מסגרות חינוכיות המתקשות להכיל את הבחירות של התלמידים לעסוק דווקא בנושאים מורכבים שבחלק מהמגזרים נחשבים לטאבו ולכן חשוב לנו שכולם ידעו שאצלנו הבמה חופשית ונטולת ביקורת.
אורך המקבץ כ-90 דקות

גוף זר
בימוי: לאה ניסנוב
הפקה: עמית סיבוני
משחק: לירז זקאים, בר מלכה
צלמת: שי בנימין, עורכת: עמית בן שושן
מגמת קולנוע, תיכון טדי קולק, ירושלים
ישראל, 2019, 15 דקות, עברית ללא תרגום

בחור ישיבה רוצה להיות בת.

את ואני
בימוי: קרן-אור המר
הפקה: ליה ציון
משחק: ענבל נתיב, זוהר המר
צלמת: עדי משען, עורך: אדר ארקנזי
מגמת קולנוע, תיכון בן-צבי, קריית-אונו
ישראל, 2019, 10 דקות, עברית ללא תרגום

מאיה ונגה בנות ה-17 הן החברות הכי טובות מאז שהיו ילדות, אך כמה קשה לספר לחברה הכי טובה את הסוד הכי שמור שלך? ומה יגידו בכיתה?

יאן
בימוי: קרן רובינוב
הפקה: מעיין טלה
בהשתתפות: יאן למפיט
צילום: לרה מובלנוב, עריכה: אופק משה
מגמת תקשורת, תיכון חדרה, בית אליעזר
ישראל, 2019, 12 דקות, עברית

סיפורו של יאן, טרנסג’נדר בן 16, התהליך אותו הוא עובר, הילדות, חלומות לעתיד והסטיגמות החברתיות.

בתמימות
בימוי: נעמה נרקיס
הפקה: רועי נגן
משחק: נעמה נרקיס, יעל פדן, עדו אליאלי
ע.במאי: איתמר פוליבודה, צילום: שירה צלניקר, עריכה: טל ברק, עיצוב אמנותי: טל ברק, שירה וילוז’ני, ניהול צילומים: יובל גוטמן, תאורה: רועי כהן, הקלטה: ליהי טרוינסקי , הלבשה + אחראית מרחב בטוח: אמאי פרנקל
מגמת קולנוע, תיכון תלמה ילין, גבעתיים
ישראל, 2020, 13 דקות, עברית ללא תרגום

חייה של מיה בת ה-17 מתמקדים בריצוי הסובבים אותה והסתרת עולמה הפנימי. היא נקרעת בין גל הבן, חברה האדיש שתפקידו להציג לעולם שהכל בסדר ונורמלי איתה, לבין גל הבת, חברתה הלסבית שמתעקשת להציב מולה מראה אמיתית וכנה. במהלך הסרט תאלץ מיה לבחור אם להיכנע לפחד ולהדחקה או לחולל את השינוי האמיץ שהיא כל כך זקוקה לו.

מבט ברחוב
בימוי: שקד חלימי
הפקה: שקד חלימי
השתתפות: שקד חלימי, עדי בודין
צילום: זיו שטראוס, עריכה וסאונד: שקד חלימי
מגמת קולנוע, תארבות, מיסודה של תנועת תרבות
ישראל, 2019, 6 דקות, עברית ללא תרגום

“רציתי להראות את התגובות לנראות מגדרית חריגה במרחב הציבורי ובמקביל להכניס את הצופה לחוויה היומיומית שלי” – שקד חלימי.

אמא שבשמיים
בימוי: איתן דגמי
הפקה: רבקה פיין
משחק: נויה אייזן, הילה אלבוחר, שירה זפרני
צילום: קרן-אור המר, עריכה: תמיר אולו
מגמת קולנוע, תיכון בן-צבי, קריית-אונו
ישראל 2019, 15 דקות, עברית ללא תרגום

שלוש נערות צעירות מדברות על אהבה, על שקרים ובעיקר מדברות עם אלוהים. או לפחות מנסות.

תמיד רציתי בת
בימוי: מאיה ויניג
הפקה: ליאת פליישמן
בהשתתפות: עופרית מצס, לירון מצס
תסריט: מאיה ויניג וליאת פליישמן, עריכה: ליאת פליישמן, צילום וסאונד: מאיה ויניג וליאת פליישמן
מגמת תקשורת, תיכון שמעון בן-צבי, גבעתיים
ישראל, 2020, 9 דקות, עברית ללא תרגום

עופרית היא אם ללירון, שבגיל 16 החל תהליך לשינוי מין והפך לבן. על ההחלטות שלקחה האם, ההתמודדות עם יחס החברה ובעיקר – התמודדותה האישית עם ההחלטה של בנה וההחלטה שלה בסופו של דבר לתמוך בו, למרות הפחד שלה שהיא לא באמת שלמה עם התהליך.

התילדות
בימוי: ליהי טרוינסקי
הפקה: דניאל שימלמיץ
משחק: דיאנה שוורץ, נגה שקד, היא-לי קרמר
צילום: טל ברק, עריכה: דניאל שימלמיץ, סאונד: נעמה נרקיס, תאורה: איתמר פוליבדה
מגמת קולנוע, תיכון תלמה ילין, גבעתיים
ישראל, 2019, 9 דקות, עברית ללא תרגום

הסרט עוסק בחווית התבגרות אפופת בלבול. במרכזו דריה המופנמת שמנסה להשיג יציבות באמצעות ניתוק רגשי. התאהבותה בנערה מקובלת ובטוחה בעצמה גורמת לה למצוקה – היא משתוקקת לאינטימיות אך חוששת. דריה וחברתה הטובה יעל, שסובלת בעצמה מקשיים, לומדות יחד לאהוב ולהיות פגיעות.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520