מקבץ אנימציה קווירית בינלאומית

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

מקבץ האנימציה הקווירית השנה לוקח אותנו למסע במגוון סגנונות עם סרטים בשלל נושאים: HIV, הרפתקאות BDSM וגם סיפורים מהמיתולוגיות של דנמרק והוואי, התמודדותה של אמנית עם מחסום יצירה, הרפתקאות מיניות של זאב שמאבד את מקום עבודתו וגם סרט הבודק שלל אספקטים בנוגע לאיבר המין הגברי.
85 דקות יצירתיות במיוחד באחד המקבצים האהובים בפסטיבל.

בשר // Carne
בימוי: קמילה קטר
הפקה: צ’לו לוריירו, ליביה פרס
ברזיל\ספרד, 2019, 12 דקות, פורטוגזית עם תרגום לאנגלית

מפסטיבל לוקרנו מגיע סרט נדיר ביופיו של האנימטורית קמילה קטר, החושפת באמצעות חמש נשים סיפורים אינטימיים ואישיים על חוויותיהן ביחס לגופן, מילדות ועד זקנה. דיונים כנים ואינטימיים של נושאים שאפילו היום נחשבים לטאבו כמו השינויים שעוברים על הגוף הנשי: משקל, מחזור וזקנה.

טומאס מתחת לעמק הזאבים הפראיים // Toomas Beneath the Valley of the Wild Wolves
בימוי: צ’ינטיס לונגרן, דריישקו איבזיץ’
הפקה: דריישקו איבזיץ’
אסטוניה\קרואטיה\צרפת, 2019, 18 דקות, אנגלית וצרפתית עם תרגום לאנגלית

אחרי שהוקרן בעשרות פסטיבלים, ביניהם פסטיבל טורונטו, Annecy, פאלם ספרינגס ואחרים, הקומדיה השנונה “טומאס מתחת לעמק הזאבים הפראיים” מגיעה אל TLVFest.
טומאס צריך לפרנס את משפחתו לאחר שאיבד את עבודתו. מבלי לומר לאשתו הוא מתחיל לעבוד כג’יגולו.

אור אסקה // Ur Aska
בימוי: מיירה הילד
הפקה: סדנת האנימציה
דנמרק, 2019, 7 דקות, דנית עם תרגום לאנגלית

אגדה מיסטית על שתי נשים החיות באושר ביחד בטבע. אחת מתחילה להשתנות, דבר המשפיע על הדינמיקה ביניהן. האישה האחרת צריכה להחליט עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת בשביל אהבתה.

קינק מתוק מתוק: אוסף של סיפורי BDSM
Sweet Sweet Kink: A Collection of BDSM Stories
בימוי: מגי מ. ביילי
הפקה: מ. בורגר
ארה”ב, 2019, 13 דקות, אנגלית ללא תרגום

סרטה של מגי מ. ביילי מציץ אל העולם הקינקי של שעבוד, שליטה וסדומזוכיזם באמצעות ארבעה סיפורים שונים על קשר אינטימי, חקירה בהסכמה והשתקפות עצמית עמוקה.

קאפאמהו // KAPAEMAHU
בימוי: הינלימאנה וונג-קאלו, דין האמר, ג’ו וילסון
הפקה: הינלימאנה וונג-קאלו, דין האמר, ג’ו וילסון
ארה”ב, 2019, 8 דקות, ניהאו הוואי עם תרגום לאנגלית

מפסטיבל טרייבקה 2020 ופסטיבל החשוב ביותר לאנימציה – Annecy, מגיע “קאפאמהו” סרט אנימציה מרהיב החושף את כוח הריפוי של ארבע אבנים מסתוריות בחוף וואיקיקי – ואת הרוחות הטרנסג’נדריות האגדיות בתוכם.

קאניס מייג’ור // Canis Major
בימוי: צ’רלי בריסי
הפקה: צ’רלי בריסי
ארה”ב, 2019, 10 דקות, אנגלית ללא תרגום

אמנית הסובלת ממחסום יצירתי מסתמכת על חברותה של הכלבה האסטרונאוטית, לייקה. יצירה אישית, היברידית ורב ז’אנרית המשלבת אנימציה, ריקוד, מדע בדיוני והישרדות ב”קצה העולם”.

אני מדמם // Sangro
בימוי: תיאגו אמרל מינמיסאווה, ברונו ה. קסטרו, גוטו ב.ר.
הפקה: תיאגו אמרל מינמיסאווה
ברזיל, 2019, 7 דקות, פורטוגזית עם תרגום לאנגלית

בהשראת סיפור אמיתי. זהו ווידוי אינטימי של אדם שחי עם HIV. הוא מנסה למחוק את הסטריאוטיפים המסוימים הנמצאים עדיין בדמיון של החברה לגבי הנגיף.

!Don’t Be a DICK 
בימוי: אמיר עובדיה סטקלוב
הפקה: אמיר עובדיה סטקלוב
גרמניה, 2020, 9 דקות, אנגלית ללא תרגום

סרט אנימציה קצר אשר חוקר את ההיסטוריה של דימוי הגוף הגברי בתרבות הפורנו, עם הומור ועובדות היסטוריות שישאירו אתכם בפה פעור.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459