תחרות סרטי נוער – מקבץ א’

הסרט זמין לצפייה החל מ-12.11 ב-07:00 ועד ל-21.11 בחצות ול-24 שעות מרגע תחילת הצפייה (לחיצה על כפתור “צפו עכשיו”).  
למבצעים ולהסבר על אופן הזמנת סרט לחצו כאן.
בכל בקשה או שאלה ניתן לפנות למייל זה [email protected] 

אורך המקבץ כ-90 דקות

מאז הפסטיבל השלישי במספר אנחנו מקיימים באופן מסורתי את תחרות סרטי הנוער. אלו לא סרטים על נוער אלא סרטים שנוצרו על ידי בני נוער במסגרות חינוכיות שונות. מטרת התחרות היא לאפשר במה חופשית לבנות ובני הנוער ברחבי הארץ המתעניינים בנושאים שונים על כל צבעי הקשת הלהט”בקי להציג את פרי יצירתם. יש עדיין מסגרות חינוכיות המתקשות להכיל את הבחירות של התלמידים לעסוק דווקא בנושאים מורכבים שבחלק מהמגזרים נחשבים לטאבו ולכן חשוב לנו שכולם ידעו שאצלנו הבמה חופשית ונטולת ביקורת.

סוג ב
בימוי: אייל קנטור
הפקה: יואב קרן
משחק: יואב קרן, אבי קושניר, עמיר שמחיוף
צוות נוסף: יואב קרן, עידו ברלד, דרור הנגבי
בית הספר לקולנוע של אייל קנטור
ישראל, 2019, 13 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יונתן בן ה-17 הוא ביסקסואל בארון, שחושף לראשונה את זהותו המינית בפגישה עם חברו הטוב אדם. אביו של יונתן נכנס במפתיע אל החדר ונחשף לזהותו המינית של בנו. יונתן נאלץ להתמודד עם בחירה בין אביו לבין הקשר עם אדם.

מותק, את יפה
בימוי: תומר שטרן
הפקה: ליה פון שוורצה
השתתפות: גיל נוה
עריכה: ליהי נעמן, צילום: אמילי בץ, צילום נוסף: אמילי טומשפולסקי
מגמת קולנוע, תיכון תלמה ילין, גבעתיים
ישראל, 2019, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

הסרט מתאר את תהליך המעבר של גבר, מעובד משרד במהלך היום אל דמות דראג צבעונית ומלאת חיים בלילה. בסרט מוצג הדיסוננס בין שתי הדמויות, של היום ושל הלילה, ובו בזמן מוצג גם הקשר שלהן זו לזו והשילוב המיוחד ביניהן.

אבבא
בימוי: נעם יאיר
הפקה: קשת שני
משחק: דייב גל, הדר אור, ריף שחף, שירה יעקב
עריכה: קשת שני, צילום: יובל דותן, סאונד: קשת שני
מגמת קולנוע, בית הספר המשותף חוף הכרמל, קיבוץ מעגן מיכאל
ישראל, 2019, 14 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אייל, מורה בבית ספר תיכון, מסתיר מהמשפחה שלו ומתלמידיו את העובדה שהוא דראג קווין. לאחר שתמונה של אייל על דראג מופצת בבית ספר על ידי התלמידים שלו, אייל חייב להתמודד עם הסוד שנחשף וגם עם בני משפחתו.

חד קרן צבעוני
בימוי: עידו טוויזר
הפקה: עידו טוויזר
בהשתתפות: יקיר אליהו וקנין
צלם: דניאל גרינקביץ’, עורך: עידו אמזלג
מגמת תקשורת, תיכון רגר, באר שבע
ישראל, 2019, 11 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

“אני יודע מי עשה את זה ובכל זאת לא התלוננתי”. ככה מתאר יקיר את הערב שבו נאנס. זה לא קרה בסימטה חשוכה ברחוב צדדי. זה קרה עם גבר שהכיר ושהחליט להפוך את המפגש האינטימי לקלף של כוח ושליטה.

וניל
בימוי: דניאל שימלמיץ
הפקה: נובה נחתום
משחק: עידו לבבי, גילי קוסקס, אביחי סזגר
צילום: איתמר פוליבודה, עריכה: ליהי טרוינסקי, סאונד: יהלי עמית וטל ברק, תאורה: רועי כהן ויובל גוטמן, עיצוב אומנותי: מיקה רובינשטיין, ניהול צילומים: עמליה נאמן
מגמת קולנוע, תיכון תלמה ילין, גבעתיים
ישראל, 2020, 8 דקות, עברית עם כתוביות לאנגלית

לבחור בגיל בין נעורים לבגרות יש בן זוג, שהקשר ביניהם נראה מבחינתו קשר מוצלח, אך המציאות אינה תואמת את רצונותיו והם נפרדים. הוא עובר סערת רגשות ובמקום להתמודד עם כאבו הוא יוצא למסיבה ופוגש גבר חדש.

יקירתי
בימוי: קרין שופטן
הפקה: ניקול מיטמן
בהשתתפות: אפרת טילמה
צילום: רוני ליכטבלאו, עריכה וסאונד: ניקול מיטמן
ישראל, 2019, 14 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

הסרט עוסק בזוכת פרס יקירת תל אביב לשנת 2019 שהינה אחת מהטרנסג’נדריות הראשונות בארץ, אפרת טילמה בת ה-71. הסרט מתאר את סיפור חייה, מילדותה ועד היום.

שלושה ירחים
בימוי: טומי אבירם
הפקה: ליהי נעמן, רוני עמיאל לביא
משחק: אלון טולדנו, נטע בראון, אלון מירון, בן כחלון, יהב דורון, תימור בוגוליה, נדב אפק, דורון אבישד, אלכס לבוב
צוות: נמי פסי, דורי לימון, רועי כהן, אמילי בץ, תמרה אייכהורן, אלה קנטי, עמליה נאמן, עידו ישראלי
מגמת קולנוע, תיכון תלמה ילין, גבעתיים
ישראל, 2020, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

הסרט מספר על שלוש תקופות בילדותו של דניאל, ומראה כיצד הוא מגיב לסיטואציות שמתרחשות סביבו בכל שלב בהתבגרות שלו: מהתמימות, דרך המבוכה, ועד לחשש מפרידה, סיום הילדות והתמימות.

אבא גאה
בימוי: שיר יונה, לירי גואטה
הפקה: לירי גואטה
בהשתתפות: שלו בר-און אל-תר, איתי בר-און אל-תר
מגמת תקשורת, תיכון אית״ן ברנקו וייס, מועצה אזורית גזר
ישראל, 2019, 15 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

שלו ואיתי, בני זוג הומוסקסואלים, יוצאים לשלב הבא שכה חיכו לו – ילדים. אחרי שכבשו זה את ליבו של זה, הם יוצאים לתהליך ארוך וממושך של הבאת ילדה לעולם בהליך פונדקאות. זהו מסע חוצה יבשות ועתיר הפתעות מרגשות. השניים מתגברים על קשיים רבים יחד עם משפחה תומכת ואהבה של שניים שהם אחד. “אבא גאה” הוא סרט שמסמל יותר מכל את הרצון לחיות בשניים כזוג גאים שרוצים להפוך לזוג הורים – “אבאים” גאים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1459 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(772): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(716): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(204): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(307): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(331): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(476): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1459