במשפחות הכי טובות

The Best Families // Las mejores familias

בימוי ותסריט: חוויאר פואנטס לאון
הפקה: חוויאר פואנטס לאון, מישל רובן, דליה גרסיה
משחק: גרציה אולאיו, גרפה פאולה, ג’לי רייגטוי, טטיאנה אסטנגו
פרו, 2020, 99 דקות, ספרדית עם תרגום לעברית ואנגלית

פסטיבלים:
פסטיבל הסרטים בוסאן, קוריאה דרומית 2020
פסטיבל הסרטים רומא 2020
פסטיבל הסרטים מיאמי 2021
פסטיבל הסרטים טרנסילבניה, רומניה 2021
פסטיבל הסרטים על חוף הים, הולנד 2021
פסטיבל הסרטים הספרדי במלאגה 2021
OutFest: פסטיבל הקולנוע הגאה לוס אנג’לס 2021

זוכרים את הסרט הנפלא “נגד הזרם” (Undertow) שזכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל סאנדנס 2009 והוקרן בהצלחה אצלנו בפסטיבל באותה שנה בדיוק? חוויאר פואנטס לאון, הבמאי של אותו סרט נהדר חוזר אלינו בקומדיה נשכנית בהפקתו של מישל רובן (“הכל אודות אמא”, “דבר אליה”, “ילדים של אף אחד”).
לוזמילה ופטה הן אחיות שעובדות כמשרתות אצל השכנות אלישיה וכרמן, שתי נשים אריסטוקרטיות המתגוררות בשכונת פאר בלימה, פרו. כאשר שתי המשפחות המורחבות של הנשים האמידות מתכנסות לארוחת יום הולדת, אהבות לשעבר מתאחדות, בגידות מתגלות, סוד גדול ואיום מהעבר נחשף וכל תחושת העושר והיוקרה נעלמת כשמלחמה מרה פורצת בין שתי הנשים החזקות המנהלות ביד רמה כל אחת את משפחתה. מחוץ לחומות המגנות על חיי המשפחות והעובדים, מתחוללת הפגנה שעתידה לשנות את עולמם.
התסריט השנון כתער של פואנטס דוקרני במידה, אבל עדיין עם לב גדול. אסופת השחקנים הנפלאה מבצעת את עבודתם נאמנה ואילו צמד השחקניות גרפה פאולה וגרציה אולאיו מגיעות לטונים גבוהים כשתי הדיוות שהן אולי החברות הכי טובות אבל גם אויבות מרות.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520