מלכת סוס העבודה

Workhorse Queen

בימוי ותסריט: אנג’לה וושקו
הפקה: אנג’לה וושקו
בהשתתפות: אד פופיל, סטיבן לווינס, תומס סמאליי, פטריק הולט
ארה”ב, 2021, 88 דקות, אנגלית עם תרגום לעברית

פסטיבלים:
Slamdance: פסטיבל הסרטים יוטה, ארה”ב 2021
PRISM 34: פסטיבל הקולנוע הגאה אוסטין 2021
פסטיבל הסרטים פלורידה 2021 – מועמד הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר
פסטיבל הקולנוע המחתרתי קלגרי, קנדה 2021
Indy Film Fest: פסטיבל הסרטים אינדיאנפוליס, ארה”ב 2021
פסטיבל הסרטים מילווקי, ארה”ב 2021
פסטיבל הסרטים התיעודיים של סן פרנסיסקו 2021
OutFest: פסטיבל הקולנוע הגאה לוס אנג’לס 2021

במשך 18 שנה אד פופיל חי חיים שקטים ובטוחים בעיר רוצ’סטר במדינת ניו יורק. במהלך שעות היום הוא עבד בטלמרקטינג ובלילה הפך למלכת הדראג מיס קאשה דייוויס, עקרת בית מתקופת שנות השישים שנמלטה אל הופעות במועדונים כדי להשתחרר מהבעל השמרני – מחווה לאמו של אד.
אבל ההצלחה העצומה של תוכנית הריאליטי RuPaul’s Drag Race גרמה לו כמו לרבים אחרים לנסות את מזלם ולשלוח אודישנים. לאחר מספר שנים שלא התקבל לתכנית, מיס קאשה דייוויס מוצאת את עצמה מתמודדת בתוכנית המצליחה. על אף שהודחה, מיס קאשה דייוויס מתחילה להופיע ברחבי ארה”ב ובעולם, נישאת על 15 דקות התהילה של העונה השביעית, אבל עם הזמן מופיעות להן עונות חדשות לתוכנית הריאליטי, ואיתן כוכבות דראג חדשות. מיס קאשה דיוויס תצטרך להתמודד עם הפער ההולך וגדל בין הפנטזיה למציאות.
בסרטה הראשון, הבמאית אנג’לה וושקו מגישה לנו גלולה קטנה מתוקה ומרירה על המחיר שמשתתפים בתוכניות ריאליטי משלמים כאשר המציאות דופקת להם בדלת והם עדיין לא מוכנים לקבלה. בסוף הסרט אתם תרצו שמיס קאשה דייוויס תצא מהמסך רק כדי שתוכלו לחבק אותה.
“מלכת סוס עבודה” הוא סרט מקסים, מרגש ונוגע ללב בדיוק כמו הגיבורה שלו.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520