מקבץ ישראלי ב’

אורך המקבץ כ-75 דקות

סינמטק 1, תל-אביב
יום ראשון, 14.11.21, 17:00 – כרטיסים

פרס בשווי 1000$ לסרט הזוכה בתחרות הסרט הטוב ביותר, בחסות PrideTV 

שעשני כרצונו
בימוי ותסריט: אוריאל טורטן
הפקה: תהילה אדרי
משחק: עידו טאקו, איתי קורן, ניר מגן, ויליאם סלצר
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אלישע, בחור דתי צעיר המתמודד עם משיכתו לגברים, נקרע בין שני עולמות – העולם הדתי שממנו הגיע והעולם החילוני שמושך ומפתה אותו. הוא עובר מסע מטלטל שמציב אותו בפני החלטה שתעצב את חייו.

כבול
בימוי ותסריט: איתמר קדושביץ
הפקה: איתמר קדושביץ
משחק: איתמר קדושביץ, עמרי פורר, עמרי מלכה
ישראל, 2021, 15 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יונתן מיואש ועייף ורק רוצה אהבה. אחרי מלא אכזבות הוא מתחיל לפתח אובססיה להומלס צעיר שפוקד את בית הקפה בו הוא עובד. לילה אחד הוא מחליט לצאת ולחפש אותו.

מזל טוב
בימוי ותסריט: עילי זוזובסקי
הפקה: תום סידי, אורי שביו
משחק: מיה דגן, יניב ביטון, רובי פורת שובל, אמיר חורי, עמית רהב, פטר קנולר, מעין סלקטר
ישראל, 2021, 25 דקות, עברית, צרפתית, ערבית, אנגלית עם תרגום לאנגלית

באולם אירועים בישראל, בעיצומו של מבצע צבאי, מסיבת בר המצווה של אדם ויצמן הופכת לאסון מפואר. על סף התמוטטות עצבים – ורגע לפני שהוא הופך לגבר – אדם עושה צעד מכריע לקראת השלמה עם המיניות שלו.

חדווה חלק שלישי
בימוי ותסריט: אסף אהרונסון
הפקה: סיגל דהן
משחק: סער מטלון, עידו קטרי, אבירם סיאני
ישראל, 2021, 20 דקות, ללא דיאלוג

הסרט “חדווה חלק שלישי” הוא הפרק האחרון בטרילוגיית מחול שהחלה בשנת 2019.
במחווה קווירית לסיפור הבריאה, אנו מתבוננים בחיי היומיום של הדמויות המיתולוגיות: חוה, הנחש ואדם, שמצאו את עצמם, שנה לאחר גירוש גן-עדן, במרכזה של תל-אביב העכשווית, באזור תעשייה שלאיטו נאכל על ידי גורדי שחקים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520