מקבץ ישראלי ו’

אורך המקבץ כ-74 דקות

סינמטק 1, תל-אביב
יום רביעי, 17.11.21, 17:00 – כרטיסים

להרגיש את זה מחדש
בימוי: חגי סהראי
תסריט: חגי סהראי ויונתן וולפין
הפקה: אביה סהראי
משחק: אלכס שוריצ’ב, שביט אנגל, נגה לביא
ישראל, 2020, 4 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

שני חברים טובים מחליטים בבוקר קיצי להבריז מביה”ס ולצאת להרפתקאה. באמצע בריכה נטושה הם פוגשים את חברתם שמצטרפת לבילוי וכך אנו נחשפים בהדרגה לדינמיקה המורכבת בתוך השלישייה ובסופה שברון הלב של אחד מהנערים, שמגלה כי הוא הצלע השלישית שבחבורה.

מטען עודף
בימוי ותסריט: עינת קשת
הפקה: עינת קשת
משחק: שירן הוברמן, אורן חבוט, מאיה תומאס
ישראל, 2020, 6 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

מסעה של רעות עם אביה, דרכו היא מגבשת את זהותה האישית ואת עצמיותה.

חֲדִירָה
בימוי: גלעד ירושלמי
בשיתוף: דניאל פייקס
הפקה: מרכז מחול שלם
רקדן: גלעד ירושלמי
ישראל, 2020, 15 דקות, ללא מילים 

וידאו-דאנס, העוסק בסוגיות סביב פחד ומשיכה אל אקט החדירה. שאלות על גבריות ופגיעות ברמה האוניברסלית ובהקשר המקומי. בחצי מדיי מג”ב גופו של גבר נע בין המיני לצבאי, בין תקיפה לכניעה.
הכאב הנוכח בעוצמתו – מובא כמקור של סבל שזור בעונג.

עיר סיפור
בימוי ותסריט: בן הנטקנט
הפקה: בן הנטקנט
משחק: בן הנטקנט
ישראל, 2020, 6 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

פרשנות חופשית לחזון דניאל המתאר את שלטונה של חיה מסתורית, אשר הופכת ליצור היברידי ורב שכבות. הסרט מראה איך נראה סינדרום ירושלים בעידן הוירטואלי ומקשר בין דת, נבואה, מגיפה, מדיה, צילום, מצלמות מעקב, ומשטור המרחב הציבורי.

התהפכות הורסת 
בימוי: ציון אברהם חזן, קרן בן אלטבט, אבנר מרים עמית
תסריט: חזן-בן אלטבט-עמית
הפקה: חזן-בן אלטבט-עמית
משחק: חזן-בן אלטבט-עמית
ישראל, 2021, 8 דקות, ללא מילים

וידאו-דאנס, פתח הפה של האחד מכסה את פתח אפו של האחר, בעודם שואפים, נושפים ושרים בתוך מערכות הנשימה זה של זה. הרטט שנוצר במפגש נובע מהתנגשות והתמזגות גלי הקול בתוך חללי הגוף המשותפים.

בנפשם: רועי
בימוי ותסריט: אמרי דקל קדוש
הפקה: תותים הפקות
בהשתתפות: רועי אידלמן
ישראל, 2020, 7 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

בגיל עשרים הוא דמיין שהוא עף. החדר הסתובב לו ומאז הוא אוהב את הכדורים שלו ולא יפספס אפילו אחד. הוא חולם להיות לוחם חברתי – עובד סוציאלי. הוא רוצה לעזור. בכל דרך שהוא רק יכול. במועדון החברתי למתמודדים. במעגלים של הקהילה הגאה. במפעל המוגן. כצרכן נותן שירות. הוא דגל הגאווה היחידי בחדרה. הוא לא עוצר לרגע, לא בגלל האו.סי.די ולא בגלל שהוא סכיזואפקטיב, הוא כולו לב.

רק לא הביתה
בימוי ותסריט: יותם לאור
הפקה: אורי אמיתי
משחק: עמירם גולן, דניאל הייל, טל גלאון, איתמר ברפמן, ליסה ובילייבה, אילן לאור, יותם לאור
ישראל, 2020, 3 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

דניאל יעשה הכל רק לא להגיע הביתה.

שמי הוא בלה
בימוי ותסריט: נח דולינסקי
הפקה: נח דולינסקי
בהשתתפות: בלה
ישראל/תאילנד, 2021, 10 דקות, אנגלית עם תרגום לעברית

בלה היא טרנסית צעירה ובעלת גישה חיובית לחיים, למרות הקשיים והטראומות שחוותה בגיל צעיר. היא מתאבלת על התאבדותה של חברתה הקרובה, טרנסית אף היא, שלא עמדה בקשיים הכרוכים בחיים כטרנסית, אך למרות זאת שומרת על אופטימיות.

בתול בתחת
בימוי ותסריט: אדר סיגלר
הפקה: אדר סיגלר
משחק: תום חודורוב, אבי סרוסי
ישראל, 2020, 17 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אופיר מבקש מהראל טובה קטנה שאולי תעזור לו להרגיש הומו נורמלי. טוב, אולי לא כזאת קטנה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520