מקבץ ישראלי ג’

אורך המקבץ כ-77 דקות

סינמטק 1, תל-אביב
יום שני, 15.11.21, 17:00 – כרטיסים 

פרס בשווי 1000$ לסרט הזוכה בתחרות הסרט הטוב ביותר, בחסות PrideTV

מתוק שלי
בימוי ותסריט: יניב לביא
הפקה: טל קומאי
משחק: גיליה שטרן, נועם בוקובזה
ישראל, 2021, 10 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

רונית מצפה לבלות עם בנה ארי את היממה הקצובה שלהם יחד, אחרי חודשיים שלא חזר הביתה. כשהיא מגלה שהוא כבר קבע תוכניות עם בן הזוג החדש שלו, השניים נאלצים להתמודד עם פצעים ישנים וחדשים.

פגשתי אותך בדרך לבית הקברות
בימוי ותסריט: ג’וני דוב
הפקה: עומרי סמסון
משחק: חן חפץ, יעל מור, עדי דרורי, קובי זיסלין, רמי ברוך, אליס דור כהן
ישראל, 2021, 23 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אלון נמצא בדרכו לקיבוץ בו גדל, להלוויה של החברה הכי טובה שלו שהתאבדה. בדרכו צפונה, הוא פוגש בחורה צעירה ושבורת לב שמצטרפת אליו למסע.

נמלים
בימוי ותסריט: הדר בונס
הפקה: ענת ברטור
משחק: עופר גרינברג, אמיר גולדמן
ישראל, 2021, 23 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

נווה יוצא לפנות בוקר ממסיבה במועדון לאחר לילה של סמים ואובדן חושים. הוא מחליט להתקשר לעמיר, האקס שלו. הם לא דיברו שנה מאז הפרידה. נווה רק רוצה שעמיר רגע יהיה לצדו בחוויה הלא נעימה שעוברת עליו ולעומתו, עמיר שהרגע התעורר והובהל למקום, רוצה לסגור חשבון עם נווה.

אריות מתעוררים בקיץ
בימוי ותסריט: אלמוג פרחי
הפקה: אורטל אסתיכנג’י
משחק: תומר אשל, עידו טאקו, אבי אזולאי, אריה צ’רנר
ישראל, 2021, 18 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

גבריאל ועומר, בני דודים בגיל ההתבגרות, מעבירים את חופשת הקיץ בעסק המשפחתי, בית קירור ואריזה. בזמן ההפסקות, שני הנערים הופכים את מסדרונות חדרי הקירור למגרש המשחקים הפרטי שלהם. ככל שהיום עובר והחום גובר, משחקי הילדות התמימים הופכים למבחני אומץ גבריים.
הסרט מספר את נקודות המבט השונות על התבגרות והתגברות, מתוך עיניו העדינות של גבריאל – נער שקט ושונה בסביבתו.

מלוכייה
בימוי ותסריט: רמי פחל
הפקה: רמי פחל
משחק: ג’וני ערביד, חנא ביראך, לואיס מאסי, מיכאל לרנר
ישראל, 2021, 15 דקות, ערבית עם תרגום לעברית ואנגלית

בחור גיי פלסטיני בארון יוצא לבליינדייט עם בחור ששלח לו תמונות מזויפות. כשהוא מנסה לברוח, הבחור מאיים עליו שיחשוף אותו. כדי לא להסתבך, הוא מחליט לספר למשפחתו בעצמו.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520