מקבץ ישראלי ז’

אורך המקבץ כ-75 דקות

סינמטק 1, תל-אביב
יום חמישי, 18.11.21, 18:00 – כרטיסים

התופר
בימוי ותסריט: ענבל סלע
הפקה: ענבל סלע
משחק: קורן סולומון
ישראל, 2021, 14 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אורן מסתירה את היותה אישה. היא חולמת להיות מעצבת אופנה ולעצב בגדים שמערערים על חוקי המגדר. העובדה שהיא חיה חיים של הסתרה פוגעת בעיצובים שלה. היא מתחילה לשבור את החומות, הפנימיות והחיצוניות, שמונעות ממנה להיות מי שהיא.

קוסמופוליטן
בימוי: מורן נקר
תסריט: מורן נקר
הפקה: קובי מזרחי, אלונה עמרם
משחק: אדם קנדה, יקיר אליהו ועקנין, סתיו סבג
ישראל, 2020, 8 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

יעקב יוצא לראשונה בחייו למסיבת גייז, אך מגלה כי צבע עורו מונע ממנו להתקבל בקהילה.

ReFeel
בימוי ותסריט: עומר הראל
הפקה: עומר הראל, לאה טוניק
משחק: גבריאל לוקאס, עומר פרלמן־שטריקס
ישראל, 2021, 19 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

לרגל חגיגות שש שנות זוגיות, דקל סוחף את נרי למסע בעברם בעזרת סם המאפשר לחוות מחדש זכרונות. המסע מגיע לשיא כשהזוג חוזר לחוויה מינית משותפת המציפה אצל נרי רגשות שניסה להדחיק.

קלוד ברדיני ואני
בימוי ותסריט: ברק כהן
הפקה: נטליה רז ולב אורלוב
משחק: שגיא פרץ, שמואל עצמון וירצר
ישראל, 2020, 13 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אושרי מתנדב לאסוף את היוצר קלוד ברדיני משדה התעופה להקרנת סרטו בסינמטק, אך ברדיני מתאווה להגיע דווקא אל חוף הים. הנסיעה תהפוך לזירת התנצחות בין דורית על עשייה.

לשאוף ולנשוף
בימוי: חגי סהראי
תסריט: חגי סהראי וזוהר מוטעין
הפקה: יונתן וולפין ואהוד לוין
משחק: מושיק גלאמין, יונתן וולפין
ישראל, 2021, 4 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

״לשאוף ולנשוף״ שם זרקור על רגעיו האחרונים של קשר רומנטי בין זוג גברים שעדיין חי באותו בית, אבל מבין שזה הסוף. רגעים של אהבה לצד ניכור ובדידות. הקליפ מהדהד את מילות השיר שמהוות מונולוג פרידה של מערכת יחסים הומוסקסואלית.

כלב
בימוי ותסריט: יהונתן אופק
הפקה: יהונתן אופק, רביד מימון
משחק: עופרי ביטרמן, עדי גילת, אורי זיו
ישראל, 2021, 17 דקות, עברית עם תרגום לאנגלית

אורי גר לבדו. כשאם חד הורית ובנה הצעיר עוברים לגור בשכנות אליו, דברים נהיים מאוד מוזרים.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520