אנימציה קווירית בינלאומית

אורך המקבץ כ-84 דקות.

סינמטק 2, תל-אביב
יום שבת, 13.11.21, 18:00 – כרטיסים

בין סרטי האנימציה המוצגים במקבץ משולבים 10 סרטי אנימציה קצרצרים ונפלאים מ- The Future Perfect Project המביאים אל מסך הקולנוע קולות של בנות ובני נוער מהקהילה הגאה על שלל גווניה וצבעיה.
אנחנו מזמינים אתכן.ם להנות מהסיפורים של קאל, בריאנה, ציון, ויוי, שרה, קן, שאיין, לוגן, וויל, ג’וליאנה.
תודה מיוחדת לסלסט לסן והילה מדליה.

בטבע \\ In Nature
בימוי: מרסל בארלי
תסריט: מרסל בארלי, פלר דאוג’י
הפקה: ניקולה ברלט
משחק: לוסיה בארלי
שוויץ, 2021, 5 דקות, צרפתית עם כתוביות באנגלית

בטבע, זוג הוא זכר ונקבה. ובכן, לא תמיד! זוג הוא גם נקבה ונקבה. או זכר וזכר. אתם אולי לא יודעים את זה, אבל להט”בקיות היא לא רק אצל בני האדם.

את.ה עדיין צופה? \\ Are You Still Watching?
במאי: אלכס קארדי, טלי פוליכטוק, קיטי קריסטל
תסריט: טלי פוליכטוק
הפקה: אלכסנדרה ג’ורג’, אלכס קארדי, טלי פוליכטוק
משחק: זואי טרקס, פרנסס ג’יי קלארק
אוסטרליה, 2021, 6 דקות, אנגלית ללא כתוביות

ג’יימי א-בינארי המתגוררים במלבורן. הם חכמים, יצירתיים ובעלי ידע אנציקלופדי בקולנוע ובתרבות הפופ. הם גם רווקים, משועממים ותמיד חרמנים. במהלך תקופת הבידוד בחודשים הראשונים של מגפת הקורונה, ג’יימי מוצאים את עצמם צופים בסדרות וסרטים קווירים אהובים עליהם וגם מפתחים אשליות מיניות הקשורות לדמויות הקוויריות האהובות עליהם. הפנטזיה והמציאות מתמזגים ולרופא של ג’יימי יש אבחנה יוצאת דופן.

 

גברים בכחול: 12 סיפורים \\ Men in Blue: 12 stories
בימוי ותסריט: פרנסיסקו ביאנצ’י
הפקה: בנימין בוננט
צרפת, 2021, 3 דקות, צרפתית עם תרגום לאנגלית

מיפוי של מה זה להיות גבר כיום, באמצעות דיוקנאות של 12 גברים, מכל המינים ומכל הרקעים. כל גיבור מתפשט מול המצלמה שלו ומדבר על עצמו בפורמט דוקומנטרי, מונפש ברוטוסקופיה עם יותר מ-500 ציורי עט כדורים כחולים.

סטיבן וג’יימס: החברות הטובות ביותר \\ Stephen & James: Best Girlfriends
בימוי ותסריט: דייב קוואנטיק
הפקה: דייב קוואנטיק
משחק: סטיבן וג’יימס
ארה”ב, 2021, 6 דקות, אנגלית ללא תרגום

מכתב אהבה לניו יורק משנות ה-90, בסרט קצר ומקסים על חברות, זוגיות ושחרור מיני.

כל התחושות האלה בבטן שלי \\ All Those Sensations in My Belly
בימוי ותסריט: מרקו דז’שקה
הפקה: Adriatic Animation
קרואטיה, פורטוגל, 2020, 13 דקות, קרואטית עם תרגום לאנגלית

בעת תהליך התאמה מגדרי, מאטיה נאבקת במציאת מערכת יחסים אינטימית אמיתית עם גבר הטרוסקסואל.

הַאֲפָלָה \\ Blackout
בימוי: מילו קליירמונט
תסריט: מילו קליירמונט
ארה”ב, 2021, 3 דקות, אנגלית ללא תרגום

גבר טרנסג’נדר צעיר, המתמודד עם עייפות ודפרסונליזציה, יוצא למסע בתת המודע שלו. תוך כדי כך הוא נאלץ להתעמת עם המקור הכואב של יאושו.

הכתר עם צל \\ The Crown with a Shadow
בימוי ותסריט: ג’יי.בי גומן ג’וניור
הפקה: בראדלי ר. ברנשטיין, ג’יי.בי גומן ג’וניור, טדי מורסייר
משחק: גרי הורנר, פול ראובנס, טאטום אוניל, איראווינק
ארה”ב, 2021, 11 דקות, אנגלית ללא תרגום

סרט פנטסטי המתרחש במעמקי הים אך מבוסס על דג בואש ורוד שמשנה את מינו בטבע. את הסיפור מוביל דג זכר שמשתנה ולומד מאמו את ההיגיון של יקום משותף מול כריש בריון.

סעיף 6.21 \\ Article 6.21
בימוי ותסריט: טניה סטולפובסקאיה
הפקה: טניה סטולפובסקיה
בהשתתפות: קטרינה סוזדאלבה, מארק קלינקוב, אוקסנה ואסיאקינה
ארה”ב, הפדרציה הרוסית, 2021, 23 דקות, רוסית עם תרגום לבאנגלית

“סעיף 6.21” הוא סרט תיעודי מונפש הבוחן את מצב הצנזורה בנושאים קווירים ברוסיה כיום והשפעותיו על החיים האישיים בקהילה הקווירית. באמצעות סדרת ראיונות וירטואליים עם פעילים להט”בקים ברוסיה הסרט בוחן כיצד “חוק התעמולה הגאה” משפיע על חיי היומיום של הקהילה הגאה.


Fatal error: Uncaught DivisionByZeroError: Division by zero in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php:1520 Stack trace: #0 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/loop/single.php(145): comments_template('/comments.php', true) #1 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(812): require('/home/tlvfest/p...') #2 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template.php(745): load_template('/home/tlvfest/p...', false, Array) #3 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/general-template.php(206): locate_template(Array, true, false, Array) #4 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/units.php(335): get_template_part('loop/single', 'post') #5 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/core/helpers/class-pojo-templates.php(84): pojo_get_loop_template_part('loop/single', 'post') #6 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(324): Pojo_Templates->pojo_get_the_content_layout('single', 'post', '') #7 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/class-wp-hook.php(348): WP_Hook->apply_filters('', Array) #8 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/plugin.php(517): WP_Hook->do_action(Array) #9 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-content/themes/buzz/index.php(24): do_action('pojo_get_the_co...', 'single', 'post', '') #10 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/template-loader.php(106): include('/home/tlvfest/p...') #11 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/tlvfest/p...') #12 /home/tlvfest/public_html/tlv/he/index.php(17): require('/home/tlvfest/p...') #13 {main} thrown in /home/tlvfest/public_html/tlv/he/wp-includes/comment-template.php on line 1520